Ikea
Ikea
Heb deze informatie gelezen op een ander forum,weet dus niet of dit al dan niet waarheid is,maar vond het toch de moeite om hier ff te posten.
Heb ook de site van Ikea doorzocht,maar nergens deze actie teruggevonden, heb me dan maar ingeschreven voor zo een family-kaart en heb zelf nog geen "nieuwsbrief" hierover ontvangen.
Via de nieuwsbrief :
We trekken het totaalbedrag van je IKEA restaurantticket volledig af van je aankopen in het woonwarenhuis (voor wat je koopt op de dag van je restaurantbezoek). Actie geldig van 02/01 t.e.m. 06/01/2010 tussen 11u30 en 18u.
Heb ook de site van Ikea doorzocht,maar nergens deze actie teruggevonden, heb me dan maar ingeschreven voor zo een family-kaart en heb zelf nog geen "nieuwsbrief" hierover ontvangen.
Via de nieuwsbrief :
We trekken het totaalbedrag van je IKEA restaurantticket volledig af van je aankopen in het woonwarenhuis (voor wat je koopt op de dag van je restaurantbezoek). Actie geldig van 02/01 t.e.m. 06/01/2010 tussen 11u30 en 18u.
-
plentycoups
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Ikea
staat op de website.
mooi meegenomen, als we tijd hebben
mooi meegenomen, als we tijd hebben
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niet moeilijk dat ik het niet gevonden heb, zat op deze site te kijken
http://www.ikea.com/be/nl/store/wilrijk/storeInfo
Idd als je gewoon naar Ikea.be surft staat het op de voorpagina in koeien van letters
http://www.ikea.com/be/nl/store/wilrijk/storeInfo
Idd als je gewoon naar Ikea.be surft staat het op de voorpagina in koeien van letters
Als je een (gratis) Ikea Family Card aanvraagt, krijg je zulke info als nieuwsbrief in je mailbox.
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Maynard_Keynes
Dit is louter een informatieve mededeling waar jij onmiddellijk een eigen interpretatie op geeft ( uw goed recht )degroot karel schreef: Speciaal naar de Ikea om dingen te kopen die je niet nodig hebt, om dan enkele euro's te kunnen "besparen" op hun junkfood?
We zijn 2010 blijkbaar weer goed begonnen...
Waar lees jij hier ergens dat men "speciaal "naar daar gaat om zaken te kopen die men niet nodig heeft? (hoop dat de meeste slimmer zijn dan dat )
Voor mensen met kids ,die nu deze periode ook van de solden wensen te genieten kan ik me goed voorstellen dat het niet om enkele euro's gaat en kids vinden zoiets geweldig.( en nee,ik heb zelf geen klein mannen
Dit gezegd zijnde....
Het klopt dat het eten daar junkfood is.
-
karel
Feit is dat ikea bestaat dankzij de vele nutteloze aankopen die men daar doet.amber schreef:Dit is louter een informatieve mededeling waar jij onmiddellijk een eigen interpretatie op geeft ( uw goed recht )degroot karel schreef: Speciaal naar de Ikea om dingen te kopen die je niet nodig hebt, om dan enkele euro's te kunnen "besparen" op hun junkfood?
We zijn 2010 blijkbaar weer goed begonnen...
Waar lees jij hier ergens dat men "speciaal "naar daar gaat om zaken te kopen die men niet nodig heeft? (hoop dat de meeste slimmer zijn dan dat )
Voor mensen met kids ,die nu deze periode ook van de solden wensen te genieten kan ik me goed voorstellen dat het niet om enkele euro's gaat en kids vinden zoiets geweldig.( en nee,ik heb zelf geen klein mannen)
Dit gezegd zijnde....
Het klopt dat het eten daar junkfood is.
Ze rekenen dat de klanten kleine onbenullige dingen kopen voor redelijk lage prijzen terwijl de klant specifiek op zoek was naar een bepaald groter stuk.
Weinigen gaan daar als gevolg van deze marketingstechniek buiten zonder de onnodige extra's.
Veel collega's van mij gaan speciaal naar Ikea als er zulke acties zijn... En ze zijn zeker niet de enige.
maar wel lekker junkfood, mmm zweedse ballekes...amber schreef: Het klopt dat het eten daar junkfood is.
@ Lotty,
Al een geluk dat smaken verschillen of er werd geen enkel balleke nog verkocht,ze kunnen mijn niet bekoren,zelfs de zweedse niet
De taaie biefstukken en sponzige frietjes daarentegen.
@Karel,
Het is idd een commerciële truc waar men een groot stuk van zijn rendement uit moet halen.
De kunst is dan doelgericht en consequent winkelen .
In elk geval ik MOET nog enkele zaken hebben,zal mss iets voor dinsdag worden,hopende dat de grootste drukte van het weekend dan voorbij zal zijn,anders kan je op elkaars schoot gaan zitten in het "restaurant" en dan hoeft het niet voor mij.
