IMUC
TIP
Re: IMUC
idd hou jullie maar vast aan de takken van de bomen .... maar 1 ding moet je voor ogen blijven houden :
However, one needs to make a clear distinction that IMUC's success has been primarily driven by the clinical data and its product concept to target roots of the cancer. As the existing clinical geniuses and inventors at IMUC will continue to lead the execution of their clinical development, the value associated with its product platform and its lead product remains unchanged.
2.43 -0.48 (-16.49%)
Toch geen zo'n goed nieuws precies?
Toch geen zo'n goed nieuws precies?
@glenn : het was idd slecht nieuws dat we verwachten hé : als de CEO het afstapt .... zijn er veel schijtlaarzen die alles verkopen zonder na te denken. Nogmaals : zolang ICT-107 GEEN problemen ondervind is er m.i. geen reden om de aandelen te verkopen. Indien anders .... zijn we de pineut ! 
Ik begrijp toch niet goed die koersdaling ! Het is toch niet omdat de CEO opstapt ( om welke reden dan ook ) dat de potentiële mogelijkheden van de producten verdwijnen/verminderen !
Re: IMU
Kijk de beurs is emotie en emotie is gelinkt aan vrees.... Vrees voor iets onbekends of iets onverwachtst... Ik DENK dat er geen andere reden is.... 
http://messages.finance.yahoo.com/Stock ... of=2&frt=2" onclick="window.open(this.href);return false;
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
interessant om nu in te stappen aangezien de overreactie ?
ik denk het wel ja ... maar schiet mij niet af als ik ernaast zit hé ! 
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Kheb 1000 aandelen bijgekocht 
innige deelneming ! 
Dit komt dik in orde ! Ik heb geduld
!
Evita ik deel uw mening : zolang ICT-107 geen nefaste bijwerkingen vertoont EN ook effectief blijkt te werken .... is er geen reden tot paniek. Nogmaals : de beurs is EEN BROK EMOTIE !!
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
kheb al 6 % winst , hopelijk begin van meer
(we gaan wel voor de iets langere termijn)
Ja, jij hebt wel kunnen kopen aan bodemkoersen hé ?
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
idd, had al 1.000 aandelen gekocht aan 2.95 dollar,vandaag gewoon bijgekocht , dus sta nog altijd in het rood hoor