Ik zou graag mijn eerste aandelen kopen. Keytrade
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik zou graag mijn eerste aandelen kopen. Keytrade
Beste mensen, het is mijn eerste keer dat ik aandelen ga kopen. Waar moet ik opletten, hoe doe ik dit voor belasting. Welke aandelen zijn intressant.. Ik zou voor biotech, staal, goud en fonds gaan. Kunnen jullie mij hier meer uitleg over geven.. ik ben een leek! Shoot
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ik zou graag mijn eerste aandelen kopen. Keytrade
geen troll
( heeft 36 berichten geplaatst en is een kleine 2 maanden lid, dat is wel ok )
een grapje
aandelen arco ??
( heeft 36 berichten geplaatst en is een kleine 2 maanden lid, dat is wel ok )
een grapje
aandelen arco ??
-
- Jr. Member
- Contacteer:
De beste raad is: Beleg nooit in individuele aandelen. Zet dat gewoon uit uw hoofd. De handelaren die dit spel onder de knie hebben, nemen gewoon je geld af. Ze komen ook met bv. upgrades af op een top en zo. Voor uw geld af te nemen doen de geldwolven vanalles. De beurs is er om je geld af te nemen.kraker1999 schreef: ↑27 mei 2019, 20:26 Beste mensen, het is mijn eerste keer dat ik aandelen ga kopen. Waar moet ik opletten, hoe doe ik dit voor belasting. Welke aandelen zijn intressant.. Ik zou voor biotech, staal, goud en fonds gaan. Kunnen jullie mij hier meer uitleg over geven.. ik ben een leek! Shoot
Je noemt daar ook juist de moeilijkste sectoren op om in te handelen.
In een S&P ETF (alleen daar in Amerika zitten er veel parels van bedrijven) mag je ooit wel eens beleggen voor de lange termijn, maar stap daar eens in als de boel ooit eens goed gedaald is en als dit voorpagina nieuws is in de krant (dan heb je pakken minder risico aan een bodem). Probeer dan een goede markettiming indicator te vinden om te maken dat je de forse dalingen niet moet meemaken. Opgelet ik schreef wel "voor de lange termijn"