Investeer in een Ibis hotelkamer
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Investeer in een Ibis hotelkamer
Vandaag gezien op internet pop-up : Reclame om te investeren in een IBIS hotelkamer in Aalst.
Aangekondigd rendement : 7.2 %
Ik hoop dat de link toegelaten is.. Anders mijn verontschuldigingen hiervoor :
http://www.investeer-in-een-hotel.be/?value=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Uw mening ?
Aangekondigd rendement : 7.2 %
Ik hoop dat de link toegelaten is.. Anders mijn verontschuldigingen hiervoor :
http://www.investeer-in-een-hotel.be/?value=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Uw mening ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Investeer in een Ibis hotelkamer
Yep, zoek op hotelkamer.
Ai .. ik had op IBIS gezocht. En blijkbaar niet goed genoeg gezocht - enkel op de laatste actieve pagina van 'Andere beleggingen'.
Mja. foutje dan.
Mja. foutje dan.
Conclusie is vaak, doe het niet ...
Ten zeerste af te raden !!!!!!!!
Ik denk dat m'n er geen reclame voor zou moeten maken indien het echt zonder risico zo'n rendement zou opleveren...
Tja .. mijn eerste idee was :
- Accor en Ibis lijken me betrouwbare merken..
- Maar waarom financieren ze hun boeltje zelf niet. Ze zijn niet in business sinds gisteren
- Waarom een opbrengst van +7 procent.. Lijkt me in deze tijden verdacht
- Als de minimuminvestering 123.000 euro is (give or take a penny).. dan lijkt het me dat die hotelkamer serieus verbouwd gaat worden.
Voor dat bedrag verbouw ik mijn huisje van onder tot boven..
- Ibis Aalst lijkt me niet één van de oudere hotels - waarom zijn er nu (al) grote investeringen nodig ?
Eindconclusie na 2 minuten : ik heb geen 123.000 euro te veel en ik ga me hier niet aan wagen.
- Accor en Ibis lijken me betrouwbare merken..
- Maar waarom financieren ze hun boeltje zelf niet. Ze zijn niet in business sinds gisteren
- Waarom een opbrengst van +7 procent.. Lijkt me in deze tijden verdacht
- Als de minimuminvestering 123.000 euro is (give or take a penny).. dan lijkt het me dat die hotelkamer serieus verbouwd gaat worden.
Voor dat bedrag verbouw ik mijn huisje van onder tot boven..
- Ibis Aalst lijkt me niet één van de oudere hotels - waarom zijn er nu (al) grote investeringen nodig ?
Eindconclusie na 2 minuten : ik heb geen 123.000 euro te veel en ik ga me hier niet aan wagen.
oef, groot gelijk, Haelewyn, dit is gewoon hun risico herverpakken in jouw riciso ... bovendien is Aalst nu ook niet dé topbestemming in Vlaanderen waar een hoge bezettingsgraad gegarandeerd is.haelewyn schreef: Eindconclusie na 2 minuten : ik heb geen 123.000 euro te veel en ik ga me hier niet aan wagen.