iphone en Android apps zijn gelanceerd
iphone en Android apps zijn gelanceerd
We hebben net onze iPhone en Android apps live gezet. Probeer ze uit en laat ons weten wat u ervan vindt.
- iPhone: https://www.moneyou.be/nl/mobiele-apps/ ... apple.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Android: https://www.moneyou.be/nl/mobiele-apps/ ... droid.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Met deze apps kunt u o.a. uw saldo checken, overschrijvingen uitvoeren, heel eenvoudig extra rekeningen toevoegen en ze een gepersonaliseerde naam geven.
De Windows Phone 7 apps en iPad worden volgende maand verwacht.
- iPhone: https://www.moneyou.be/nl/mobiele-apps/ ... apple.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Android: https://www.moneyou.be/nl/mobiele-apps/ ... droid.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Met deze apps kunt u o.a. uw saldo checken, overschrijvingen uitvoeren, heel eenvoudig extra rekeningen toevoegen en ze een gepersonaliseerde naam geven.
De Windows Phone 7 apps en iPad worden volgende maand verwacht.
Re: iphone en Android apps zijn gelanceerd
Bedankt MoneYou! Ziet er netjes uit en werkt relatief vlot, doch een paar bemerkingen qua structuur en werking:
Het startscherm doet me wat denken aan de ING mobile app. Niet meteen een scherm waar je elke keer wil passeren. Buiten voor de mensen die pas kennis maken en nog geen klant zijn, heeft het startscherm niet bijster veel nut (overzicht van tarieven, rekening openen, klantenservice, disclaimer en voorwaarden) en kan volgens mij beter naar een apart scherm (Settings ofzo?) verplaatst worden, zodat je er niet elke keer langs moet. De hoofdreden van zo'n app is toch de toegang tot je rekeningen. Als het van mij af hangt, dan liefst meteen naar het inlog scherm bij het openen van de app, of bvb een optie toevoegen die toelaat om automatisch naar het inlog scherm te gaan als men eenmaal gebruikersgegevens heeft ingevoerd?
Ook mis ik de optie om je rente overzicht (huidige en voorspelde rente op einde van het jaar) op te vragen, terwijl er bijvoorbeeld wel een knop staat om de naam van je rekening aan te passen. Lijkt me toch wel meer waarschijnlijk dat een gebruiker inlogt om de opgebouwde rente te bekijken, dan om de naam van de rekening te veranderen (iets dat m.i. beter zou passen onder een eerder vermeld Settings menu ofzo, tenslotte een weinig gebruikte optie).
Het startscherm doet me wat denken aan de ING mobile app. Niet meteen een scherm waar je elke keer wil passeren. Buiten voor de mensen die pas kennis maken en nog geen klant zijn, heeft het startscherm niet bijster veel nut (overzicht van tarieven, rekening openen, klantenservice, disclaimer en voorwaarden) en kan volgens mij beter naar een apart scherm (Settings ofzo?) verplaatst worden, zodat je er niet elke keer langs moet. De hoofdreden van zo'n app is toch de toegang tot je rekeningen. Als het van mij af hangt, dan liefst meteen naar het inlog scherm bij het openen van de app, of bvb een optie toevoegen die toelaat om automatisch naar het inlog scherm te gaan als men eenmaal gebruikersgegevens heeft ingevoerd?
Ook mis ik de optie om je rente overzicht (huidige en voorspelde rente op einde van het jaar) op te vragen, terwijl er bijvoorbeeld wel een knop staat om de naam van je rekening aan te passen. Lijkt me toch wel meer waarschijnlijk dat een gebruiker inlogt om de opgebouwde rente te bekijken, dan om de naam van de rekening te veranderen (iets dat m.i. beter zou passen onder een eerder vermeld Settings menu ofzo, tenslotte een weinig gebruikte optie).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: iphone en Android apps zijn gelanceerd
Bedankt voor uw tip in verband met de rentesimulatie.
We vinden het belangrijk dat via de app ook een rekening geopend kan worden, maar het zou inderdaad gebruiksvriendelijker zijn als u als klant meteen kan inloggen. Ook bedankt voor deze tip. Dit is heel nuttige info voor ons.
Wanneer we onze apps zullen herbekijken, zullen we deze punten mee bekijken.
