iemand ervaring met questra ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: iemand ervaring met questra ?
GRIJNS!Fakkel schreef:fruitvlieg na een herseninfarct
website die tracht questra te ontrafelen:
http://scamquestra.com/en/
Ukraine, Rusland, schermbedrijfjes, acteurs, ...
laat dat nu net iets zijn dat de BBI heel erg interesseert: vermoeden van witwassen.
= geld uit belastingsparadijs afhalen in belgie via kredietkaartFelice schreef:Wij hebben ons geïnvesteerde bedrag al na 6 maanden kunnen recupereren met intrest, (uit de muur via MasterCard)
laat dat nu net iets zijn dat de BBI heel erg interesseert: vermoeden van witwassen.
-
- Newbie
Haha prachtig, het grootste voorbeeld is weer gemaakt. Een mens deelt zijn ervaring en deelt zelfs geen spam maar mijn account 'Benji86' wordt wel geblokkeerd. Zegt genoeg.
Ik zit trouwens niet hoog in de piramide. Zoals ik eerder al zei zit ik er nog géén jaar in en ben ik al vollop winst aan het maken. In mijn zogenaamd 'team' zitten enkel mijn ouders en mijn vriendin die trouwens ook al winst maken. Geloven wie het wilt, de rest kan zeggen wat ze willen, wie het effectief doet profiteert ervan, de rest kan klagen en zagen wat ze willen. Daarmee heb ik het laatste gezegd want deze account blokkeren ze waarschijnlijk ook...
Ik zit trouwens niet hoog in de piramide. Zoals ik eerder al zei zit ik er nog géén jaar in en ben ik al vollop winst aan het maken. In mijn zogenaamd 'team' zitten enkel mijn ouders en mijn vriendin die trouwens ook al winst maken. Geloven wie het wilt, de rest kan zeggen wat ze willen, wie het effectief doet profiteert ervan, de rest kan klagen en zagen wat ze willen. Daarmee heb ik het laatste gezegd want deze account blokkeren ze waarschijnlijk ook...
-
- Newbie
Deze website zegt dat zelfs de bitcoin illegaal is? Ik weetniet hoe een beursbedrijf illegaal kan zijn. Zegt ook weer genoeg dat ze geen besef hebben waarover ze het hebben.zeverare schreef:website die tracht questra te ontrafelen:
= geld uit belastingsparadijs afhalen in belgie via kredietkaartFelice schreef:Wij hebben ons geïnvesteerde bedrag al na 6 maanden kunnen recupereren met intrest, (uit de muur via MasterCard)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor wie wél zijn verstand wil gebruiken:
http://www.fsma.be/~/media/files/fsmafi ... ashx?la=en
Men weze gewaarschuwd voor Questra!
http://www.fsma.be/~/media/files/fsmafi ... ashx?la=en
Men weze gewaarschuwd voor Questra!
Ik heb de FSMA niet nodig.
Wie rendementen voorschotelt van 208% tot 336%, met een zeer grote periodiciteit dan nog als kers op de taart, dat lijkt te mooi om waar te zijn en als dat zo lijkt, is dat meestal zo. Iedereen met een klein beetje gezond verstand weet dat dit niet kan.
Risicovrij mag je al contant zijn met 2%, via een passief product met risico mag je heel content zijn met 8-15% en de goudhaantjes kunnen er misschien jaar na jaar 20-30% uitpersen (aka visverhalen), maar 208-336%, dat hoort thuis in een sprookjesboek, wat de nepaccounts hier ook mogen beweren.
Wie rendementen voorschotelt van 208% tot 336%, met een zeer grote periodiciteit dan nog als kers op de taart, dat lijkt te mooi om waar te zijn en als dat zo lijkt, is dat meestal zo. Iedereen met een klein beetje gezond verstand weet dat dit niet kan.
Risicovrij mag je al contant zijn met 2%, via een passief product met risico mag je heel content zijn met 8-15% en de goudhaantjes kunnen er misschien jaar na jaar 20-30% uitpersen (aka visverhalen), maar 208-336%, dat hoort thuis in een sprookjesboek, wat de nepaccounts hier ook mogen beweren.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vond de vergelijking van Fakkel waarin hij de Belgische staatsschuld ging oplossen écht grappig.Inversor schreef:208-336%, dat hoort thuis in een sprookjesboek, wat de nepaccounts hier ook mogen beweren.
P.S. 6% op weekbasis is 2070% op jaarbasis in plaats van 207%, maar dat geheel terzijde...
-
- Newbie
Waarom zouden wij nepaccounts moeten hebben? Ik heb mijn mening door mijn positiever ervaring reeds maandenlang. Wie er niet in gelooft, het is dan maar zo, wie het doet plukt er de vruchten van. Maar als er beschuldigingen komen van pagina's die zelfs zeggen dat beursgenoteerde bedrijven (de bitcoin) illigaal zijn trek ik deze 'beshuldigingen' wel zeer in twijfel.fropskottel schreef:Ik vond de vergelijking van Fakkel waarin hij de Belgische staatsschuld ging oplossen écht grappig.Inversor schreef:208-336%, dat hoort thuis in een sprookjesboek, wat de nepaccounts hier ook mogen beweren.
P.S. 6% op weekbasis is 2070% op jaarbasis in plaats van 207%, maar dat geheel terzijde...
Btw. Volgens mijn rekenmachine is 6% op weekbasis 312% per jaar. Maar dat ook geheel terzijde.
FinancialFreedom schreef: Btw. Volgens mijn rekenmachine is 6% op weekbasis 312% per jaar.

