INO
TIP
Re: INO
Het volgende nieuws van INO wordt pas omstreeks maart verwacht..
Ik heb aandeel ook nog zitten omdat ik benieuwd ben welke richting het aandeel nu uit zal gaan in afwachting van meer nieuws.. Als er wat terugval is verkoop ik en haal ik ze eind februari of na een koersval wel terug binnen.
Ik heb aandeel ook nog zitten omdat ik benieuwd ben welke richting het aandeel nu uit zal gaan in afwachting van meer nieuws.. Als er wat terugval is verkoop ik en haal ik ze eind februari of na een koersval wel terug binnen.
Ik heb gisteren mijn aandelen van INO verkocht aan 2,40 en met een winst van bijna 10% !
is beter dan wat je krijgt op een spaarboekje ! goed zo !evita schreef:Ik heb gisteren mijn aandelen van INO verkocht aan 2,40 en met een winst van bijna 10% !
net terug van een midweekje Moezel. Was vanmiddag aangenaam verrast en heb ze ook nog vlug verkocht met 38procent winst.
Iemand idee wat de reden van plotse koersstijging was? En zou het opportuun zijn om nog eens in te stappen?
Iemand idee wat de reden van plotse koersstijging was? En zou het opportuun zijn om nog eens in te stappen?
Weet je nog enige tijd geleden?? Toen zat je met een ei : ik heb je toen gezegd om geduld te oefenen. All comes to those who can wait! Instappen terug ? Ja maar enkel bij een dip!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
http://ih.advfn.com/p.php?pid=nmona&art ... symbol=INO" onclick="window.open(this.href);return false;
Even INO terug naar boven halen ...
Bougeert redelijk en woensdag ek mogen "ze aan de bel trekken"...
Zou het ...?
Bougeert redelijk en woensdag ek mogen "ze aan de bel trekken"...
Zou het ...?