Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

ing smart banking NFC

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
27 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
louis14
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer louis14
Verstuur privébericht

ing smart banking NFC

• Citeer

Bericht door louis14 » 28 december 2018, 07:52

Ik heb een paar dagen geleden ING smart banking app geinstalleerd op mijn android smartphone.
Ik probeer nu bij de NFC instellingen van android bij "tikken en betalen" de app "smart banking" te selecteren als standaard app maar die app is niet te zien in de lijst.Er is enkel "G-pay" te zien.
Mijn android is 8.0
Hoe kan ik de geintegreerd bancontact in ING smart banking gebruiken met NFC?

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: ing smart banking NFC

• Citeer

Bericht door haelewyn » 28 december 2018, 09:10

Ik ben al heel lang klant bij ING en gebruik de App al heel lang. Maar ik heb nog nooit beschreven zien staan dat NFC betalingen daar een deel van uitmaken.
Voor zover ik ooit gelezen heb is de App niet voorzien om met NFC betalingen te doen.
Ik vind er niets over terug in hun online documentatie. Enkel betaling met qr code.

Ing Nederland heeft dat wel in hun App zitten. Misschien is er hoop dat dat doorstroomt naar hier. Stel de vraag nog eens aan de helpdesk.
Ik vermoed dat er geen interesse is hier voor die functionaliteit. Je kan via NFC betalen met hun bankkaart.

Dat je Android systeem die App niet voorstelt lijkt me een bevestiging van wat ik net zei.

Bij Belfius kan het wel... ik dacht ook bij KBC.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
sopkip
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer sopkip
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door sopkip » 28 december 2018, 10:00

ik vermoed dat dit enkel kan via de bancontact app zelf. niet via de integratie.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 28 december 2018, 14:31

Ik ben niet zeker of ik de vraag juist begrijp?
Wat wil je juist doen? Contactloos betalen met je app? NFC heeft met je hardware te maken, niks met je software ... Je kan niet "met een app contactloos betalen" - > dat doe je met je smartphone zelf ...

Als je een Android smarphone hebt, kan je Google Pay of Android Pay gebruiken (indien ondersteund door je smartphone zelf), gekoppeld aan je ING-account. Maar nogmaals, heb geen idee wat je vraag exact is ...

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 28 december 2018, 14:39

Jiraisking schreef: ↑28 december 2018, 14:31NFC heeft met je hardware te maken, niks met je software ... Je kan niet "met een app contactloos betalen" - > dat doe je met je smartphone zelf ...
Klopt niet hé. Je hebt wel degelijk software nodig om de NFC in goede banen te leiden en in Android kan je instellen welke app (Bancontact, Google Pay, KBC) je standaard koppelt aan NFC. ING app staat blijkbaar niet in dat lijstje en ondersteunt dat dus niet.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 28 december 2018, 14:49

Didymus schreef: ↑28 december 2018, 14:39
Jiraisking schreef: ↑28 december 2018, 14:31NFC heeft met je hardware te maken, niks met je software ... Je kan niet "met een app contactloos betalen" - > dat doe je met je smartphone zelf ...
Klopt niet hé. Je hebt wel degelijk software nodig om de NFC in goede banen te leiden en in Android kan je instellen welke app (Bancontact, Google Pay, KBC) je standaard koppelt aan NFC. ING app staat blijkbaar niet in dat lijstje en ondersteunt dat dus niet.
Ik ben akkoord, maar je linkt de betaalfunctie via NFC toch aan een kaart en niet aan een App? Betalen zelf heeft niks met de app gemaakt, maar met de NFC software op je smartphone die je kaartgegevens mag gebruiken? Als Android dat niet doet, maken ze het toch veeel ingewikkelder dan hoe de NFC functie werkt.
Dan heeft Apple het toch iets vernufter aangepakt ...

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 28 december 2018, 15:04

Op iOS krijgt enkel Apple Pay toegang tot de NFC-chip, maar op Android werkt het dus anders. Het is maar wat je vernuftig noemt, want Apple krijgt sowieso een deel van de koek (m.a.w. bank moet dat eerst en vooral willen afstaan voor je überhaupt met je iPhone contactloos kan betalen) terwijl je op Android helemaal niet verplicht bent via Google Pay te werken.

Op het moment dat je een NFC-betaling uitvoert wordt er een stuk software geactiveerd en op Android kan je dus kiezen uit je geinstalleerde apps die NFC ondersteunen via welke daarvan dit standaard verloopt. Het is dan die app die de brug verzorgt tussen de gelinkte kaart en NFC.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 28 december 2018, 15:07

Bv : ik doe dat, als ik wil, met de App van belfius open en dan gebruik ik mijn telefoon op die manier als bankkaart.
1 voordeel dat ik zie : ik kan een betaling ook met kbc App doen en dan gaat het van die rekening.
Of met bancontact app die ik link aan een andere kaart naar keuze.

