Inkomsten buitenlandse rekening
TIP
Inkomsten buitenlandse rekening
Geachte,
Ik ben niet zeker of ik hier terecht kan met mijn vraag.
Via ons werk krijgen wij de mogelijkheid aandelen te kopen van de firma met een korting van 16,67%, voorwaarde is dat we deze aandelen niet kunnen verkopen gedurende twee jaar.
De aandelen zullen geparkeerd staan bij amundi, een Franse bank. Ik zal de buitenlandse effectenrekening sowieso moeten aangeven vermoed ik.
Na deze twee jaar, indien ik de aandelen verkoop, zal ik hierop een roerende voorheffing van 30% moeten betalen indien de "winst" meer dan 1880eu bedragen, en 0% belastingen indien geen winst gemaakt is?
Alvast bedankt voor de verduidelijking.
Ik ben niet zeker of ik hier terecht kan met mijn vraag.
Via ons werk krijgen wij de mogelijkheid aandelen te kopen van de firma met een korting van 16,67%, voorwaarde is dat we deze aandelen niet kunnen verkopen gedurende twee jaar.
De aandelen zullen geparkeerd staan bij amundi, een Franse bank. Ik zal de buitenlandse effectenrekening sowieso moeten aangeven vermoed ik.
Na deze twee jaar, indien ik de aandelen verkoop, zal ik hierop een roerende voorheffing van 30% moeten betalen indien de "winst" meer dan 1880eu bedragen, en 0% belastingen indien geen winst gemaakt is?
Alvast bedankt voor de verduidelijking.
Re: Inkomsten buitenlandse rekening
Eigenlijk heb je een vergiftigt geschenk gekregen want je moet dat allemaal melden aan het cap van je winst schiet eigelijk niet veel over was je verplicht om die aandlen aan te paken?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
welke firma ?
Op www.juridischforum.be werd een 'gelijkaardige' vraag gesteld en er werd ook een antwoord op gegeven
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... 58#p496958
In het Septemberakkoord zou ook een gratis cursus "zonder fouten schrijven" voor Thailanders voorzien zijn
Dat was ook van mij. Ik wist niet wie mij zou kunnen helpen. Qua schrijffouten valt mijn vraag nog goed mee dacht ik?paul schreef: ↑27 september 2017, 04:52
Op www.juridischforum.be werd een 'gelijkaardige' vraag gesteld en er werd ook een antwoord op gegeven
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... 58#p496958
In het Septemberakkoord zou ook een gratis cursus "zonder fouten schrijven" voor Thailanders voorzien zijn
@iejoor, naam van het bedrijf kan ik niet zeggen, is een bel 20 bedrijf.
@pidpap, vergiftigd geschenk? Enkel 30% op de winst boven 627eu zal belast worden.
De schrijffouten hadden geen betrekking op u uiteraard.
Er zit hier wel een inwoner uit Thailand op spaargids die hier de boel wat saboteert en zijn handtekening is meestal opzettelijke schrijffouten maken
Er zit hier wel een inwoner uit Thailand op spaargids die hier de boel wat saboteert en zijn handtekening is meestal opzettelijke schrijffouten maken
een bel20- bedrijf en Frankrijk, ik dacht dat er zo maar één bedrijf is