Investeren in vakantiepark
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Investeren in vakantiepark
Hallo,
Wij zijn van plan om te investeren in een vakantiewoning die zich in een vakantiepark bevindt. Dit omdat we het handig vinden dat er zoveel faciliteiten aanwezig zijn.
We vragen ons alleen nog af hoe het beheer en de verhuur geregeld worden wanneer we zelf niet aanwezig zijn.
Wat gebeurt er bijvoorbeeld bij langdurige leegstand?
Wij zijn van plan om te investeren in een vakantiewoning die zich in een vakantiepark bevindt. Dit omdat we het handig vinden dat er zoveel faciliteiten aanwezig zijn.
We vragen ons alleen nog af hoe het beheer en de verhuur geregeld worden wanneer we zelf niet aanwezig zijn.
Re: Investeren in vakantiepark
Zou eerst al eens navragen hoeveel de jaarlijkse onderhoud en syndic kosten gaan bedragen.Britt123 schreef: ↑17 oktober 2019, 16:52 Hallo,
Wat de energie kost gaat bedragen rechtstreeks of onrechtstreeks via uitbater.
Is de vakantie woning op eigen grond of huurgrond.
Eens deze voorgaande in bezit is aankoop eventueel te overwegen.
Een schatting denk ongeveer 2000 a 3000 € minimum per jaar.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Investeren in vakantiepark
Let daar goed mee op! Mooi Zutendaal bijvoorbeeld is nu overgenomen maar was bijna failliet. Als je dat aan de hand hebt...
Aan de zee heb ik er ook ooit voor gekeken. Vaste jaarlijkse kosten bedragen 3000 tot 6000 euro per jaar. Dat is tot 500 euro per maand!!!!
Schandalig duur!
Verhuur is meestal via poolsysteem. Je kan zelf nooit gaan in de mooie periodes.
Nuja als je er elk weekend naar toe wil gaan kan het een goede investering zijn. Om te verhuren zou ik het niet doen. Met het geld van de vaste kosten kan je al veel en leuke op vakantie gaan
Succes.
Aan de zee heb ik er ook ooit voor gekeken. Vaste jaarlijkse kosten bedragen 3000 tot 6000 euro per jaar. Dat is tot 500 euro per maand!!!!
Schandalig duur!
Verhuur is meestal via poolsysteem. Je kan zelf nooit gaan in de mooie periodes.
Nuja als je er elk weekend naar toe wil gaan kan het een goede investering zijn. Om te verhuren zou ik het niet doen. Met het geld van de vaste kosten kan je al veel en leuke op vakantie gaan
Succes.