IMUC
TIP
Re: IMUC
Ik zou niet verkopen aan marktprijs! Het gaat zakken als een baksteen en als je markprijs verkoopt ga je misschien echt wel op de bodem van de bodem verkopen. Ik zou eerder afwachten, de koers zich wat laten stabiliseren en dan pas verkopen. De sukkelaars die destijds een stop loss hadden op KBC weten wat ik bedoel.
wellicht nog een beter idee ! 
zo zie je maar ... het geneesmiddel werkt maar .... niet goed genoeg .... en dan BAM !
een waarschuwing aan mijzelf en diegenen die in biotech beleggen : take the money and run. Maw : als je winst hebt en die is significant : NEMEN !
zo zie je maar ... het geneesmiddel werkt maar .... niet goed genoeg .... en dan BAM !
een waarschuwing aan mijzelf en diegenen die in biotech beleggen : take the money and run. Maw : als je winst hebt en die is significant : NEMEN !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Een verstandig advies. Of toch op zijn minst gedeeltelijk winst nemen (bv je inleg er terug uithalen of de helft verkopen).insider schreef: een waarschuwing aan mijzelf en diegenen die in biotech beleggen : take the money and run. Maw : als je winst hebt en die is significant : NEMEN !
Amai, ik heb mijn aandelen met een ferm verlies verkocht om erger te voorkomen ( dood aandeel ) en nu stijgt de koers terug ferm
!!
Ik begin er echt genoeg van te krijgen !
Evita; je hebt volgens mij keuze ts TTPH en DRTX om terug te nemen wat je nu kwijt bent ....evita schreef:Amai, ik heb mijn aandelen met een ferm verlies verkocht om erger te voorkomen ( dood aandeel ) en nu stijgt de koers terug ferm!!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Evita bevindt zich in fase 15 van de beruchte beleggersgrafiek.

meaning?
Waar ik mee wil zeggen hoe raak die grafiek de mentaliteit van de gemiddelde belegger weergeeft in de verschillende cycli van een aandeel. (wat een zin)
Het was geenszins mijn bedoeling om kritiek op evita te leveren of haar uit te lachen. Ik waardeer haar zeer als forumgebruiker.
Het was geenszins mijn bedoeling om kritiek op evita te leveren of haar uit te lachen. Ik waardeer haar zeer als forumgebruiker.
Bij POZN ging het wel goed. Zolang de goeie keren de slechte ruim compenseren is er geen probleem
En bij IMUC zat er na het slechte nieuws weinig anders op dan onderaan verkopen... Dus ik vind niet dat de gebeurtenissen hier overeen komen met die grafiek.
Los daarvan - voor een dooie kat blijft IMUC nu toch lang dansen. Men doet in ieder geval zijn best om de indruk te wekken dat er nog leven in zit: http://www.nasdaq.com/press-release/imm ... 1223-00638
Het is wel interessant om te kijken wat er volgt...
En bij IMUC zat er na het slechte nieuws weinig anders op dan onderaan verkopen... Dus ik vind niet dat de gebeurtenissen hier overeen komen met die grafiek.
Los daarvan - voor een dooie kat blijft IMUC nu toch lang dansen. Men doet in ieder geval zijn best om de indruk te wekken dat er nog leven in zit: http://www.nasdaq.com/press-release/imm ... 1223-00638
Het is wel interessant om te kijken wat er volgt...
En op welk nieuws gaan ze vandaag 20% omhoog?
Zat er technisch gezien al een tijdje aan te komen na de selloff van vorig maand: was reeds een tijdje aan het consolideren in de range 0.90-1.00 dollar. Ik heb rond 0.95 teruggekocht vorige week.Blackbelt schreef:En op welk nieuws gaan ze vandaag 20% omhoog?
Afgaande op de laatste PR's is IMUC afgerekend op het falen in hun primair eindpunt: OS... Volgens management was het eigenlijk nooit hun bedoeling om nu al statistisch significante data te bekomen, maar moet deze data verbeteren naarmate er meer tijd verstrijkt (hopelijk tegen ASCO 2014).
Naar mijn mening beginnen meer mensen te beseffen dat hun data nog niet zo slecht is, zeker omdat er statistische significatie is gemeten in "Progression Free Survival". Het ziet er ook naar uit dat IMIUC een phase III plant met ICT-107.
Kijk, ik ben terug ingestapt maar met een bescheiden bedrag. Ik heb een verkoopprijs in gedachten, als deze bereikt wordt gaan ze hier buiten.
awel Stekke dat is eigenlijk een zeer goed idee ! 
http://sierraworldequityreview.blogspot ... y-and.html" onclick="window.open(this.href);return false;Blackbelt schreef:En op welk nieuws gaan ze vandaag 20% omhoog?
De betrouwbaarheid laat ik in het midden...
1.57$ momenteel enne verkocht ... what a ride!