ING Beleggingsfondsen Paraplu N.V lanceren dividend herinves
TIP
ING Beleggingsfondsen Paraplu N.V lanceren dividend herinves
Kan iemand mij zeggen wat ik hier het best mee kan doen ??
Geachte klant,
Hierbij informeren wij u over het volgende:
De gecombineerde Algemene Vergadering van Aandeelhouders van ING Beleggingsdfondsen Paraplu NV heeft besloten om de mogelijkheid aan te bieden om het netto dividend van 35* ING fondsen te herinvesteren aan een nog nader te bepalen koers. (* Zie bijlage voor details).
Herinvesteringplan
Brutodividend Zie bijlage voor uw fonds
Bronbelasting 15 %
herinvesteringskoers nog nader te bepalen door ING
Deadline aanmelding woensdag 24/06/2011 12:00u
De Belgische roerende voorheffing wordt apart afgerekend via uw geldrekening. Er kan niet worden geherinvesteerd in fracties.
Hoe inschrijven op de herinvestering van het dividend?
U kunt kosteloos deelnemen aan de herinvestering van dit dividend door (A of B):
(A) een e-mail te sturen naar inschrijvingen@binck.be
(1) Vermeld uw rekeningnummer en uw naam
(2) Vermeld het aantal dividendrechten dat u wenst aan te melden voor de herinvestering
(B) telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice en Orderdesk op 03 303 31 11.
Wat als ik niet wil deelnemen aan de herinvestering van het dividend?
Als u niet wenst deel te nemen aan de herinvestering van het dividend hoeft u niets te ondernemen. Uw dividend wordt automatisch uitgekeerd in geld na de deadline.
Wanneer worden de nieuwe aandelen geleverd?
De levering van de aandelen uit het herinvesteringplan vindt plaats vanaf 28/06/2011.
Restricties
Iedere belegger dient na te gaan of hij onderworpen is aan wettelijke en juridische beperkingen. Daarbij aanvaardt de begeleidende bank en BinckBank geen aansprakelijkheid voor mogelijke belastingaspecten.
Deze tekst is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Wij aanvaarden echter geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten. Voor vragen kunt u de Klantenservice bellen op 03 303 31 11.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de Klantenservice & Orderdesk. De Klantenservice & Orderdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 03 303 31 11. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.be
Geachte klant,
Hierbij informeren wij u over het volgende:
De gecombineerde Algemene Vergadering van Aandeelhouders van ING Beleggingsdfondsen Paraplu NV heeft besloten om de mogelijkheid aan te bieden om het netto dividend van 35* ING fondsen te herinvesteren aan een nog nader te bepalen koers. (* Zie bijlage voor details).
Herinvesteringplan
Brutodividend Zie bijlage voor uw fonds
Bronbelasting 15 %
herinvesteringskoers nog nader te bepalen door ING
Deadline aanmelding woensdag 24/06/2011 12:00u
De Belgische roerende voorheffing wordt apart afgerekend via uw geldrekening. Er kan niet worden geherinvesteerd in fracties.
Hoe inschrijven op de herinvestering van het dividend?
U kunt kosteloos deelnemen aan de herinvestering van dit dividend door (A of B):
(A) een e-mail te sturen naar inschrijvingen@binck.be
(1) Vermeld uw rekeningnummer en uw naam
(2) Vermeld het aantal dividendrechten dat u wenst aan te melden voor de herinvestering
(B) telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice en Orderdesk op 03 303 31 11.
Wat als ik niet wil deelnemen aan de herinvestering van het dividend?
Als u niet wenst deel te nemen aan de herinvestering van het dividend hoeft u niets te ondernemen. Uw dividend wordt automatisch uitgekeerd in geld na de deadline.
Wanneer worden de nieuwe aandelen geleverd?
De levering van de aandelen uit het herinvesteringplan vindt plaats vanaf 28/06/2011.
Restricties
Iedere belegger dient na te gaan of hij onderworpen is aan wettelijke en juridische beperkingen. Daarbij aanvaardt de begeleidende bank en BinckBank geen aansprakelijkheid voor mogelijke belastingaspecten.
Deze tekst is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Wij aanvaarden echter geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten. Voor vragen kunt u de Klantenservice bellen op 03 303 31 11.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de Klantenservice & Orderdesk. De Klantenservice & Orderdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 03 303 31 11. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.be
Re: ING Beleggingsfondsen Paraplu N.V lanceren dividend heri
Welke ING fondsen heb je in bezit waarop dit kan slaan ? Global Opportunities ?
Dit is enkel interessant indien de herinvesteringskoers goedkoper is dan de werkelijke koers. Staat er iets bij hoe die koers zal bepaald worden ?
Dit is enkel interessant indien de herinvesteringskoers goedkoper is dan de werkelijke koers. Staat er iets bij hoe die koers zal bepaald worden ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb Global Opportunities.robokat schreef:Welke ING fondsen heb je in bezit waarop dit kan slaan ? Global Opportunities ?
Meer staat er niet bij nee.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
krijgt men daar een jaarlijks dividend op uitbetaald?(glob opp)
Zelf heb ik op dit ogenblik geen GO in portefeuille (heb enkele weken geleden winst genomen) en heb dit bericht dus niet ontvangen.karine schreef: Heb Global Opportunities.
Meer staat er niet bij nee.
Ik denk dat je eens uitleg bij Binck moet vragen.
Het Global Opportunities beursfonds heeft (wat veel mensen niet weten) een heel bescheiden dividend van ca. 1%. Is wel onderworpen aan 15% bronbelasting én 25% Belgische RV. Veel stelt dit dus niet voor en er blijft niet zoveel van over door de dubbele belasting.
Dan ga ik het gewoon terug laten herinvesteren.
Het dividend stelt niet zoveel voor, met een dividend van 0,20 heb je waarschijnlijk minimum 100 aandelen nodig dus moet je investering al 2000 euro zijn om je dividend te kunnen herinvesteren.
@ Karine: binckbank heeft meer informatie gegeven, er zit een pdf in de mail die je gekregen hebt.
@ Karine: binckbank heeft meer informatie gegeven, er zit een pdf in de mail die je gekregen hebt.
Heb het gelezen ja.
Heb intussen via mail bevestigd dat ik de herinvestering neem.
Is al in orde.
Bedankt.
Heb intussen via mail bevestigd dat ik de herinvestering neem.
Is al in orde.
Bedankt.