Interest projectie - Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Interest projectie - Keytrade
Weet niet of iedereen dit wist die een spaarrekening bij Keytrade heeft, maar klaarblijkelijk hebben zij een tool die een projectie geeft van uw toekomstige interest.
Indien oud nieuws, mijn excuses. Heb echter een search gedaan en niets gevonden op dit forum
Indien oud nieuws, mijn excuses. Heb echter een search gedaan en niets gevonden op dit forum
Re: Interest projectie - Keytrade
Inderdaad, oud nieuws 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
bedankt JoBe,wist ik niet.
@JoBe
Bedankt om dit te melden.
Ik heb die functie gisteren ontdekt en ik denk dat er nog mensen hier zijn die dit niet wisten.
Bedankt om dit te melden.
Ik heb die functie gisteren ontdekt en ik denk dat er nog mensen hier zijn die dit niet wisten.
Heb ik ook ontdekt door een eerder bericht hier. Plezant tooltje dat wel maar enkel indicatief, bij Rabobank bvb kun je nauwkeurig zien hoe het zit met je getrouwheidspremie bvb en daar geeft dit tooltje alvast geen info over, maar beter dan dat niets.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Niettemin, toch wel een knappe tool 
Inderdaad, bij Ethias hebben ze ook een eenvoudig systeem !Hago schreef:..., maar beter dan dat niets.
Voor wie het nog niet zou hebben opgemerkt:
Er is nu ook een gedetailleerde interestberekening 2011 beschikbaar in pdf-formaat. Dit zowel voor de spaarrekening als de zichtrekening.
Er is nu ook een gedetailleerde interestberekening 2011 beschikbaar in pdf-formaat. Dit zowel voor de spaarrekening als de zichtrekening.
mooi overzicht en bij mij behoorlijk lang, de keytrade spaarrekening gebruik ik eigenlijk enkel als voorraadtank voor mijn Keytrade zichtrekening, dus veel bewegingen.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Het overzicht van een actief gebruikte zichtrekening is inderdaad de moeite
Het was voor mij de eerste keer dat ik zo een gedetailleerd overzicht van de intrestberekening zag.
Wel supermooi en overzichtelijk. Hulde voor keytrade
Wel supermooi en overzichtelijk. Hulde voor keytrade
keytrade (en rabo) rulen duidelijk nog steeds!
deze is niet zo uitgebreid als bij rabobank maar beter dan niets!JoBe schreef:Weet niet of iedereen dit wist die een spaarrekening bij Keytrade heeft, maar klaarblijkelijk hebben zij een tool die een projectie geeft van uw toekomstige interest.