Dus 1.06 ^52 geeft bij u 4.12? Een rekenmachine gekregen van Questra zeker?FinancialFreedom schreef:[
Btw. Volgens mijn rekenmachine is 6% op weekbasis 312% per jaar. Maar dat ook geheel terzijde.
Financial Freedom haalt elke week zijn 6% winst af en stopt zijn winst dan onder zijn matras.
Zodoende heeft hij op jaarbasis 52 x 6% winst per week gescoord. Nogal een geluk dat hij de samengestelde interesten nog niet ontdekt heeft
of hij klopte moeiteloos alle Madovs en ponzi's in het kwadraat 
Zodoende heeft hij op jaarbasis 52 x 6% winst per week gescoord. Nogal een geluk dat hij de samengestelde interesten nog niet ontdekt heeft

Ik denk als je meedoet met zo'n ponzifraude, dat je idd beter je wekelijkse "winst" onder de matras steekt. 

Nee, die zet zichzelf in 't zakFinancialFreedom schreef:
wie het doet plukt er de vruchten van.

Denk je nu echt dat er iemand gelooft dat je een bonafide belegger bent die zijn ervaringen komt delen? Je bent iets te doorzichtig. Uiteraard zal je dat niet openlijk toegeven, dat verwachten we ook niet. Ik hoop alleen dat de forumbeheerder snel zijn verantwoordelijkheid neemt.
-
- Newbie
Inversor schreef:Nee, die zet zichzelf in 't zakFinancialFreedom schreef:
wie het doet plukt er de vruchten van.![]()
Denk je nu echt dat er iemand gelooft dat je een bonafide belegger bent die zijn ervaringen komt delen? Je bent iets te doorzichtig. Uiteraard zal je dat niet openlijk toegeven, dat verwachten we ook niet. Ik hoop alleen dat de forumbeheerder snel zijn verantwoordelijkheid neemt.
Volgens mij is dit topic wel begonnen met de vraag naar ervaring van mensen dus niet enkel jullie mening is de waarheid. De verantwoordelijkheid van de forumbeheerder? Hij zou beter zijn verantwoordelijkheid eens nemen door teminste de mense toe te laten teminste te blijven reageren. Wat toch de bedoeling is van een forum dacht ik? Jullie mening maakt eigenlijk mijn zaak niet. Denk ervan wat jullie willen, maar als jullie je informatie halen van websites die de bitcoin, en dus een beursgenoteerd bedrijf, illigaal noemen

Ik profiteer er allesinds van samen met heel veel andere. Blijven jullie maar geld op je spaarboekje zetten en meer kosten betalen dan er winst op komt.
Cheers!