ING gaat nu ook naar 0.11 op tempo sparen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ING gaat nu ook naar 0.11 op tempo sparen
Tja ... Dat denk ik over jou ook. Waarom stel je in vraag of vind je onredelijk wat de criteria van iemand anders zijn om een bank wel of niet te willen hebben.Kumquat schreef: ↑25 februari 2021, 16:54Haelewyn, iets dat jij, blijkens je reacties, niet in staat bent om te begrijpen is dat wanneer mensen kritiek hebben op je keuzes of je beweringen, dat niet wil zeggen dat je geen recht zou hebben om die keuzes te maken. Dus dat gedoe over "mijn recht om zus en mijn recht om zo" en "dat is aan mij om te bepalen" is niet à propos de beweringen waarop je reageert.haelewyn schreef: ↑25 februari 2021, 14:51 Ik ben het wederom niet met je eens.
Ik heb mijn zaakjes perfect op orde maar toch vind ik dat snel betalingsverkeer belangrijk.
Wat ik belangrijk vind of niet is voor mij om te bepalen. Net als de redenen waarom ik dat vind.
Een bank kiezen doe je nu eenmaal op basis van argumenten die vandaag gekend zijn. Biedt geen garantie voor de toekomst maar toch zou ik de slechte niet verkiezen, vandaag, boven de betere.
Als ik me niet vergis hebben we die discussie nog al gehad en veranderen we allebei niet van mening

Iedereen zal wel andere criteria hebben dan de ander. Jij, ik ... iedereen. Laat ze doen !
Ik ben blij met ING omwille van hun autoverzekeringen... weinigen doen beter (in mijn geval +50J; geen brokkenpiloot). Mijn "Tempo sparen" heb ik geliquideerd. ING blijft mijn "derde bank" omwille van het product "Verzekering". PS Rente... wat is dat? 

Idem. Ik heb ook een autoverzekering bij ING. Zelfde profiel. Beste prijs op de markt voor mij.
Hier ook maar het maandelijkse Tempo-sparen stopgezet.
Die maandelijkse storting gaat vanaf nu terug naar Rabo plus, dat nu m'n 'beste' spaarrekening is geworden (0.26%). Laat die nu maar wakker worden en wat aangroeien, en Tempo mag gaan slapen tot betere tijden...
En eens kijken om misschien (ook) maar eens bij MeDirect te gaan
Die maandelijkse storting gaat vanaf nu terug naar Rabo plus, dat nu m'n 'beste' spaarrekening is geworden (0.26%). Laat die nu maar wakker worden en wat aangroeien, en Tempo mag gaan slapen tot betere tijden...
En eens kijken om misschien (ook) maar eens bij MeDirect te gaan
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!