Investeren in villagronden
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Op vraag van cliënt neem ik deel aan infosessie over investeren in bouwgronden in de Ardennen.
Zie volgende link voor de uitnodiging: https://www.tradimbel.be/infosessies/we ... ruari-2019
Ik zal zien en horen wat er daar wordt vermeld, maar kent een forumlid deze investeringen?
Reeds ervaring mee?
Dank u.
Zie volgende link voor de uitnodiging: https://www.tradimbel.be/infosessies/we ... ruari-2019
Ik zal zien en horen wat er daar wordt vermeld, maar kent een forumlid deze investeringen?
Reeds ervaring mee?
Dank u.
Re: Investeren in villagronden
Als ze infomomenten nodig hebben om hun producten te slijten ... dan zit er een addertje in het gras (of in het bos ...) 
goede producten verkopen zichzelf
goede producten verkopen zichzelf
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zo'n dingen zijn leuk voor de 'receptie', voor de rest moet je er niet zijn!
-
anonymous9
U voorbereiden, lastige vragen stellen zodat de meute die er zit ook begint na te denken. Dan word je achteraf wel naar buiten geleid
Maar als het louche is moet je maar denken dat je misschien twijfelaars in de zaal ook hebt overtuigd dat er iets niet klopt.
Als ik die site bekijk, ben ik al niet meer overtuigd.
Maar als je ingeschreven bent, ga maar hoor. Een koffie en taartje of glas wijn gaat ook vlot naar binnen
Wel rekening houden dat je al in de commerciële mailings zit van het bedrijf en ook van de bijhorende zusterbedrijven.
Maar als je ingeschreven bent, ga maar hoor. Een koffie en taartje of glas wijn gaat ook vlot naar binnen
Wel rekening houden dat je al in de commerciële mailings zit van het bedrijf en ook van de bijhorende zusterbedrijven.
Blijkbaar de eerste maal dat Jan met De Pet wordt aangesproken.hf1 schreef: ↑17 februari 2019, 10:57 Op vraag van cliënt neem ik deel aan infosessie over investeren in bouwgronden in de Ardennen.
Reeds ervaring mee?
Dank u.
En dan moet de wekker afgaan.
Estate Guru believer.
Ok, bedankt voor de feedback
Aan de website zelf zie ik niet zoveel verkeerd?
Ik hou u op de hoogte.
Aan de website zelf zie ik niet zoveel verkeerd?
Ik hou u op de hoogte.
Ben ernaartoe geweest, en lijkt op het eerste gezicht interessant
Heb er gesproken met persoon die gekocht en verkocht heeft, en vraag hem verdere details.
Heb er gesproken met persoon die gekocht en verkocht heeft, en vraag hem verdere details.
Even update: gesproken met persoon die 2 jaar geleden heeft gekocht, en nu verkoopt op 12 juni ek
Ik laat weten hoeveel de nettoreturn was
Ik laat weten hoeveel de nettoreturn was