Inkt Cartouche Online aankoop
Re: Inkt Cartouche Online aankoop
Het is een paar jaar geleden, maar ik heb ooit eens gezien hoe je via een Russische website de teller terug op 0 kon zetten.realisticview schreef:Iemand een truc voor de Lexmark chip te omzeilen?
Deze wordt bedrijfsmatig gebruikt en geeft na 1000 pagina's al een wissel aan terwijl we weten dat deze niet leeg zijn.
Een pagina van enkele lijntjes wordt al meteen aangerekend maar vele kleintjes maakt al groot zeg maar.
Ik vermoed dat het op een consumentenprogramma op NL was (Kassa ?)
Even googlen op "teller printer op nul zetten" levert alvast een aantal tips op. Misschien zit er eentje tussen die bij jou printer werkt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hey,
Ik breng dit topic even opnieuw naar boven.
Waar bestellen jullie tegenwoordig jullie inktpatronen (met huismerk)?
Welke jullie aan?
Alvast bedankt
Ik breng dit topic even opnieuw naar boven.
Waar bestellen jullie tegenwoordig jullie inktpatronen (met huismerk)?
Welke jullie aan?
Alvast bedankt
Tonershop.be
123inkt.be
123inkt...
Geen idee of ik het kan aanraden. Ik printte zo weinig dat 1 of 2 van mijn kleur- inktkoppen samen met de inkt erin verdroogd / versteend waren en ik heb de printer op den duur vervangen. De cartridge vervangen door een nieuwe werkte niet. De printer de koppen laten reinigen edm ook niet.
Misschien zou ik dat ook met originele inkt gehad hebben. Geen idee. Ik twijfel erover.
Geen idee of ik het kan aanraden. Ik printte zo weinig dat 1 of 2 van mijn kleur- inktkoppen samen met de inkt erin verdroogd / versteend waren en ik heb de printer op den duur vervangen. De cartridge vervangen door een nieuwe werkte niet. De printer de koppen laten reinigen edm ook niet.
Misschien zou ik dat ook met originele inkt gehad hebben. Geen idee. Ik twijfel erover.
Ik koop ze bij Amazon.de.336 schreef: ↑9 februari 2013, 11:44 Iemand nog goeie tips voor een website met goedkope inktpatronen? Ik ben niet geinteresseerd in het hervullen van mij oude toners. Ik print niet zoveel en dat is het me niet waard.
Ik heb die van Everyday van de Colruyt geprobeerd, maar die werken niet. Die drogen onmiddelijk uit. Colruyt heeft ze wel zonder problemen terug genomen.
Canon Mx925.
Ik denk dat ik 1/3 van de prijs van het huismerk van 123inkt betaald heb de laatste keer. En goede kwaliteit.
Dat heeft niets met de leverancier te maken, maar maar met een foutieve printerkeuze.haelewyn schreef: ↑23 december 2018, 12:39 123inkt...
Als je weinig print, ben je beter met een laserprinter, want de inktkoppen kunnen dan niet verdrogen.
De initiële toner die in mijn printer zat, heb ik vervangen door het huismerk, en ik merk geen enkel verschil in kwaliteit. Alleen mijn portemonnee merkt het verschil

