ING Fidelity Account... Iemand ervaring??
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
ING Fidelity Account... Iemand ervaring??
Heb zonet een aanvraag gedaan online voor een Fidelity account maar krijg geen bevestiging per mail.
Heb enkele weken geleden een E-spaar geopend maar wil nu voor de Fidelity account gaan vanwege de (denk ik) dalende spaarrentes...
Iemand ervaring met deze Fidelity Account? Hoe gaat dit in zijn werk? Krijgt men geen bevestiging?
Kreeg wel bij de aanvraag te zien dat er op 28/11 het bedrag zou overgeboekt worden naar die Fidelity account..?
Iemand info/ervaringen?
Alvast bedankt!
Heb enkele weken geleden een E-spaar geopend maar wil nu voor de Fidelity account gaan vanwege de (denk ik) dalende spaarrentes...
Iemand ervaring met deze Fidelity Account? Hoe gaat dit in zijn werk? Krijgt men geen bevestiging?
Kreeg wel bij de aanvraag te zien dat er op 28/11 het bedrag zou overgeboekt worden naar die Fidelity account..?
Iemand info/ervaringen?
Alvast bedankt!
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Re: ING Fidelity Account... Iemand ervaring??
4,08 % netto op 12 maanden rendement. Ter info maar dit had u hoogstwaarschijnlijk al nagekeken: is 0,60% minder dan bvb Termijnrekening bij Ethias of Credit Europe.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt, maar ik wil bij ING.
Geen Ethias of CE...
Termijnrekening is momenteel ook interessant, maar bij de Fidelity Account kan ik indien een noodgeval direct aan mijn geld...
Iemand info/ervaring?
Geen Ethias of CE...
Termijnrekening is momenteel ook interessant, maar bij de Fidelity Account kan ik indien een noodgeval direct aan mijn geld...
Iemand info/ervaring?
@ MeOnline
Laat u niet vangen door het schijnbaar hoge rendement, er zijn héél véél voorwaarden die moeten vervuld zijn (kleine lettertjes !!).
Ik denk dat andere banken (ook buiten CE of Ethias) momenteel betere voorwaarden geven.
olleke
Laat u niet vangen door het schijnbaar hoge rendement, er zijn héél véél voorwaarden die moeten vervuld zijn (kleine lettertjes !!).
Ik denk dat andere banken (ook buiten CE of Ethias) momenteel betere voorwaarden geven.
olleke
Welke zijn dan beter? Ik wil een betrouwbare bank met een hoog rendement voor een jaar.
Heb bij kaupthing mijn lesje al geleerd dus wil nu alleen maar zekerheid.
Klopt, maar die termijnrentes zijn ook fel gezakt dacht ik...
Iemand ervaringen met de Fidelity account?
-
nomoney
Rabobank 3,49 netto..MeOnline schreef: Klopt, maar die termijnrentes zijn ook fel gezakt dacht ik...
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb gisteren ingeschreven bij Ethias 5,50% op 12 maanden, vandaag gezakt naar 4.85%.Is nog meer dan de Nederlandse bank ING -onder Belgisch garantiestelsel- als u zekerheid zoekt gekoppeld aan hoge opbrengst is Ethias de meest aangewezen piste.MeOnline schreef: Welke zijn dan beter? Ik wil een betrouwbare bank met een hoog rendement voor een jaar.
Ethias geniet van staatsteun en zou dus zeer veilig moeten zijn, vermoedelijk zowat de meest veilige situatie die denkbaar is.
Het is kwestie van niet meer langer te wachten want een verdere afkalving van de rentevoeten is hoogst waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door centenkliever op 8 november 2008, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
maar als ik daar nog aan moet beginnen, ... dat duurt 2 weken voor alle rekeningen geopend zijn, blijkbaar moet dit via post en zo gebeuren...
Weet het ook niet meer...
Weet het ook niet meer...
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Bij Ethias zijn er 2 mogelijkheden:
1/ via PC- je doet je aanvraag voor termijnrekening te openen en zal dus eerst een zichtrekening / spaarrekening moeten openen. Papier afdrukken, tekenen, kopij ID recto/verso + klever ziekenfonds bvb voor adrescontrole, en opsturen per post. Je krijgt vervolgens per post je rekeningnr toegestuurd
2/ naar kantoor gaan, aanschuiven en paar boekskes lezen, en vriendelijk onthaald worden en direct rekeningnr meekrijgen.
Van zodra het geld op de zichtrekening overgeschreven is, kan via bankkaart, overschrijving, maar niet in contanten of cheque, wordt het afgesproken bedrag overgeboekt naar de termijn.
1/ via PC- je doet je aanvraag voor termijnrekening te openen en zal dus eerst een zichtrekening / spaarrekening moeten openen. Papier afdrukken, tekenen, kopij ID recto/verso + klever ziekenfonds bvb voor adrescontrole, en opsturen per post. Je krijgt vervolgens per post je rekeningnr toegestuurd
2/ naar kantoor gaan, aanschuiven en paar boekskes lezen, en vriendelijk onthaald worden en direct rekeningnr meekrijgen.
Van zodra het geld op de zichtrekening overgeschreven is, kan via bankkaart, overschrijving, maar niet in contanten of cheque, wordt het afgesproken bedrag overgeboekt naar de termijn.
Zijn er bij ethias kosten verbonden aan zicht/spaar/termijnrekening?
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
geen beheerskosten dwz geen kosten voor aansluiting, afsluiting of jaarlijkse aanrekening. Portkosten evenmin, je krijgt 1 x per jaar rekeninguittreksel gratis tenzij je anders vraagt en dan is dit te betalen à rato van de portkostenMeOnline schreef: Zijn er bij ethias kosten verbonden aan zicht/spaar/termijnrekening?
-
nomoney
Dus voor de 'moment' het beste af met een termijnrekening bij Ethias??
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
wat het beste is zal u zelf moeten uitmaken aan de hand van de vergelijkingen hiervoor en elders op dit forum. Ethias zit aan de top qua veiligheid en aan de top qua rendementen. Vergelijken en spreiden blijft meer dan ooit de boodschap.nomoney schreef: Dus voor de 'moment' het beste af met een termijnrekening bij Ethias??