ING Bank Fund Opportunity 2019 II
TIP
ING Bank Fund Opportunity 2019 II
Dit fonds is een mix van 2 fondsen: Carmignac Parimoine en Etha Aktiv E !
Looptijd: 6,5 jaar
Lijkt mij interessant ! Wat denken jullie ?
https://www.deutschebank.be/prospectus/ ... eet_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Looptijd: 6,5 jaar
Lijkt mij interessant ! Wat denken jullie ?
https://www.deutschebank.be/prospectus/ ... eet_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ING Bank Fund Opportunity 2019 II
Is het dan niet beter om gewoon die 2 producten te kopen. Carmignac P kan men kopen bij Keytrade (FS plan) zonder instapkosten voor 5 jaar te beleggen.
In 2019 moet men dan opnieuw beleggen met eventuele kosten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
deenigekeuze
- Full Member

- Contacteer:
Ik beleg ook maandelijks in die 2 fondsen, via fund investment plan van Keytrade voor Carmignac Patrimoine (wat mij toelaat iedere maand een klein bedrag in dit fonds te beleggen) en via DB voor Ethna.
Het lijkt mij een beetje raar dat ze speciaal een fonds maken, juist voor die 2.
Ik veronderstel ook dat het voordeliger is om die fondsen zelf te kopen i.v.m. kostenstructuur.
Het lijkt mij een beetje raar dat ze speciaal een fonds maken, juist voor die 2.
Ik veronderstel ook dat het voordeliger is om die fondsen zelf te kopen i.v.m. kostenstructuur.
Kijk eens op de welbekende site wat robokat hiervan vind
+1luc1961 schreef:Is het dan niet beter om gewoon die 2 producten te kopen. Carmignac P kan men kopen bij Keytrade (FS plan) zonder instapkosten voor 5 jaar te beleggen.
Beter rechtstreeks te beleggen in deze 2 fondsen. In het ING-fonds geeft men wel een kapitaalsgarantie, doch dit lijkt mij wat overbodig met deze 2 defensieve fondsen die zelfs in crisistijden goed standhouden... Eventueel inderdaad zonder kosten aankopen bij Keytrade (CP) via Investment plan en DB (Ethna) via geprogrammeerd beleggen.