intrest BKCP
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
intrest BKCP
Ik heb tot op heden geen uittreksel gekregen van BKCP van mijn spaarrekening. Ik ben deze gaan opvragen in het kantoor en stel me vragen:
(1) de intrest is lager dan vorig jaar (ondanks een verdubbeling van het spaarbedrag op die rekening)
(2) vorig jaar had ik -terecht- nog geen getrouwheidspremie; dus moet het nu toch hoger geenzien geen enkele afhaling in 2009.
Nog iemand opmerkingen over BKCP?
(1) de intrest is lager dan vorig jaar (ondanks een verdubbeling van het spaarbedrag op die rekening)
(2) vorig jaar had ik -terecht- nog geen getrouwheidspremie; dus moet het nu toch hoger geenzien geen enkele afhaling in 2009.
Nog iemand opmerkingen over BKCP?
Re: intrest BKCP
kent iemand nog de basisrentes van BKCP tijdens 2009?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Basisrentes : voor wie ? Want ze maken onderscheid tussen nieuwe klanten (nieuw geld) en trouwe klanten. (In het verleden toch, en ik heb geen hoop dat dit in de toekomst gaat wijzigen).
En afhankelijk van het standpunt : zal dit veel te hoog zijn voor de bank, want zij moeten dat uitbetalen, en voor de klant zal het te weinig zijn, gezien de niet transparante werkwijze.
Wat betreft de rekeninguittreksels :
Ook wij hebben er nog geen mogen ontvangen. Was vandaag in de bank en vroeg ernaar. "We hebben een beetje vertraging opgelopen. Maar er zijn vandaag klanten die uittreksels ontvangen hebben. Jullie moeten ze morgen of maandag wel ontvangen". Reden van de vertraging werd niet meegedeeld (maar dit zal wel weer een informaticaprobleem zijn)
En hiermee moeten we het dan stellen.
En afhankelijk van het standpunt : zal dit veel te hoog zijn voor de bank, want zij moeten dat uitbetalen, en voor de klant zal het te weinig zijn, gezien de niet transparante werkwijze.
Wat betreft de rekeninguittreksels :
Ook wij hebben er nog geen mogen ontvangen. Was vandaag in de bank en vroeg ernaar. "We hebben een beetje vertraging opgelopen. Maar er zijn vandaag klanten die uittreksels ontvangen hebben. Jullie moeten ze morgen of maandag wel ontvangen". Reden van de vertraging werd niet meegedeeld (maar dit zal wel weer een informaticaprobleem zijn)
En hiermee moeten we het dan stellen.
Ga naar overzicht spaarrekeningen en klik op het grafiekje naast de naam van BKPC.dcm78 schreef: kent iemand nog de basisrentes van BKCP tijdens 2009?
Spaargids.be is schitterend, maar deze tool is in mijn ogen onbruikbaar gezien het om een gecumuleerde intrestvoet gaat (basisintrest + premie); dus onbruikbaar hiervoor.pol schreef:Ga naar overzicht spaarrekeningen en klik op het grafiekje naast de naam van BKPC.dcm78 schreef: kent iemand nog de basisrentes van BKCP tijdens 2009?
Dat klopt maar je kan daar ook ergens het nieuws over de intrestvoeten over een bepaalde bank zien.
Dit is wel per bericht te bekijken maar je kan dan ook zien op welke dag en hoeveel de rente is gedaald of gestegen.
Ik heb daarnet iemand van BKCP aan de lijn gehad (omdat ik de vraag had gesteld hoe ze verwachten dat de rente zal evolueren). De strategie van de bank is nog steeds om hoge rentes aan te bieden doch door de huidige economie is dit voor hen moeilijker, ze verwachten binnen de 3 a 6 maand hun rentes terug op te kunnen trekken naar de hogere regionen.
Wat je daar moet van geloven weet ik zelf niet goed, ik heb beslist het meeste van mijn geld over te schrijven naar ergens anders waar ik direct een hogere rente heb én hogere getrouwheidspremie...
Dit is wel per bericht te bekijken maar je kan dan ook zien op welke dag en hoeveel de rente is gedaald of gestegen.
Ik heb daarnet iemand van BKCP aan de lijn gehad (omdat ik de vraag had gesteld hoe ze verwachten dat de rente zal evolueren). De strategie van de bank is nog steeds om hoge rentes aan te bieden doch door de huidige economie is dit voor hen moeilijker, ze verwachten binnen de 3 a 6 maand hun rentes terug op te kunnen trekken naar de hogere regionen.
Wat je daar moet van geloven weet ik zelf niet goed, ik heb beslist het meeste van mijn geld over te schrijven naar ergens anders waar ik direct een hogere rente heb én hogere getrouwheidspremie...