Iphone 4 - waar zijn ze goedkoopst?
Re: Iphone 4 - waar zijn ze goedkoopst?
Richtprijs?glennl schreef:Samsung Galaxy S2bahia schreef:Iemand een voorbeeld van een goed Android-toestel dan?
431 euro op Gigavolt.
Apple geeft 1 jaar commerciele garantie (die nooit minder mag inhouden dan de wettelijke garantie)freetotax2005 schreef:Een Apple product houdt ook automatisch in dat je maar één jaar garantie krijgt ipv de wettelijke voorziene 2 jaar ( zo ook met DELL producten bv )
Na 1 jaar geldt de wettelijke garantie (2 jaar).
Voor wat die 'wettelijke garantie' van 2 jaar waard is als je na 6 maanden als consument moet kunnen aantonen dat het gebrek al bestond bij de aanschaf ...
http://economie.fgov.be/nl/binaries/fol ... -36054.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Hou er ook rekening mee dat de autonomie van zo'n smartphone heel wat minder is dan een gewone gsm. Op het werk hebben verschillende mensen al een smartphone (iphone, Galaxy 2S) en allen klagen ze over het feit dat de batterij het nog geen dag (tussen 4 en 8 uur naargelang van het gebruik) volhoudt. Dus liggen die dingen tijdens de dag al aan de lader
Mijn oudere Nokia gsm gaat wel een week mee met één lading.

Inderdaad, al die belachelijke en schreeuwlelijke dingen kunnen (gelukkig) niet met een iPhone.glennl schreef:Homescreen met widgets, themes, meer personaliseren etc. kan allemaal niet met een iPhone. Geef mij maar Android!

Dit is bullshit. De wettelijke garantietermijn van 2 jaar geldt op elk product dat je in Belgie aankoopt, ook op producten van Apple.freetotax2005 schreef:(...)Een Apple product houdt ook automatisch in dat je maar één jaar garantie krijgt ipv de wettelijke voorziene 2 jaar
Mijn iPhone herlaad ik 1x per week. Een van de zaken die je daarvoor moet doen is de notificaties uitschakelen, zodanig dat je telefoon niet elke minuut de Wifi gebruikt om te checken of er toevallig niet iemand op "vind ik leuk" geklikt heeft ergens op facebook.fid509 schreef:Hou er ook rekening mee dat de autonomie van zo'n smartphone heel wat minder is dan een gewone gsm. Op het werk hebben verschillende mensen al een smartphone (iphone, Galaxy 2S) en allen klagen ze over het feit dat de batterij het nog geen dag (tussen 4 en 8 uur naargelang van het gebruik) volhoudt. Dus liggen die dingen tijdens de dag al aan de lader![]()
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bullshit ... ?! Probeer maar eens een apple product te laten herstellen na het eerste jaar ... Heb hetzelf al een paar keer mogen ondervinden ... Moet je zelf proberen aan te tonen dat het gebrek de eerste zes maanden al van tel was ... In het beste geval, krijg je mits opleg een nieuw exemplaar toegestuurd van apple. Apple geeft enkel een uitgebreide garantie mits opleg ... Straks ga je ook nog zeggen dat apple 2 jaar garantie geeft. Als je een apple product koopt bij een plaatselijke verkoper moet de verkoper je natuurlijk wel de wettelijke garantie geven van 2 jaar, maar Apple zelf geeft je maar één jaar.
Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat apple slechte producten heeft he ... Heb thuis 3 ipads en één ipod en heb reeds verschillende iphones gehad
Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat apple slechte producten heeft he ... Heb thuis 3 ipads en één ipod en heb reeds verschillende iphones gehad

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je Iphone maar één keer per week herladen. Dan ben je wel een van de uitzonderingen ... 

fid509 schreef:Hou er ook rekening mee dat de autonomie van zo'n smartphone heel wat minder is dan een gewone gsm. Op het werk hebben verschillende mensen al een smartphone (iphone, Galaxy 2S) en allen klagen ze over het feit dat de batterij het nog geen dag (tussen 4 en 8 uur naargelang van het gebruik) volhoudt. Dus liggen die dingen tijdens de dag al aan de lader![]()
Een smartphone gebruik je op een totaal andere manier dan een "dumbphone".
Mijn Galaxy S2 hangt meestal alle dagen aan het infuus, maar ik gebruik deze dan ook vrij veel (emails sturen, spelletjes spelen als ik op de trein zit, internetten,...).
Ik heb reeds de test gemaakt dat, indien ik de telefoon gebruik als een pure dumbphone, deze ook 5 dagen meegaat (en dit is mét wifi aan en exchange sync én 3G aan). Ik moet wel zeggen dat de laatste nieuwste firmware update spectaculair beter is dan degene die met het toestel werd geleverd.
Niet als je de notificaties uitzet, de laatste nieuwe versie van het OS gebruikt en niet constant ligt te surfen of muziek te beluisteren natuurlijk. Anders maak je een vergelijking die niet klopt: dat een gsm die alleen gebruikt wordt om af en toe eens te bellen en een smsje te versturen het langer volhoudt dan een smartphone waarmee je constant aan het surfen bent, muziek aan het beluisteren, etc is nogal wiedes want de batterij op zich is niet veel groter dan die van een gewone gsm. De standby tijd en het verbruik bij bellen en sms-en is vergelijkbaar met een gewone gsm.freetotax2005 schreef:Je Iphone maar één keer per week herladen. Dan ben je wel een van de uitzonderingen ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Okee, daar ga ik volledig in mee, maar dan neem je toch veel van de charme van een smartphone weg ? En kan je dan niet beter een gewone basic phone aanschaffen ( en geen iphone 4 ?) Ik zit een beetje te wachten op die nieuwe batterijen die ze aangekondigd hebben op waterstof, waar je tot 3 weken met een iphone zou kunnen doen ... Als dat erdoor komt, denk ik wel van terug een iphone te nemen.
Wijken hier wel enigzins af van de topic ... to Iphone or not to Iphone ...
En zo ja, waar/hoe aan de beste prijs.
En zo ja, waar/hoe aan de beste prijs.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
samsung galaxy heeft een richtprijs van 499,00€. Een familielid heeft die op de kop getikt bij vandenborre
Die website gigavolt.nl heeft wel scherpe prijzen. Leveren ze ook in België en tegen welke prijs ?
Die website gigavolt.nl heeft wel scherpe prijzen. Leveren ze ook in België en tegen welke prijs ?
Heb zo enigzins wat 'koudwatervrees' voor SAMSUNG...