Iphone 4 - waar zijn ze goedkoopst?
Re: Iphone 4 - waar zijn ze goedkoopst?
freetotax2005 schreef:samsung galaxy heeft een richtprijs van 499,00€. Een familielid heeft die op de kop getikt bij vandenborre
Die website gigavolt.nl heeft wel scherpe prijzen. Leveren ze ook in België en tegen welke prijs ?
Er zijn 101 soorten androids:
vb Galaxy mini van €99
In theorie kan dit toestel evenveel dan een galaxy S2 of een iphone, maar zijn er een aantal zaken goedkoper gamaakt (minder flash geheugen, scherm is iets minder in kwaliteit, tragere CPU/GPU), maar ze zijn nog steeds vrij goed en snel genoeg voor de meeste zaken.
Aan het andere uiteinde heb je de top android toestellen (galaxy S2, galaxy Note, galaxy Nexus,...) die zich in techniek eigenlijk boven de iphone bevinden (AMOLED scherm, snellere processors), maar in prijs meestal lager liggen (een galaxy S2 heb je voor een kleine €500).
bahia schreef:Heb zo enigzins wat 'koudwatervrees' voor SAMSUNG...
Ook HTC, LG, Sony Ericsson, Motorola, ZTE, Huwei,... maken Android telefoons in zowat alle prijssegmenten.
Ja en neen, je kunt nog altijd je mails lezen zonder notificaties te lezen. Op de moment dat je je mail app open doet checkt hij meteen voor nieuwe mails. Waarom zou dit in real-time moeten gebeuren? Niemand verwacht een antwoord op een e-mail binnen de 10 seconden. Je moet toch ook niet de slaaf worden van je smarphone he.freetotax2005 schreef:Okee, daar ga ik volledig in mee, maar dan neem je toch veel van de charme van een smartphone weg ? En kan je dan niet beter een gewone basic phone aanschaffen ( en geen iphone 4 ?) Ik zit een beetje te wachten op die nieuwe batterijen die ze aangekondigd hebben op waterstof, waar je tot 3 weken met een iphone zou kunnen doen ... Als dat erdoor komt, denk ik wel van terug een iphone te nemen.
Wachten op nieuwe batterijen? Zo kun je blijven wachten. Trouwens tegen dan zijn er weer zoveel nieuwe toepassingen die de extra capactiteit meteen weer opsoeperen.
-
gast9876
uw info is achterhaald.....fid509 schreef:Hou er ook rekening mee dat de autonomie van zo'n smartphone heel wat minder is dan een gewone gsm. Op het werk hebben verschillende mensen al een smartphone (iphone, Galaxy 2S) en allen klagen ze over het feit dat de batterij het nog geen dag (tussen 4 en 8 uur naargelang van het gebruik) volhoudt. Dus liggen die dingen tijdens de dag al aan de lader![]()
Mijn oudere Nokia gsm gaat wel een week mee met één lading.
http://www.motorola.com/Consumers/US-EN ... ROLA-US-EN
TALK TIME (CONTINUOUS)
up to 21.5 hrs.
BATTERY TYPE
3300 mAh Li Ion
STANDBY TIME3
up to 380 hrs.
http://userbase.be/nieuws/2-technologie ... aar-europa
vergelijk met andere smartphones
dus ja, PAKKEN beter dan die Iphone's die bakken geld kosten!
en ik koop al mijn android's via 2dehands/Kapaza. Van die gasten die na 1 week dan plots een nieuw toestel willen en ze dumpen omdat ze snel ca$h nodig hebben...
vb. mijn Xperia X12 voor 300 € gekocht en 7 dagen oud, toen in de winkel 500 € (met kassaticket!)
X10 voor 125 € met lederen hoesje....1 jaar oud, maar had 1 jaar in kast gelegen! met factuur pdashop erbij van +600 €!!!!
Mocht het relevant zijn. Ik heb laatst ook een persoonlijke zoektocht gehad naar de goedkoopste iphone 5 16GB en kwam uit op --- url verwijderd, geen reclame aub --- die enkele promoties had geïnventariseerd. Uiteindelijk geslaagd bij GSMWijzer.be. Mijn tip, hou dus --- url verwijderd, geen reclame aub --- in de gaten.
Grt, Diederik
Grt, Diederik