Inloggen met Digipass
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Inloggen met Digipass
Het maakt ook 'n verschil of je een handtekening kan plaatsen op 'n vrij blad tegenover je handtekening moeten zetten op 'n blad met zo'n plastic blad erover met 'n héél kleine uitsparing waarin je dan je handtekening moet zetten op enkele cm².phase schreef: ...Eerst werd m'n formulier teruggestuurd omdat de handtekening niet overeen kwam met die op m'n eID (eerste bank die hierover valt, het is wel gebruikelijk dat mensen hun handtekening veranderen na een jaar of 4-5, surtout als hun identiteitskaart uitgegeven werd rond de leeftijd van 18-19...), er was ook aangekruist "handtekening mederekeninghouder ontbreekt", maar dat heeft de manager in kwestie weer doorgekrabbelt. Dus heb ik een 2e kopie van deze pagina van het formulier afgeprint, een stuk of 20 keer opnieuw geprobeerd totdat die krabbel ongeveer terug leek op die op m'n eID, en het origineel samen met de nieuwe kopij en een klachtenbrief teruggestuurd (deze laatste uiteraard ondertekend met mijn "nieuwe handtekening"!)...
Bij mij lijkt de handtekening op m'n Eid ook niet op m'n gebruikelijke handtekening.
Ik vraag mij af hoe "Albert van Saksen-Coburg en Gotha" daar z'n naam ingekregen heeft.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Inloggen met Digipass
Tux schreef: Bij het inloggen geef je eerst een username/passwd op. Als dat succesvol is
kom je in een tweede scherm waar je een code van de digipass moet ingeven.
Okay ! Kzat dus wel degelijk op de juiste URL. En heb dus duidelijk zo'n username/pwd nodiglievew schreef: Had die problemen ook, maar heb nu er een spaarrekening en een termijnrekening. Je zult de helpdesks moeten raadplegen of doe het telefonisch, ze helpen u verder zonder problemen. Ik weet dat het zo niet zou moeten gaan, maar is te zien wat belangrijk voor je is.
Bijzonder vreemde manier van werken bij een internetrekening dat je spontaan zelf op het idee moet komen "ik moet nog bellen om een username aan te maken". Konden ze toch effe in één van hun briefjes gezet hebben
Gelukkig bestaan er nog forums als deze met liefdevolle mensen om je verder te helpen ! Nu maar 't hopen da'k daar een juffrouwtje ad lijn krijg met een zeemzoet stemmetje, ipv een norse vent :p Alvast super de super bedankt !
Re: Inloggen met Digipass
Heb naar de helpdesk gebeld. En die hadden al een username & pwd, met een geheugensteuntje. En dat geheugensteuntje was zeker van mij. Dus ik vermoed dat je dat ergens bij de aanvraagprocedure van je rekening ergens moet ingegeven, maar dat het niet wordt afgedrukt op het papier dat je uiteindelijk opstuurt. En uiteraard weet ik al lang niet meer wat ik daar heb ingetypt. Wist zelfs al niet meer dat ik het had ingegeven :^)
Die mannen hebben m'n paswoord nu gereset, en sturen me per post het nieuwe op. Tis dus kwestie van te herinneren wat je bij die aanvraagprocedure hebt ingetikt, want het staat nergens op papier. Wat de nodige verwarring (en deels ongefundeerde "klachten") verklaart. En als je het vergeten bent, resetten ze het vrij vlot.
Die mannen hebben m'n paswoord nu gereset, en sturen me per post het nieuwe op. Tis dus kwestie van te herinneren wat je bij die aanvraagprocedure hebt ingetikt, want het staat nergens op papier. Wat de nodige verwarring (en deels ongefundeerde "klachten") verklaart. En als je het vergeten bent, resetten ze het vrij vlot.
Re: Inloggen met Digipass
Hoi Zorro, idem hierZorro schreef: Heb naar de helpdesk gebeld. En die hadden al een username & pwd, met een geheugensteuntje. En dat geheugensteuntje was zeker van mij. Dus ik vermoed dat je dat ergens bij de aanvraagprocedure van je rekening ergens moet ingegeven, maar dat het niet wordt afgedrukt op het papier dat je uiteindelijk opstuurt. En uiteraard weet ik al lang niet meer wat ik daar heb ingetypt. Wist zelfs al niet meer dat ik het had ingegeven :^)
-
Sisse
Re: Inloggen met Digipass
Ik denk dat jullie iets over het hoofd gezien hebben bij het invullen van het aanvraagformulier van DHB bank. Daar wordt op het laatst gevraagd om een login en paswoord op te geven, en dat moet je direct noteren natuurlijk, dat sturen ze je later niet op. Ik heb ook echter 5X een nieuw paswoord moeten ingeven, want het werd telkens geweigerd, nochtans deed ik het juist; uiteindelijk lukte me het ook niet om het formulier af te printen, er gebeurde helemaal niets meer. Dus zeker 3 keer opnieuw ingevuld, en op't laatst een printscreen gemaakt. Was er toch enkele uurtjes mee bezig. Hopelijk is hun service béter....
-
Tux
Re: Inloggen met Digipass
Mogelijk gaat het hier niet om een slechte service, maar om PEBKACSisse schreef: Hopelijk is hun service béter....
-
ikke1967
Re: Inloggen met Digipass
ik kan niet inloggen met online bankieren,
gebruikersnaam , paswoord, code card.....deze woorden zie ik maar voor de helft verschijnen op mijn sherm!!!!!!
heeft iemand dit probleem ook al gehad?
gebruikersnaam , paswoord, code card.....deze woorden zie ik maar voor de helft verschijnen op mijn sherm!!!!!!
heeft iemand dit probleem ook al gehad?
