ING Lion Deposit een aanrader?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ING Lion Deposit een aanrader?
Ik ken iemand die gisteren zijn Lion Account geopend heeft (kaarten afgehaald en papieren ondertekend). Hij heeft gisteren ook direct een aanvraag voor een Lion Deposit gedaan en als referte zijn nog niet actieve (zaterdag is geen bankwerkdag) Lion Account opgegeven. Ik hou jullie op de hoogte hoe snel het verder nog verloopt 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
nog een bijkomende reden om het hier niet bij te laten:paul schreef: @ centenkliever
Heeft ing ook een reden opgegeven waarom ze die kosten hebben aangerekend ?
Ga je het daarbij laten ?
O.a Rabobank.be en Keytrade hebben ook supersnelle gratis rekeningen, en die kosten werkelijk nul euro. Argenta is ook gratis maar niet zo snel
vandaag rekeninguittreksel gekregen van afsluiting van Groene Boekje.
Volgens hun tarief is het openen, beheer en afsluiten gratis. Wegens een interne fout bij ING-, werd het probleem van het verzenden van rekeninguittreksels rechtgezet. Zij hebben mij schriftelijk bevestigd dat er géén meer zouden opgestuurd worden en hier géén kosten voor zouden aangerekend worden, dit is idd ook zo voor ongeveer de laatste drie jaren.
Plots zonder reden te melden, beslist ING- éénzijdig om deze rekening af te sluiten,
resultaat: + € 46 rente minus € 0.54 voor porto en kosten.
Waar mijn € 46 naar toe is wordt niet vermeld en de kosten voor een zegel trekken ze er netjes af.
Het zal weeral aan de computer liggen....
Ik heb een week geleden een ING Lion Deposit geopend. Meteen de nodige documenten gescand en naar het juiste e-mail adres verzonden. Tot op heden nog niets gehoord van ING. Een spaarrekening in 3 minuten is dat dan?
Hou er wel rekening mee dat er nog een feestdag tussen zit (en de meesten zullen wel de brug gemaakt hebben).
centenkliever schreef: Voor de gratis Lion Account is er mij voor dit jaar aangerekend:
Porto en kosten voor de kosten - 7,82 EUR
Het is maar dat u verwittigd bent. Bij mij is gratis nul €. Voor ING- is dit duidelijk anders.
De Lion Account is toch nog iets anders dan de Lion Deposit ? (hoop ik)
Want anders zijn het wel serieuse bedriegers bij ING.
btw: Ik heb nog steeds niets gehoord van hen, spaarrekening in 3 minuten...
De Lion Account is de gratis online zichtrekening van ING. De Deposit is de hoogrentende internetspaarrekening.Campzie schreef: De Lion Account is toch nog iets anders dan de Lion Deposit ? (hoop ik)
-
pattra
Ben ongeveer 5 weken bezig geweest met het proberen een internet rekening bij ING te openen. Ongelooflijke amateurs!!!
Ik heb het uiteindelijk opgegeven. Wie wil er nu zijn centen toevertrouwen aan een bank die de noden van een internet-spaarder niet doorheeft.
Zelfs hun poststukken balanceren op de rand van het fatsoenlijke. Bvb een brief gedateerd 23/10 en ontvangen 12/11... ach kom nou!
Ik heb het uiteindelijk opgegeven. Wie wil er nu zijn centen toevertrouwen aan een bank die de noden van een internet-spaarder niet doorheeft.
Zelfs hun poststukken balanceren op de rand van het fatsoenlijke. Bvb een brief gedateerd 23/10 en ontvangen 12/11... ach kom nou!
-
Buidel
Is bij mij toch heel vlot gegaan, zowel de Account (anderhalve week) als de Deposit (2 dagen).
Na bijna 3 weken heb ik antwoord gekregen van ING voor de Lion Deposit:
"Wij hebben uw documenten goed ontvangen en doen zo snel mogelijk het nodige voor uw ING Lion Deposit te behandelen."
Ze gaan er blijkbaar vaart achter zetten...

"Wij hebben uw documenten goed ontvangen en doen zo snel mogelijk het nodige voor uw ING Lion Deposit te behandelen."
Ze gaan er blijkbaar vaart achter zetten...
Ik ben al klant bij ING en heb geen enkel hinder ondervonden bij het openen van een extra Lion Deposit, misschien net daarom. Als nieuwe klant en vooral als de vraag groot is kan het wel wat langer duren. Ik herinner mij dat begin dit jaar het ook lang duurde bij Deutsche Bank toen er daar een stormloop was van nieuwe aanvragen....
Ze hebben er dan toch vaart achter gezet.
Mijn aanvraag is eindelijk in orde. Ik moet enkel nog wachten op de verdere instructies voor home'bank.
Mijn aanvraag is eindelijk in orde. Ik moet enkel nog wachten op de verdere instructies voor home'bank.
Beste cliënt,
Welkom bij ING!
U hebt net uw ING Lion Deposit geopend met het nummer 377-4090625-75.
Vanaf nu kunt u uw eerste storting verrichten op uw ING Lion Deposit en dat enkel vanaf de externe referentiezichtrekening*.
De volgende stortingen daarentegen mogen afkomstig zijn van om het even welke zichtrekening in euro.
Wat is de volgende stap?
Over enkele dagen krijgt u alle nodige instructies voor de installatie van het programma Home'Bank in de bus.
Zodra Home'Bank is geïnstalleerd, kunt u uw ING Lion Deposit online beheren.
Hoe lang heb je nu uiteindelijk moeten wachten, campzie?
Stom van me, enkele posts hiervoor staat 3 wekenVaganzza schreef: Hoe lang heb je nu uiteindelijk moeten wachten, campzie?
- Frank de Rijken
- Newbie

- Contacteer:
Mijn reactie staat reeds elders op dit forum.
ING mag hun Lion Account steken waar de zon nooit schijnt
Ze hebben mij goed liggen had, Mijn geld was geblokkeerd omdat zij een fout gemaakt hadden bij het terugboeken.
Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen ZONDER INTREST, na veel gebel en gezaag, (want daar is echt niemand telefonisch te bereiken en mijn kantoor kan niets uitrichten, tenzij ook eens bellen.
Het grapje heeft mij zo'n 350 euro intrest gekost en een hoop miserie en de onmogelijkheid om mijn geld op te nemen (nodig voor aankoop onroerend goed)
Nee echt, sindsdien ligt ING eruit, zonder pardon
Ze hebben mij goed liggen had, Mijn geld was geblokkeerd omdat zij een fout gemaakt hadden bij het terugboeken.
Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen ZONDER INTREST, na veel gebel en gezaag, (want daar is echt niemand telefonisch te bereiken en mijn kantoor kan niets uitrichten, tenzij ook eens bellen.
Het grapje heeft mij zo'n 350 euro intrest gekost en een hoop miserie en de onmogelijkheid om mijn geld op te nemen (nodig voor aankoop onroerend goed)
Nee echt, sindsdien ligt ING eruit, zonder pardon
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Op een Lion account krijg je GEEN intrest he, het is gratis dus moeten ze besparen op ietsFrank de Rijken schreef: Mijn reactie staat reeds elders op dit forum.
Nee echt, sindsdien ligt ING eruit, zonder pardon![]()