Integrale
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Integrale
2 verschillende producten maar met uiteindelijk hetzelfde resultaat.MITSJELO schreef:Wat is nu juist het verschil tussen fiscaal langetermijnsparen en pensioensparen? Wat is het interressantst?
max pensioen sparen = 870/pers
max langetermijnsparen =2080/per maar opletten want het rendement hangt af van de grootte van je inkomen. Dus eerst nakijken hoeveel je stort ieder jaar. Hypothecaire leningen moet je aftrekken van het bedrag. (het gedeelte kapitaal)
Voor de juiste details raad ik u aan eens rustig te googlen.
Ik twijfel tussen Integrale 786 en CredoSecure(Plan).
Bij Integrale zijn de instapkosten slechts 1% en bij Credimo 4%, dacht ik.
Logisch gezien is Integrale de meest interessante keuze; of zie ik iets over het hoofd.
Kan je eraan deelnemen met één vast bedrag zonder bij te storten of moet er steeds bijgestort worden?
Logisch gezien is Integrale de meest interessante keuze; of zie ik iets over het hoofd.
Kan je eraan deelnemen met één vast bedrag zonder bij te storten of moet er steeds bijgestort worden?
Bij Integrale zijn en blijven de instapkosten 1% + taks 1,1%.Bij CredoSecure zullen de instapkosten onderhandelbaar zijn naargelang het ingelegde kapitaal en de mondigheid van de klant en bereidwilligheid van de makelaar.jer schreef:Ik twijfel tussen Integrale 786 en CredoSecure(Plan).
Je kunt een vast bedrag inleggen en rustig uw termijn van 8 jaar en 1 dag uitzitten.Je kunt ook bijstorten.Eenmalig of maandelijks.
Thx voor de reacties!
Geniet Integrale 786 staatswaarborg? Ik vind ze niet op de site van de CBFA.
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Ik ben ook eens gaan kijken bij Defa, maar vind veel van hun diensten ronduit duur. Ik denk dat dit vooral een hype is die door Test Aankoop gecreëerd is, u weet wel, die consumentenorganisatie die verkooptechnieken gebruikt van de gemiddelde stofzuigerverkoper aan huis.sanjuan schreef:Iedereen op dit forum heeft het over de makelaar defa die lage instapkosten aanrekent, maar ik heb hetzelfde product onderschreven zonder instapkosten bij een makelaar uit Brugge. Hij kwam nog aan huis ook. En ikke content, vergelijken: we worden er allemaal beter vanfdgroote schreef:Credimo credosecure via Defa: 0,5%
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Natuurlijk!wim013 schreef:Geniet Integrale 786 staatswaarborg? Ik vind ze niet op de site van de CBFA.
Ik denk dat je niet goed gezocht hebt!
http://www.bijzonderbeschermingsfonds.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ledenlijst - Verzekeringsondernemingen: Daar zal je Integrale vinden.