We vinden het belangrijk dat via de app ook een rekening geopend kan worden, maar het zou inderdaad gebruiksvriendelijker zijn als u als klant meteen kan inloggen. Ook bedankt voor deze tip. Dit is heel nuttige info voor ons.
Wanneer we onze apps zullen herbekijken, zullen we deze punten mee bekijken.
Re: iphone en Android apps zijn gelanceerd
Beste,
Ik heb een probleem met de android app. Ik kan namelijk geen overschrijving invoeren, als ik op de knop "overschrijvingen" druk dan krijg ik volgende foutmelding: "Endpoint {http:ws.c-w.be/}OnlineApplicationDashBoardWSPortType does not contain operation meta data for: {http://ws.c-w.be/}retrieveOnlineApplica ... tification"
Ik heb een probleem met de android app. Ik kan namelijk geen overschrijving invoeren, als ik op de knop "overschrijvingen" druk dan krijg ik volgende foutmelding: "Endpoint {http:ws.c-w.be/}OnlineApplicationDashBoardWSPortType does not contain operation meta data for: {http://ws.c-w.be/}retrieveOnlineApplica ... tification"
Re: iphone en Android apps zijn gelanceerd
We hebben momenteel een technisch probleem met onze spaar apps. Een foutmelding kan optreden bij bepaalde functionaliteiten. Zo kunnen er geen overboekingen worden gedaan naar de zichtrekening. Ook kunt u pas inloggen als het gehele aanvraagproces is voltooid inclusief ID check en eerste betaling. Tevens kunt u geen tweede rekening openen via de app. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. U hoeft zelf niets te doen. Uw Persoonlijke pagina via http://www.moneyou.be" onclick="window.open(this.href);return false; kunt u gewoon gebruiken om overboekingen te doen, een tweede rekening wilt openen of om de status van uw aanvraag te bekijken. Binnenkort verwachten we dat het probleem zal zijn opgelost en dat de app weer volledig zal werken.
Re: iphone en Android apps zijn gelanceerd
beste,
Hierbij wil ik ook even mijn opmerkingen geven over de app.
- Denk dat de app enorm zou baten bij een grafische update. Sommige icoontjes lijken gewoon 'lelijk' afgewerkt.
- Naar mijn mening kan de layout ook iets vinger/touchscreen vriendelijker. De icoontjes zijn klein ( afmelden, berichten, overschrijving...
- Ik zou de belangrijke zaken ( historiek rekening, overschrijven) beter uitwerken en meer naar de voorgrond brengen en secundaire functies (2e rekening toevoegen, naam van de rekening veranderen) iets meer verbergen. bv een menu met opties maken.
-Wanneer je uitlogt, zou er een popup moeten komen die je vraagt of je effectief wil afmelden. Dit om perongeluk afmelden te voorkomen.
- Bij de functie ' overschrijven' zou het onmogelijk moeten zijn om letters te kunnen typen in het vakje waar het bedrag moet komen te staan.
Ik zou jullie willen aanraden om eens te kijken naar de app van KBC. Naar mijn mening is deze zeer vinger/touchscreen/smartphone vriendelijk. Het ziet er ook gelikt uit.
Zo dus. En neen dit is niet mijn rekening

Hierbij wil ik ook even mijn opmerkingen geven over de app.
- Denk dat de app enorm zou baten bij een grafische update. Sommige icoontjes lijken gewoon 'lelijk' afgewerkt.
- Naar mijn mening kan de layout ook iets vinger/touchscreen vriendelijker. De icoontjes zijn klein ( afmelden, berichten, overschrijving...
- Ik zou de belangrijke zaken ( historiek rekening, overschrijven) beter uitwerken en meer naar de voorgrond brengen en secundaire functies (2e rekening toevoegen, naam van de rekening veranderen) iets meer verbergen. bv een menu met opties maken.
-Wanneer je uitlogt, zou er een popup moeten komen die je vraagt of je effectief wil afmelden. Dit om perongeluk afmelden te voorkomen.
- Bij de functie ' overschrijven' zou het onmogelijk moeten zijn om letters te kunnen typen in het vakje waar het bedrag moet komen te staan.
Ik zou jullie willen aanraden om eens te kijken naar de app van KBC. Naar mijn mening is deze zeer vinger/touchscreen/smartphone vriendelijk. Het ziet er ook gelikt uit.
Zo dus. En neen dit is niet mijn rekening