Nog een voordeel : Apple graait niets mee bij elke verrichting (zat effe gelijk met Didymus)

Nog altijd beter met Apple ? Geen idee, want Apple komt er hier niet in wegens de pizza hut / nva van de smartphones. Slecht en kost me teveel... ;D ;D

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 28 december 2018, 16:39

haelewyn schreef: ↑28 december 2018, 15:07 Bv : ik doe dat, als ik wil, met de App van belfius open en dan gebruik ik mijn telefoon op die manier als bankkaart.
1 voordeel dat ik zie : ik kan een betaling ook met kbc App doen en dan gaat het van die rekening.
Of met bancontact app die ik link aan een andere kaart naar keuze.

Nog een voordeel : Apple graait niets mee bij elke verrichting (zat effe gelijk met Didymus)

Nog altijd beter met Apple ? Geen idee, want Apple komt er hier niet in wegens de pizza hut / nva van de smartphones. Slecht en kost me teveel... ;D ;D
Gaat het hier nu om een NFC-betaling of een betaling via de geïntegreerde Bancontact App (zoals KBC bijvoorbeeld doet)? Interessant om te zien hoe Android het aanpakt, maar is een gigantisch web dat hun heel wat tijd moet hebben gekost en snap ook niet echt het nut van Android Pay in dit verhaal+ de integratie van Google Pay in Android Pay. Als je zoveel parameters kan/moet aanpassen per betaling, kun je even snel je kaart nemen.

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 28 december 2018, 16:55

Zowel de Bancontact als KBC app kunnen gebruikt worden voor NFC betalingen op Android.

En Android Pay is de oude naam voor wat nu Google Pay heet, dus dat mag je eigenlijk compleet vergeten.

Het is helemaal geen gigantisch web, Apple wil gewoon het monopolie op het gebruik van de NFC-chip in hun iPhones behouden waardoor je niet rond Apple Pay heen kunt. Google toont hier hoe het anders kan door apps van derden toe te laten waardoor je je toestel vrijer kan gebruiken.

Je kan bij een betaling ook gewoon eerst de app openen die je wil gebruiken om de default te overrulen in Android. Zit allemaal héél logisch in elkaar hoor.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 28 december 2018, 17:15

Maar dat het voor mij met mijn oud Samsung ding sneller gaat om mijn kaart te nemen is absoluut zeker.

Als je nog moet wisselen naar 3G of 4G omdat ik altijd op 2G sta..
Mobiel internet inschakelen..
De App starten... (staat allemaal uit om de batterij te sparen)
De juiste selectie van die App opstarten ...
En dan de betaling uitvoeren als alles verbonden is...

Dan is mijn kaart een pak vlugger.
Net als met payconiq. Ik vind het verdomd omslachtig langdradig.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 28 december 2018, 17:30

Didymus schreef: ↑28 december 2018, 16:55 Zowel de Bancontact als KBC app kunnen gebruikt worden voor NFC betalingen op Android.

En Android Pay is de oude naam voor wat nu Google Pay heet, dus dat mag je eigenlijk compleet vergeten.

Het is helemaal geen gigantisch web, Apple wil gewoon het monopolie op het gebruik van de NFC-chip in hun iPhones behouden waardoor je niet rond Apple Pay heen kunt. Google toont hier hoe het anders kan door apps van derden toe te laten waardoor je je toestel vrijer kan gebruiken.

Je kan bij een betaling ook gewoon eerst de app openen die je wil gebruiken om de default te overrulen in Android. Zit allemaal héél logisch in elkaar hoor.
Ik ben toch niet meer mee hoor. Voor zover ik Google Pay begrijp, werkt dit toch gelijkaardig aan Apple Pay?
Je opent je Google Pay app - > en hieraan kan je bank-kaarten koppelen. Alleszins dit is hoe KBC het uitlegt:

"Download de Google Pay- app. Installeer en open de app.
Klik op ‘Aan de slag’.
Koppel je KBC Bank-Bankkaart aan de app
Bevestig je gegevens."

Waarin zit nu het verschil met Apple Pay? Oké Apple Pay is enkel nog maar actief via je BNP of Hello-kaart. De app zelf, of het nu om Google Pay of Apple Pay gaat, maakt gebruik van de NFC chip die in je smartphone zit. En de app wordt gekoppeld aan een kaart?

Bedoel je nu dat je op een Android toestel naast je Google Pay app (waar je dus kaarten koppelt) ook de app van bijvoorbeeld KBC, ING kan koppelen aan je NFC-chip, die dan opnieuw de koppeling maakt naar de bankkaart? Want dat laatste geval is inderdaad hoe ik het begrijp, maar eerlijk gezegd zie ik hier geen toegevoegde waarde van? Toch veel eenvoudiger om één app (Google Pay/Apple Pay, whatever ...) te gebruiken waar je meerdere kaarten aan linkt?

