ING Lion Deposit
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
ING Lion Deposit
Kan er iemand me soms helpen ?
Ik zou een bedrag willen overschrijven van mijn Ing Lion Deposit naar een externe andere bank .
Ik zie geen overschrijvingsformulier, dat ik kan invullen.
Heb schriftelijk kontakt met Ing gehad, maar aan die hulp had ik niks, daar ik nog altijd geen overschrijvingsformulier zie op het scherm om in te vullen.
Gisteren nogmaals hulp gevraagd aan Ing, geen reactie !
Klantvriendelijk noem ik dat in ieder geval niet van Ing !
Kan men in het Ing kantoor, geld afhalen of een overschrijving doen, van een Ing Lion Deposit soms ?
Vriendelijke dank, als er hier iemand mij info kan geven.
Ik zou een bedrag willen overschrijven van mijn Ing Lion Deposit naar een externe andere bank .
Ik zie geen overschrijvingsformulier, dat ik kan invullen.
Heb schriftelijk kontakt met Ing gehad, maar aan die hulp had ik niks, daar ik nog altijd geen overschrijvingsformulier zie op het scherm om in te vullen.
Gisteren nogmaals hulp gevraagd aan Ing, geen reactie !
Klantvriendelijk noem ik dat in ieder geval niet van Ing !
Kan men in het Ing kantoor, geld afhalen of een overschrijving doen, van een Ing Lion Deposit soms ?
Vriendelijke dank, als er hier iemand mij info kan geven.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: ING Lion Deposit
beste,
Indien U homebanking heeft van ing gaat dit heel gemakkelijk. gewoon eerst een transfer doen naar zichtrekening en nadien desgewenst transferern.
Indien U homebanking heeft van ing gaat dit heel gemakkelijk. gewoon eerst een transfer doen naar zichtrekening en nadien desgewenst transferern.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aan freetotax
Met home banking van Ing -Lion Deposit heb je geen zichtrekening van Ing zelf; maar werkt men met een zichtrekening van een andere bank om over te schrijven.
Mijn probleem zit erin, dat ik geen overschrijvingsformulier zie op mijn scherm
Met home banking van Ing -Lion Deposit heb je geen zichtrekening van Ing zelf; maar werkt men met een zichtrekening van een andere bank om over te schrijven.
Mijn probleem zit erin, dat ik geen overschrijvingsformulier zie op mijn scherm
Ik vrees dat als je de gratis zichtrekening van ing er niet bij neemt, je zal blijven sukkelen.
Ing is niet duidelijk in hun communicatie
Ing is niet duidelijk in hun communicatie
Je moet inderdaad geen zichtrekening bij ING hebben maar overschrijven naar bij aanvraag opgegeven rekening. Je vindt de overschrijvingen onder Diensten - betalingen - binnenlandse betalingen. Ik hoop dat het u lukt.
Heb ook zo een spaarrekening geopend bij ING waarvan de rentevoet by the way ondertussen is gedaald tot 2+0,50 %.
geen makkie hoor , kreeg mijn bevestiging 14 dagen na opsturen documenten en mijn paswoorden ruim 1 maand later en dan ben ik er nog niet in geslaagd om op de site te geraken met alle codes en verificaties ,neen van mij moet het niet meer: ing lion deposit . Enorm ingewikkelde banksite voor niet personeel alleen waarschijnlijk en heb nochtans 25 jaar bankervaring . Toch mag ing mijn rekening afsluiten ! sorry noorderburen.
geen makkie hoor , kreeg mijn bevestiging 14 dagen na opsturen documenten en mijn paswoorden ruim 1 maand later en dan ben ik er nog niet in geslaagd om op de site te geraken met alle codes en verificaties ,neen van mij moet het niet meer: ing lion deposit . Enorm ingewikkelde banksite voor niet personeel alleen waarschijnlijk en heb nochtans 25 jaar bankervaring . Toch mag ing mijn rekening afsluiten ! sorry noorderburen.
Er zijn nog genoeg ander banken van onze noorderburen waar je uit kan kiezen hé.kriss schreef: Heb ook zo een spaarrekening geopend bij ING waarvan de rentevoet by the way ondertussen is gedaald tot 2+0,50 %.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Probleem is opgelost.
Ing zou wel wat duidelijker mogen zijn.
Bedankt diegene die me wilden helpen op deze forum
Ing zou wel wat duidelijker mogen zijn.
Bedankt diegene die me wilden helpen op deze forum
Ik heb ook zo'n lion deposit en lion account. Ik gebruik deze enkel voor mijn autolening af te betalen. Bij mij ging alles vlot, maar dat kwam eerder omdat een vriendin van mij bij ING werkt en mij goede rentevoeten kon geven en alles voor mij in orde maakte. Voor weet ik na een jaar nog steeds niet hoe het ING home banking sysyeem werk.