Er bestaat ook een systeem om ze zelf op te vullen .. Dat is nog goedkoper.. en je kan er een kleine bijverdienste van maken in je vrienden- en familiekring.
https://www.youtube.com/watch?v=oHe8mf96BYk
Verder wil ik nog zeggen dat een inkjetprinter erg goedkoop geworden is. Ik heb een HP gekocht voor 59 euro. Als die na enkele jaren problemen geeft zal ik hem wel vervangen. Voor de prijs van de originele inkt (ongeveer) koop ik een nieuwe printer MET inkt erbij.
https://www.youtube.com/watch?v=oHe8mf96BYk
Verder wil ik nog zeggen dat een inkjetprinter erg goedkoop geworden is. Ik heb een HP gekocht voor 59 euro. Als die na enkele jaren problemen geeft zal ik hem wel vervangen. Voor de prijs van de originele inkt (ongeveer) koop ik een nieuwe printer MET inkt erbij.
Gezien mijn kinderen hier door hun studies nogal wat printen en ik het beu was om om de haverklap om cartridges te gaan heb ik een printer gekocht met inktflessen. Er zitten 4 flessen in die je gewoon kan bijvullen met vloeibare inkt. Met 4 volle flesjes kun je zo'n 10.000 pagina's printen. De inkt bijvullen is dan ook nog eens goedkoper dan cartridges kopen waar je hoop en al 150 pagina's mee kan printen.
https://www.epson.be/for-home/ecotank
Zoiets.... ?
Tja.. Ik zit na een half jaar halfweg met patronen die geschikt zijn voor 100 pagina's. Ik twijfel er zelfs aan of ik er durf kopen van een groter formaat de volgende keer..
Ik denk dat ik ga moeten vervangen zoals bij een auto, niet op kilometers maar per 2-3 jaar of zoiets.
Zoiets.... ?
Tja.. Ik zit na een half jaar halfweg met patronen die geschikt zijn voor 100 pagina's. Ik twijfel er zelfs aan of ik er durf kopen van een groter formaat de volgende keer..
Ik denk dat ik ga moeten vervangen zoals bij een auto, niet op kilometers maar per 2-3 jaar of zoiets.

Dat is toch pure verspilling en een hoop nodeloze kosten.
Mijn laserprinter is ondertussen bijna 5 jaar oud, daar zit nog altijd de oorspronkelijke toner in, en ik verwacht dat ik die ten vroegste over een jaar moet vervangen.
De printer heeft me 85 euro gekost, en de toner zal +/- 35 euro kosten. Daar kan ik dan 15.000 pagina's mee printen.
Inderdaad zo'n ding. Maar als je niet veel print is dat ook geen optie denk ik gezien het nog steeds met vloeibare inkt is die dus ook kan opdrogen.haelewyn schreef: ↑23 december 2018, 17:53 https://www.epson.be/for-home/ecotank
Zoiets.... ?
Ik denk dat ik ga moeten vervangen zoals bij een auto, niet op kilometers maar per 2-3 jaar of zoiets.![]()
Mijn printer wordt hier om de 2-3 dagen gebruikt door de kids.
Voor die aankoopprijs vermoed ik dat je het over een printer hebt die alleen in zwart afdrukt ? Niet in kleur ?annetje schreef: ↑24 december 2018, 09:49 Mijn laserprinter is ondertussen bijna 5 jaar oud, daar zit nog altijd de oorspronkelijke toner in, en ik verwacht dat ik die ten vroegste over een jaar moet vervangen.
De printer heeft me 85 euro gekost, en de toner zal +/- 35 euro kosten. Daar kan ik dan 15.000 pagina's mee printen.
Goede aankoop voor die prijs.
Inderdaad. Voor die ene keer per jaar dat ik iets in kleur moet printen, kan ik ook nog terecht in de bib of een copy center. Voor mij is er geen noodzaak om een kleurenprinter te kopen.
Ik heb daarjuist voor de aardigheid eens gekeken hoever mijn toner zit. Nog 28%, dus ik vermoed zelfs dat het eerder 2020 wordt dat die aan vervanging toe is
Ik heb daarjuist voor de aardigheid eens gekeken hoever mijn toner zit. Nog 28%, dus ik vermoed zelfs dat het eerder 2020 wordt dat die aan vervanging toe is

Als je enkel zwart nodig hebt, is een laserprinter een betere koop dan een inktjet. Als je kleur nodig hebt, zelfs al is het voor enkele prints per maand, dan moet je een inktjet aanschaffen. Ik zie net dat de meerprijs voor automatisch dubbelzijdig afdrukken bij een laserprinter sterk gedaald is.
Het ambetante bij inkjets is dat de keus voor alleen printen beperkt is, het merendeel zijn all-in-one. Nu ja, het inscannen van dia's, oude foto's en negatieffilmpjes is bijna achter de rug. Als mijn scanner het zo lang uithoud, dan mag de volgende een printer een all-in-one zijn.
Het ambetante bij inkjets is dat de keus voor alleen printen beperkt is, het merendeel zijn all-in-one. Nu ja, het inscannen van dia's, oude foto's en negatieffilmpjes is bijna achter de rug. Als mijn scanner het zo lang uithoud, dan mag de volgende een printer een all-in-one zijn.