Al een geluk dat smaken verschillen of er werd geen enkel balleke nog verkocht,ze kunnen mijn niet bekoren,zelfs de zweedse niet
De taaie biefstukken en sponzige frietjes daarentegen.
@Karel,
Het is idd een commerciële truc waar men een groot stuk van zijn rendement uit moet halen.
De kunst is dan doelgericht en consequent winkelen .
In elk geval ik MOET nog enkele zaken hebben,zal mss iets voor dinsdag worden,hopende dat de grootste drukte van het weekend dan voorbij zal zijn,anders kan je op elkaars schoot gaan zitten in het "restaurant" en dan hoeft het niet voor mij.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Amai, wat 'n heisa. Amber brengt 'n leuke besparingtip aan, kort: in deze soldenperiode gaan veel mensen naar de Ikea en mits 'n simple en kosteloos achterpoortje kan je d'er gratis iets gaan eten, en plots wordt er de Michelin gids bijgehaald.
D'er bestaat 'n spreekwoord met oa 'n "gekregen paard" en "bek"...
Laat iedereen voor zichzelf uitmaken of hij die besparingstip nuttig vindt of niet.
Of hij/zij het eten daar lekker vindt of niet. Doe desnoods de balletjes in 'n potje voor de hond
of voor 'n bedelaar. 
Ik denk dat de spaargidsers nu nét de verstandige mensen zijn die niet speciaal naar de Ikea zullen gaan om daar "iets" te kopen om gratis "balletjes" te gaan eten...maar wel uit alles het maximum willen halen als de opportuniteit zich voordoet.
D'er bestaat 'n spreekwoord met oa 'n "gekregen paard" en "bek"...
Laat iedereen voor zichzelf uitmaken of hij die besparingstip nuttig vindt of niet.
Of hij/zij het eten daar lekker vindt of niet. Doe desnoods de balletjes in 'n potje voor de hond
Ik denk dat de spaargidsers nu nét de verstandige mensen zijn die niet speciaal naar de Ikea zullen gaan om daar "iets" te kopen om gratis "balletjes" te gaan eten...maar wel uit alles het maximum willen halen als de opportuniteit zich voordoet.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Je moet eens zien waarover ze tegenwoordig op de kookprogramma's op tv bezig zijn.lotty schreef:maar wel lekker junkfood, mmm zweedse ballekes...amber schreef: Het klopt dat het eten daar junkfood is.
"smaken die moeten in de mond ontploffen" ( meer iets voor terroristen )
"moleculaire keuken" ( denk dat dat zoiets iets waar ze een gas van -273 graden celisius opkappen). Je moet er al bijna doctor in de biochemie voor zijn.
vroeger was het nog "nouvel cuisine" dat was eens een serieuze besparingtip : 1 frietje of 1 aardappel en dat was je maaltijd.
Wie graag junkfood eet, kán dat wellicht ook in het Ikea restaurant vinden.lotty schreef:maar wel lekker junkfood, mmm zweedse ballekes...amber schreef: Het klopt dat het eten daar junkfood is.
Maar de weinige keren dat ik daar gaan eten ben, koos ik voor de lekkere warme zalmschotel.
En dat is zeker géén junkfood !
En aan betaalbare prijzen bovendien.
Voor wie daar dus toevallig van plan is om koopjes te doen in die periode : een aanrader.
Klopt, ikea food is niet het eten dat je kan vergelijken met een goed restaurant, maar junk food is het zeker niet en de prijs/ kwaliteit is zeker ok.louise schreef:Wie graag junkfood eet, kán dat wellicht ook in het Ikea restaurant vinden.lotty schreef:
maar wel lekker junkfood, mmm zweedse ballekes...
Maar de weinige keren dat ik daar gaan eten ben, koos ik voor de lekkere warme zalmschotel.
En dat is zeker géén junkfood !
En aan betaalbare prijzen bovendien.
Voor wie daar dus toevallig van plan is om koopjes te doen in die periode : een aanrader.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
@ amber,
bedankt voor de tip, heb deze doorgespeeld naar vrienden die daar koopjes gaan zoeken!
Ikzelf heb niets nodig van Ikea, dus zal ik mijn "ballekes" zelf maar betalen
bedankt voor de tip, heb deze doorgespeeld naar vrienden die daar koopjes gaan zoeken!
Ikzelf heb niets nodig van Ikea, dus zal ik mijn "ballekes" zelf maar betalen
Mij zullen ze ook niet naar hun winkel lokken met hun "gratis" eten maar ik weet heel zeker dat dit soort acties een gigantisch succes moet zijn want velen worden wel naar ginder gelokt door zo'n aanbieding.
Het eten die ze daar geven vind ik in de meeste gevallen twijfelachtig. Sommige gerechten zijn te eten maar andere echt niet.
Het eten die ze daar geven vind ik in de meeste gevallen twijfelachtig. Sommige gerechten zijn te eten maar andere echt niet.