integrale tak 21 786
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
integrale tak 21 786
Weet iemand hoeveel intrest Integrale geeft op haar 786 tak 21, minimaal 3.25 %, maar geven ze nog een winstbonus ?
Re: integrale tak 21 786
Je kan niet meer inschrijven op de 786, maar de tak 21 bestaat nog, graag zou ik de opbrengst ervan weten, de AV van Integrale is in juni geweest, dus de rente moet bekend zijn !Yaris schreef:Nee, zie integrale-786-opgedoekt-t12421-15.html#p122586" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Op deze link kan je wel het jaarverslag terugvinden in Acrobat onderaan, maar ik vind zo direct ook niets over de opbrengst voor 2011: http://www.integrale2011.be/nl/accueil" onclick="window.open(this.href);return false;
Op pagina 12 van het jaarverslag (link die Mouche heeft gegeven) zie je dat de rendementen voor 2011 gelijk zijn aan de rendementen die in het verleden gegarandeerd werden. Dus net als vorig jaar geen bonus (zoals verwacht trouwens).
rabo liet weten dat je nog kan bijplaatsen, aan 3,25%
wim013 schreef:Op pagina 12 van het jaarverslag (link die Mouche heeft gegeven) zie je dat de rendementen voor 2011 gelijk zijn aan de rendementen die in het verleden gegarandeerd werden. Dus net als vorig jaar geen bonus (zoals verwacht trouwens).
Winstdeelname zal er nooit meer zijn zelfs in betere tijden.
En ik had dit product nog maar van 2010.
Integrale is een maatschappij als een ander: eigen zak eerst.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Maatschappij zoals een ander???
Vertel mij dan eens waar je ook 3,25% levenslang gegarandeerd krijgt?
Al wat er ooit met de jaren nog eens bijkomt, is bonus!
Ik ben tevreden!
Ik ben tevreden!
Er was in het recente verleden, herinner u, nog een maatschappij die levenslange rente aanbood, het resultaat, bijna op de fles !Brugse Leeuw schreef:Maatschappij zoals een ander???
Ik ben tevreden!
Levenslange rente aanbieden is mooi, maar hoe kan dit nog in deze tijden van extreem lage rente, hoe kunnen die maatschappijen dat blijven betalen, vraag ik mij af !
Ik wil graag vragen of u al een intrest-uittreksel gekregen heeft ? Ik ben reeds klant van februari 2011 en heb nog geen enkel overzicht gekregen. Je kan het ook niet online bekijken. Ik ben wat ongerust, je hebt geen controle. dank voor uw reacties
Geen paniek. Ieder jaar, midden tot einde augustus ontvang je van Integrale je jaaroverzicht, je rendement is beperkt tot de overeengekomen rente (waarschijnlijk 3.25 %) geen bonus, wat normaal is, gezien de lage intrestvoeten op de markt.alegria schreef:Ik wil graag vragen of u al een intrest-uittreksel gekregen heeft ? Ik ben reeds klant van februari 2011 en heb nog geen enkel overzicht gekregen. Je kan het ook niet online bekijken. Ik ben wat ongerust, je hebt geen controle. dank voor uw reacties
vandaag nog bijgestort op de TAK21 van integrale 786.
er wordt nog altijd 3.25% gegeven op deze afgesloten TAK21.
gezien de huidige economische situatie en actuele rentes vind ik dit nog steeds een goede opbrengst.
er wordt nog altijd 3.25% gegeven op deze afgesloten TAK21.
gezien de huidige economische situatie en actuele rentes vind ik dit nog steeds een goede opbrengst.
heeft iemand in augustus al het jaarlijkse overzicht gekregen, ik heb tot hiertoe niets gekregen !
Vandaag heb ik mijn uitreksel gekregen; 3,25% en geen winstbonus.
tja niet echt slecht, maar ook niet echt goed.
In maart was er met Patronale meer uit te halen en zonder bijkomende kosten.
tja niet echt slecht, maar ook niet echt goed.
In maart was er met Patronale meer uit te halen en zonder bijkomende kosten.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Patronale was idd beter, maar die 3,45% is ook maar 8 jaar gegarandeerd.
Met de Patronale Secure 21 heb ik dit jaar zelfs 3,65% met kans op een extra winstdeelname. (ingestapt aan 2,25% levenslang)
Ik heb ook mijn uittreksel van Integrale 786 ontvangen.
Vroeger zat er nog een begeleidende brief bij én een overschrijvingsopdracht om bij te storten...dit jaar niet dus.
Vond ik maar wat povertjes...
Maar je kan zeker nog bijstorten, voor diegenen die dat wensen.
Met de Patronale Secure 21 heb ik dit jaar zelfs 3,65% met kans op een extra winstdeelname. (ingestapt aan 2,25% levenslang)
Ik heb ook mijn uittreksel van Integrale 786 ontvangen.
Vroeger zat er nog een begeleidende brief bij én een overschrijvingsopdracht om bij te storten...dit jaar niet dus.
Vond ik maar wat povertjes...
Maar je kan zeker nog bijstorten, voor diegenen die dat wensen.
Integrale 786 heeft één reusachtig voordeel, dat naar mijn weten momenteel geen enkele verzekeringsmaatschappij bked
de rente van 3.25 % is levenslang gegarandeerd, voor mij, tot mijn 99 jaar !
en dat vindt je nergens, helaas kunnen er geen nieuwe contracten meer worden geopennd, maar bijstorten kan nog steeds !
de rente van 3.25 % is levenslang gegarandeerd, voor mij, tot mijn 99 jaar !
en dat vindt je nergens, helaas kunnen er geen nieuwe contracten meer worden geopennd, maar bijstorten kan nog steeds !