Inloggen MeDirect
Inloggen MeDirect
Vandaag de brief met activatiecode ontvangen. Alles ingevuld, daarna probeer ik in te loggen, vragen ze gebruikersnaam en familienaam, vul ik alles mooi in, noppes. Blijkbaar iets verkeerd. Na paar keer proberen account geblokkeerd. Jupla, da begint hier al goed 
Re: Inloggen MeDirect
Ik heb bij het inloggen bij MeDirect nog nooit problemen gehad.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dan ben ik weer de gelukkige die wel problemen heeft 
-
anonymous
Al die inputvelden zijn hoofdlettergevoelig. Dus als je als 'NAAM' hebt ingegeven, dan is dat niet hetzelfde als 'Naam'.
Zo ook voor je gebruikersnaam en de andere vragen.
Zo ook voor je gebruikersnaam en de andere vragen.
Juist even gebeld en probleem is opgelost. Vriendelijke helpdesk trouwens. Alles was juist ingevuld enkel bij mijn inschrijving had ik per ongeluk een spatie gezet na mijn familienaam wat natuurlijk niet zichtbaar was toen 
- KapiteinHaak
- Newbie

- Contacteer:
Bij de eerste keer proberen in te loggen krijg ik de melding dat ze me graag zouden contacteren in verband met mijn rekeningen en geraak ik verder niet ingelogd....
Komt een beetje vreemd over, hopelijk is het ook maar een klein probleem zoals hierboven, maar erg vertrouwenwekkend lijkt het me al niet

Komt een beetje vreemd over, hopelijk is het ook maar een klein probleem zoals hierboven, maar erg vertrouwenwekkend lijkt het me al niet
Waarom niet vertrouwen wekkend ?KapiteinHaak schreef: ↑7 augustus 2017, 20:50 Bij de eerste keer proberen in te loggen krijg ik de melding dat ze me graag zouden contacteren in verband met mijn rekeningen en geraak ik verder niet ingelogd....
Komt een beetje vreemd over, hopelijk is het ook maar een klein probleem zoals hierboven, maar erg vertrouwenwekkend lijkt het me al niet![]()
![]()
Is voor veiligheid van uw gegevens.
Estate Guru believer.
- KapiteinHaak
- Newbie

- Contacteer:
Misschien was vertrouwenwekkend niet het juiste woord.
Maar vreemd komt het wel over.
Bij andere internetbanken als Rabobank of Keytrade heb ik nooit contact met hen moeten opnemen nadat ik alle gegevens had ontvangen. Dan kon je gewoon inloggen en verder gaan.
Er staat ook niet bij hoe je hen moet contacteren, maar ik zal dan maar bellen....
Maar vreemd komt het wel over.
Bij andere internetbanken als Rabobank of Keytrade heb ik nooit contact met hen moeten opnemen nadat ik alle gegevens had ontvangen. Dan kon je gewoon inloggen en verder gaan.
Er staat ook niet bij hoe je hen moet contacteren, maar ik zal dan maar bellen....
- KapiteinHaak
- Newbie

- Contacteer:
Bij de helpdesk kreeg ik een vaag antwoord dat ik niet kon inloggen omdat mijn gegevens geüpdatet moesten worden en ik een half uur later nog eens moest proberen, meer dan een half uur later nog altijd noppes.
Weer gebeld, nu gingen ze terugbellen wanneer ik kan inloggen.
Een beetje vaag is het allemaal wel, zeker voor een bankwebsite

Hopelijk raakt het snel in orde
[*][*]
ondertussen is het probleem van de baan, met hulp van de helpdesk
Weer gebeld, nu gingen ze terugbellen wanneer ik kan inloggen.
Een beetje vaag is het allemaal wel, zeker voor een bankwebsite
Hopelijk raakt het snel in orde
[*][*]
ondertussen is het probleem van de baan, met hulp van de helpdesk