Achja, ieder zijn mening natuurlijk! of Apple of Google of KBC of ING er rijker van wordt: wie interesseert het? Het is niet dat één van deze 4 zich profileert als non-profit of de heilige geest: ze hebben allemaal hetzelfde doel: zoveel mogelijk winst maken. Als consument zie ik het probleem hiervan niet in, als de kost uiteraard dezelfde blijft.

Jiraisking
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jiraisking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jiraisking » 28 december 2018, 17:32

haelewyn schreef: ↑28 december 2018, 17:15 Maar dat het voor mij met mijn oud Samsung ding sneller gaat om mijn kaart te nemen is absoluut zeker.

Als je nog moet wisselen naar 3G of 4G omdat ik altijd op 2G sta..
Mobiel internet inschakelen..
De App starten... (staat allemaal uit om de batterij te sparen)
De juiste selectie van die App opstarten ...
En dan de betaling uitvoeren als alles verbonden is...

Dan is mijn kaart een pak vlugger.
Net als met payconiq. Ik vind het verdomd omslachtig langdradig.
NFC heeft voor mij maar één toegevoegde waarde, en dat is als je een betaaldevice onmiddellijk bij de hand kan gebruiken. Vandaar ben ik grote fan van KBC's wearable project. Ik betaal nu uitsluitend met mijn sleutelhanger, geen app beginnen openen op mijn iPhone, niet beginnen rommelen in mijn portefeuille op zoek naar de juiste kaart: pas dan spreken we over tijdwinst.

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 28 december 2018, 18:41

Jiraisking schreef: ↑28 december 2018, 17:30Bedoel je nu dat je op een Android toestel naast je Google Pay app (waar je dus kaarten koppelt) ook de app van bijvoorbeeld KBC, ING kan koppelen aan je NFC-chip, die dan opnieuw de koppeling maakt naar de bankkaart? Want dat laatste geval is inderdaad hoe ik het begrijp, maar eerlijk gezegd zie ik hier geen toegevoegde waarde van? Toch veel eenvoudiger om één app (Google Pay/Apple Pay, whatever ...) te gebruiken waar je meerdere kaarten aan linkt?
Dat is het inderdaad, maar jij gaat ervan uit dat alle banken gewoon Apple Pay en Google Pay ondersteunen, terwijl dit er slechts enkele zijn.

Bij Apple zit je dan vast, maar bij Google kan je nog altijd uitwijken naar bv. de Bancontact app en dan komt Google Pay er helemaal niet aan te pas.
Jiraisking schreef: ↑28 december 2018, 17:32NFC heeft voor mij maar één toegevoegde waarde, en dat is als je een betaaldevice onmiddellijk bij de hand kan gebruiken. Vandaar ben ik grote fan van KBC's wearable project. Ik betaal nu uitsluitend met mijn sleutelhanger, geen app beginnen openen op mijn iPhone, niet beginnen rommelen in mijn portefeuille op zoek naar de juiste kaart: pas dan spreken we over tijdwinst.
Heb ook een wearable van KBC en dat werkt het vlotst van allemaal, maar ook gewoon telefoon unlocken en tegen de kaartlezer houden levert ook een significante tijdswinst op. Bovendien is het een tikkeltje veiliger dan een wearable of fysieke kaart, want je moet je telefoon nog eerst ontgrendelen voor je kan betalen.

spafles
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer spafles
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spafles » 28 december 2018, 20:20

Jiraisking schreef: ↑28 december 2018, 17:30 Ik ben toch niet meer mee hoor. Voor zover ik Google Pay begrijp, werkt dit toch gelijkaardig aan Apple Pay?
...
Je moet bij Android eerst instellen welke app gebruikt zal worden wanneer je een NFC betaling uitvoert. Dat kan Google Pay zijn, maar ook Bancontact, KBC, ... (elke app die NFC betalingen ondersteunt). Wanneer je dan de betaling uitvoert dan zorgt de gekozen app voor de verdere verwerking van de betaling.

In het concrete geval van KBC kan je je rekening koppelen aan Google Pay, aan Bancontact en ook nog eens aan hun eigen app. Je kan dus op 3 verschillende manieren een NFC betaling laten lopen, terwijl ze toch allemaal betaald worden uit je rekening bij KBC. Argenta biedt enkel NFC betalingen aan via de Bancontact app.

In tegenstelling tot iOS, waar Apple pay zowel de (enige toegelaten) NFC app en betalingsverwerker is, zijn die functies bij Android dus gescheiden. Dat is het grote verschil in werking op vlak van NFC betalingen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

27 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy