Japan beleggingsfonds
TIP
Japan beleggingsfonds
Ik zag dat het beleggingsfonds Japan van Belfius dit jaar enorm veel gestegen is (35% op 4 maanden!). Ik denk eraan om hier op in te kopen, maar misschien is dit al te laat, door de sterke stijging van de afgelope tijd. Wat denken jullie?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Japan beleggingsfonds
Japan is z'n economie aan het opblazen, de Bank of Japan gaat z'n drukpersen 24u/24 laten draaien en de balans verdubbelen.
Volgens mij gaan de winsten verdampen met de wisselkoersen.
http://www.cnbc.com/id/100614755
Volgens mij gaan de winsten verdampen met de wisselkoersen.
http://www.cnbc.com/id/100614755
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dus, met andere woorden, adviseer je om niet in te kopen?
Of wel, maar op tijd terug uitkopen?
Of wel, maar op tijd terug uitkopen?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Adviseren is gevaarlijk weet je, dus doe ik het niet. Op zich loop je een hoger risico als je investeert in 'n fonds van één bepaald land, als dat land dan nog eens héél gevaarlijke dingen doet kan het héél snel omhoog gaan (zoals je zelf aangeeft) maar nog véél sneller in de andere richting. Met het extra gecreëerde geld koopt Japan gewoon z'n schulden op en geeft het daarmee ademruimte aan z'n bedrijven. (Net zoals de VS doet, kijk maar eens naar de Amerikaanse beurzen, dag-na-dag bijna records). Het is als vuurwerk, het kan hele mooie dingen geven (+35% zoals je aangeeft) doch extreem gevaarlijk.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.