Investeren in Turkije
TIP
Re: Investeren in Turkije
Ik zou nu zelf in Turkije investeren indien ik zeker was dat het daar terug goed zou komen maar je weet niet wat die gek van een Erdogan nog allemaal gaat uitsteken.
Anders, in Argentinië gaat het ook goed 

Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Erdogan heeft nog wat nullen te gaan:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een Turkse rechtbank heeft woensdag het verzoek voor beëindiging van het huisarrest en het reisverbod van de Amerikaanse dominee Andrew Brunson afgewezen. Dit meldde het Turkse persbureau Anadolu Agency woensdag.
De Turkijecrisis is nog niet voorbij.
De Turkijecrisis is nog niet voorbij.
Als je je als dictatuur gaat gedragen moet je niet verbaast zijn dat je economie inklapt.
Karnvalsgek vs dictator. Daar moeten vodden van komen.
Trump kan het oplossen zoals met Kim Jong-un: show verkopen op een topontmoeting, handen schudden voor de camera's en voor de rest blijft alles zoals het is. Maakt hij weer meer kans op de Nobelprijs voor de Vrede.
Ook hier zien ze investeren niet zitten:
https://www.mijnkapitaal.be/obligatie-s ... rkse-lira/
"never catch a falling knife"jupi schreef: ↑15 augustus 2018, 15:22 Ook hier zien ze investeren niet zitten:
Ik had het nog niet eerder gehoord, maar vind het wel een leuke...
Vraag is of het mes vallende is of dat het reeds op de grond ligt...
Je hebt ook de "dead cat bounce" hoeft niet echt uitgelegd te worden denk ik.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
ja die kende ik al. Misschien wat Turkije nu meemaakt?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
De dead cat bounce is daar al 3 dagen geleden begonnen door een doji op een heel laag punt, te ver onder het 9 daags gemiddelde. Zelden komt de koers daar zo laag onder en dan nog met een doji als trigger.Het was een setup met heel weinig risico doordat men daar steeds een stoploss zet ergens onder de wik van de doji. Nieuws mag men zeker niet volgen want het nieuws zal nog barslecht geweest zijn toen.
De koers en het 9 daags of 10 daags gemiddelde is als een moeder met haar kind, ze willen steeds bij elkaar zijn. Nu is de koers dus dat 9 daags al gaan opzoeken.
Ik heb het niet gezien, niet gescand die dag. Degenen die veel inspanning doen en elke dag scannen met hun software pakket gaan die gevonden hebben want de indicatoren stonden op een stand dat de scanners die wel gaan gevonden hebben. Nu moeten ze steeds hun stoploss verhogen. het is hard werken om winstgevend te zijn ook al door het ellenlange leerproces.
De koers en het 9 daags of 10 daags gemiddelde is als een moeder met haar kind, ze willen steeds bij elkaar zijn. Nu is de koers dus dat 9 daags al gaan opzoeken.
Ik heb het niet gezien, niet gescand die dag. Degenen die veel inspanning doen en elke dag scannen met hun software pakket gaan die gevonden hebben want de indicatoren stonden op een stand dat de scanners die wel gaan gevonden hebben. Nu moeten ze steeds hun stoploss verhogen. het is hard werken om winstgevend te zijn ook al door het ellenlange leerproces.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.