investering
-
corsamonta
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: investering
hurby 69 schreef:Om deze investering op 5 jaar wat duidelijkheid te geven, die kan je lezen in het blad : Moneytalk, van juni 2010.
Hieruit blijkt nogmaals de degelijkheid van deze alternatieve belegging.
voor de gene die meer wille weten ze mogen mij altijd bellen nummer verwijderd door webmaster.
De aanhouder wint ??
Ik denk niet dat het reclame is, eerder anti-reclame. Welke zielepoot gaat nu die nummer willen draaien ? Dat is toch gewoon jezelf belachelijk maken!
Moneytalk... right! Dè referentie bij uitstek, de "Joepie" onder de beleggersbladen...hurby 69 schreef:Om deze investering op 5 jaar wat duidelijkheid te geven, die kan je lezen in het blad : Moneytalk, van juni 2010.
Nu val ik van mijn stoel. De tevreden klant is blijkbaar ... een verkoper van dit product.hurby 69 schreef:Om deze investering op 5 jaar wat duidelijkheid te geven, die kan je lezen in het blad : Moneytalk, van juni 2010.
Hieruit blijkt nogmaals de degelijkheid van deze alternatieve belegging.
voor de gene die meer wille weten ze mogen mij altijd bellen
Dit had ik nu *echt* niet verwacht.
Ik ben helemaal van mijn melk.
Dit had ik echt niet zien aankomen.
Waar zijn er nog zekerheden ?
Als je al een anonieme newbie op een forum al niet meer kan vertrouwen ...
Het feit buiten beschouwing gelaten dat het verboden is een telefoonnummer te vermelden.
Voor zo een "superbelegging" moet je die medewerker van dat "superprodukt" natuurlijk om 3 uur 's nachts uit zijn/haar bed bellen.
Zo een buitenkans kan men natuurlijk niet laten liggen.
Voor zo een "superbelegging" moet je die medewerker van dat "superprodukt" natuurlijk om 3 uur 's nachts uit zijn/haar bed bellen.
Zo een buitenkans kan men natuurlijk niet laten liggen.
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Dit forum word hier meer en meer een reclamepaneel.
Altijd newbys die iets aanbrengen, of tevreden zijn, en altijd met een nieuwe account die gemaakt is net op de dag van het berichtje.
kan de webmaster zo'n berichtjes gewoon niet weren aan de hand van hun Ip adres?
mvg
Christof
Altijd newbys die iets aanbrengen, of tevreden zijn, en altijd met een nieuwe account die gemaakt is net op de dag van het berichtje.
kan de webmaster zo'n berichtjes gewoon niet weren aan de hand van hun Ip adres?
mvg
Christof
-
webmaster
HERBY is verwijderd van het forum
spijtig genoeg is er niet zoiets als een perfecte filter, ook filteren op ip adres is niet waterdicht
Webmaster
spijtig genoeg is er niet zoiets als een perfecte filter, ook filteren op ip adres is niet waterdicht
Webmaster
Goede zaak!admin schreef:HERBY is verwijderd van het forum
Als je zelf niets van kunst afweet, en niet kan oordelen of dit echte of vervalste stukken zijn...................................... AFBLIJVEN zou ik zeggen. Of je komt na jaren te weten dat ze je in de doeken hebben gedaaan. Er is veel fraude op die markt