ING TEMPO Sparen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Re: ING TEMPO Sparen
Spijtig, maar ik wist wel dat het niet ging blijven duren, al wat we gehad hebben, hebben we gehad, denk ik dan maar...
Deutsche Bank doet precies toch nog beter, of zou dat ook gaan zakken?
Deutsche Bank doet precies toch nog beter, of zou dat ook gaan zakken?
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
De volgende om te zakken wordt misschien beobank. Die staan nu erg hoog, vergeleken bij de concurrentie.
-
anonymous
Hopelijk blijft het bij beobank want ondertussen staat er toch wel al een aardig sommetje op.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Dan zal ik hopen dat het bij DB blijft (even hoog als Beobank trouwens?), ik vond dat een ideale oplossing om een vast bedrag te sparen voor mijn kinderen.. Dat is dan ook de enige waar ik nog op blijf storten.
Het geld dat bij ING op deze rekening staat, gaan we wel opsoeperen de komende jaren (nieuw huis, nieuwe meubels, tuinhuis en aansluiting aankopen, huis afwerken enz). Zo treurig ben ik er dus weer niet om, maar blijft een jammere zaak natuurlijk.
Het geld dat bij ING op deze rekening staat, gaan we wel opsoeperen de komende jaren (nieuw huis, nieuwe meubels, tuinhuis en aansluiting aankopen, huis afwerken enz). Zo treurig ben ik er dus weer niet om, maar blijft een jammere zaak natuurlijk.
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Inderdaad ook zoveel bij DB, maar hier in mijn streek zijn die niet echt vertegenwoordigd. In mijn hoofd is het een beetje een nichebank. Alle respect voor wie er wel goed mee is natuurlijk.
Centiempje : vergeet de regels niet om zonder verlies af te halen.. of dat verlies te beperken. Dit soort rekeningen is er gekomen omdat men er op rekent dat houders ervan geld zullen afhalen en daarbij de bank geld wint omdat men die regels vergeet of aan zijn laars lapt. Als je willekeurig bv in het jaar ineens het saldo afhaalt heb je nogal wat intrest mislopen.
Centiempje : vergeet de regels niet om zonder verlies af te halen.. of dat verlies te beperken. Dit soort rekeningen is er gekomen omdat men er op rekent dat houders ervan geld zullen afhalen en daarbij de bank geld wint omdat men die regels vergeet of aan zijn laars lapt. Als je willekeurig bv in het jaar ineens het saldo afhaalt heb je nogal wat intrest mislopen.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Ben ik niet vergeten Haelewyn, maar zelfs al haal ik alles in 1x af, dan nog ga ik meer gekregen hebben bij DB/ING dan met een gewoon spaarboekje.
Extra voordeel bij DB is dat het grootste gedeelte niet de getrouwheidspremie is, dus veel verlies je niet bij alles afhalen. Bij ING daarentegen.. Nu, bij ING ben ik gestopt met storten eind 2017, dus als ik pas begin 2019 afhaal, ga ik sowieso niet veel verliezen (de getrouwheid van het laatste jaar is ook zoveel niet meer als in het begin). Ik reken het laatste jaar als 'geen opbrengst', zoals bij een spaarboekje dus
Extra voordeel bij DB is dat het grootste gedeelte niet de getrouwheidspremie is, dus veel verlies je niet bij alles afhalen. Bij ING daarentegen.. Nu, bij ING ben ik gestopt met storten eind 2017, dus als ik pas begin 2019 afhaal, ga ik sowieso niet veel verliezen (de getrouwheid van het laatste jaar is ook zoveel niet meer als in het begin). Ik reken het laatste jaar als 'geen opbrengst', zoals bij een spaarboekje dus