Integrale 786 opgedoekt???
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Wees maar snel om bij te storten, want de 786 is de enige tak 21 die nog 3.25 % geeft Ik vrees dat er te samen met de brief van de winst ,de AV van integrale de rentevoet serieus zal laten dalen.
Immers, wees eerlijk, die rente is boven normaal, vergeleken met de concurrentie !
Immers, wees eerlijk, die rente is boven normaal, vergeleken met de concurrentie !
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Zoals verwacht is er dus geen winstdeelname.
Je kunt het jaarverslag nalezen op een nieuwe website:
http://www.integrale2011.be/nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb vooral onthouden dat ze nu volop beleggen in Belgische staatsbons en vastgoed.
De nieuwe Solvency II normen zullen een uitdaging worden.
Vraag me af wat die Istya eigenlijk is?
Iemand meer thuis in deze ingewikkelde materie?
Je kunt het jaarverslag nalezen op een nieuwe website:
http://www.integrale2011.be/nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb vooral onthouden dat ze nu volop beleggen in Belgische staatsbons en vastgoed.
De nieuwe Solvency II normen zullen een uitdaging worden.
Vraag me af wat die Istya eigenlijk is?
Iemand meer thuis in deze ingewikkelde materie?
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Als je de Intergrale 768 via Rabobank.be hebt geopend hoe moet je dan bijstorten?
Re: Integrale 786 opgedoekt???
via de beveiligde site een bericht sturen, da heb ik gedaan: ze geven u een rekeningnummer en wat je moet vermelden.
ik wou het kopiëren maar kon dat niet, misschien omdat het beveiligd is.
blijkbaar kan het nog altijd aan 3,25% en de minimum inleg is 1000 euro
ik wou het kopiëren maar kon dat niet, misschien omdat het beveiligd is.
blijkbaar kan het nog altijd aan 3,25% en de minimum inleg is 1000 euro
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Uit de communicatie met rabobank lees ik dit:
dus begrijp ik dat goed, dat hier al 2,1% kwijt bent?Hou er rekening mee dat op bijstortingen ook telkens een premietaks van 1,1% dient te worden betaald en dat voor elke bijstorting de voorwaarden voor gegarandeerde rente en eventuele instapkosten, van toepassing zijn zoals op het moment van de bijstorting zelf. Het gegarandeerde rendement van Integrale 786 bedraagt 3,25% en de instapkosetn 1%.
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Klopt, dit is altijd zo, ook rechtstreeks bij Integrale: 1,1% taks + 1% instapkost.
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Ik kan nergens een bevestiging vinden dat Integrale 786 ook onder het bijzonder beschermingsfonds valt.
De site van beschermingsfonds vind ik ze ook niet terug.
Ik overweeg een storting te doen in januari maar graag had ik vernomen of er die bescherming ook is.
In theorie vallen de producten van TAK21 eronder maar ik vind geen uitsluitsel over Integrale 786.
De site van beschermingsfonds vind ik ze ook niet terug.
Ik overweeg een storting te doen in januari maar graag had ik vernomen of er die bescherming ook is.
In theorie vallen de producten van TAK21 eronder maar ik vind geen uitsluitsel over Integrale 786.
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Staat nochtans gewoon in de ledenlijst:
http://www.bijzonderbeschermingsfonds.be/nl/Members.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Integrale Cca Gemeenschappelijke Kas
4000 Liège, Place St. Jacques 11/101
http://www.bijzonderbeschermingsfonds.be/nl/Members.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Integrale Cca Gemeenschappelijke Kas
4000 Liège, Place St. Jacques 11/101
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Bedankt Werkpaard,Werkpaard schreef:Staat nochtans gewoon in de ledenlijst:
http://www.bijzonderbeschermingsfonds.be/nl/Members.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Integrale Cca Gemeenschappelijke Kas
4000 Liège, Place St. Jacques 11/101
Ik heb er gewoon overgekeken waarschijnlijk.
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Laatste kans om bij te storten in Integrale 786 aan 3,25% gewaarborgde rentevoet. (Moet voor 25/12 gebeuren.) Vanaf volgend jaar 2,25%.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Ben je zeker wanneer je bijv. op 27 december nog bijstort, je al te laat bent voor de 3,25% rente en 1,1% instaptaks?
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Heb vorige week al een bijkomende storting verricht... 
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Brugse Leeuw schreef:Ben je zeker wanneer je bijv. op 27 december nog bijstort, je al te laat bent voor de 3,25% rente en 1,1% instaptaks?
Kijk hier eens:
http://www.rabobank.be/nl/overige-info/ ... 057-141592" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Integrale 786 opgedoekt???
Bron voor de datum van 25/12?fatboy schreef:Laatste kans om bij te storten in Integrale 786 aan 3,25% gewaarborgde rentevoet. (Moet voor 25/12 gebeuren.) Vanaf volgend jaar 2,25%.
Integrale 786 jaarafschrift 2012
ik ben in 2012 op deze TAK21 ingestapt, wanneer in 2013 ontvang je dan een afschrift?
ik heb nog niks ontvangen.
ik heb nog niks ontvangen.

