Iemand ervaring met Qubrik
TIP
Iemand ervaring met Qubrik
Ik heb interesse om te investeren in zorgflats en ontdekte Qubrik:
http://www.qubrik.be/ZORGFLATS.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand ervaring met dit bedrijf?
http://www.qubrik.be/ZORGFLATS.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand ervaring met dit bedrijf?
Re: Iemand ervaring met Qubrik
Mijn Schoonouders hebben 2 jaar geleden een zorgflat gekocht voor later, en nu wordt die verhuurd, zeker interessant als belegging door de vergrijzing...
In mijn portefeuille past momenteel beter iets als een studentenflat door de lagere instap, ik heb eind vorig jaar overwogen iets te kopen in Brussel maar was vrij duur. Qubrik heeft een ander investeringsmodel en zit blijkbaar op betere marktprijzen voor Brussel met een gegarandeerd rendement van 4,5%
In mijn portefeuille past momenteel beter iets als een studentenflat door de lagere instap, ik heb eind vorig jaar overwogen iets te kopen in Brussel maar was vrij duur. Qubrik heeft een ander investeringsmodel en zit blijkbaar op betere marktprijzen voor Brussel met een gegarandeerd rendement van 4,5%
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Hildeverduyn
- Newbie

- Contacteer:
Beste Glennl,
Heb je ondertussen je plannen geconcretiseerd en een zorgflat via Qubrik aangekocht?
Verliep alles vlot?
Wij hebben interesse in hun project De Haan.
Met vriendelijke groeten,
Hilde
Heb je ondertussen je plannen geconcretiseerd en een zorgflat via Qubrik aangekocht?
Verliep alles vlot?
Wij hebben interesse in hun project De Haan.
Met vriendelijke groeten,
Hilde
-
Dannydarko
- Newbie

- Contacteer:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar ervaringen. 4.5% gegarandeerd is niet verkeerd.
Vreemd dat iedereen die hier op gepost heeft, dit ook hun laatste was.
Ik heb ervaring met Stanley.
Ik heb ervaring met Stanley.
Iemand positieve of negatieve ervaring met Qubrik?
ben vooral geinteresseerd in de zorgflats in De Haan.
ben vooral geinteresseerd in de zorgflats in De Haan.