INSM
TIP
Re: INSM
Ok ! Ik heb gedeeld en schoppen is troef! Hahakennyw schreef:Ik heb dit aandeel ook.
Laat ons iets anders doen ipv manillen met 4.
Ik sloot immers ook aan sedert gisteren.
(leuk dipje gisteren tussen 10 & 12 EST om ze binnen te halen
)
Ik sloot immers ook aan sedert gisteren.
(leuk dipje gisteren tussen 10 & 12 EST om ze binnen te halen
ik zat toch wel juust op het Autosalon zeker .... anders had ik hetzelfde gedaan .... misschien vandaag nog effe samen met nog wat NVAX'en....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
-
bartiebart
- Full Member

- Contacteer:
koopkans nu?
Als je nog geld hebt.... Ja! Idem voor ttph en nvax
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
-
bartiebart
- Full Member

- Contacteer:
in welk zit nog meest potentieel volgens jou...
NVAX is al maal 3 gegaan laatste tijd..., andere 2 zitten nog ietsje minder ver in hun parabolische stijging...
NVAX is al maal 3 gegaan laatste tijd..., andere 2 zitten nog ietsje minder ver in hun parabolische stijging...
Ttph
INSM stijgt significant op eigenlijk geen écht belangrijk nieuws ... zo zie je maar ... de kudde.....
geen nieuws?
zie http://finance.yahoo.com/news/arikace-r ... 00634.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dit geeft wel stevige vooruitzichten op omzet in de toekomst
zie http://finance.yahoo.com/news/arikace-r ... 00634.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dit geeft wel stevige vooruitzichten op omzet in de toekomst
ALS het geneesmiddel goedkeuring krijgt...