Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Raar, ik heb gisteren nog verscheidene overschrijvingen gedaan zonder probleem.
Heb gisteravond ook nog een paar overschrijvingen gedaan zonder problemen (op PC en met HardKey).
- KapiteinHaak
- Newbie
- Contacteer:
Zijn er nog mensen met problemen op Firefox?
Met google chrome werkt alles naar behoren, met firefox is alles zo traag dat het eigenlijk niet werkt....
Met google chrome werkt alles naar behoren, met firefox is alles zo traag dat het eigenlijk niet werkt....
Hier hetzelfde... Lukt niet met Firefox momenteel.
Opnieuw geprobeerd, en dan lukt het onmiddellijk.
onmogelijk in te loggen bij keytrade, dit wordt stilaan rampzalig.
Dan heb je meer geluk dan ik, ondertussen gelukt maar zeer moeilijk (traag) om op de website te navigeren.
Mijn dochter kan nu inloggen met de hardkey.
Ik heb wel gemerkt dat je met Firefox verscheidene dingen niet kan op de Keytrade website. Je kan bv. de status van een Keyplan niet veranderen (actief/niet actief). Dat kan wel met Opera of Edge. Misschien is het een probleem in Firefox, maar het kan ook zijn dat Keytrade non-standaard code gebruikt (zoals vroeger iedereen de Microsoft-"standaard" gebruikte. Als het niet werkte met een concurrerende browser moest je maar bij IE blijven).
Ik heb wel gemerkt dat je met Firefox verscheidene dingen niet kan op de Keytrade website. Je kan bv. de status van een Keyplan niet veranderen (actief/niet actief). Dat kan wel met Opera of Edge. Misschien is het een probleem in Firefox, maar het kan ook zijn dat Keytrade non-standaard code gebruikt (zoals vroeger iedereen de Microsoft-"standaard" gebruikte. Als het niet werkte met een concurrerende browser moest je maar bij IE blijven).
Ik heb de voorbije maanden probleemloos mijn status gewijzigd, en ik werk alleen met Firefox.
- KapiteinHaak
- Newbie
- Contacteer:
Keytrade bank is compleet onwerkbaar met firefox bij mij.
Alleen Chrome werkt naar behoren.
Alleen Chrome werkt naar behoren.

Kan het met Add-ons te maken hebben ?
Ik heb dat probleem met DB. Als ik ze uitschakel kan ik inloggen, maar dat wil ik niet. Daarom gebruik ik daarvoor chrome.
Ik heb dat probleem met DB. Als ik ze uitschakel kan ik inloggen, maar dat wil ik niet. Daarom gebruik ik daarvoor chrome.
- KapiteinHaak
- Newbie
- Contacteer:
Zou kunnen, maar nog niet getest.
Ik gebruik wel dezelfde add-ons in chrome als firefox, dus zou het een beetje vreemd vinden als het daaraan lag.
Ik werk met Firexfox en geen enkel probleem hier.
Ps: 5-cent bonus is blijkbaar gestort.
Ps: 5-cent bonus is blijkbaar gestort.
-
- VIP member
- Contacteer:
Vandaag ben ik aan de beurt om niet te kunnen inloggen (of zijn er teveel mensen hun aandelen op straat aan het gooien?)
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!