jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
De leegloop gaat verder.
Allo rtl, zeer gunstig geprijsde mvno beneden de taalgrens, gaat ook op in "base".
"""""""L'aventure Allo RTL continue avec BASE
Fin janvier, Allo RTL et BASE mettront fin à leur collaboration. Ne vous inquiétez pas : vous pourrez toujours appeler, envoyer des SMS et surfer avec votre numéro habituel. Nous nous assurerons à ce que vous puissiez continuer à profiter du meilleur service.""""""
Sorry : alleen Franse tekst op de website. Allo Rtl zit aan de Franstalige kant van het land.
Er zijn nogal wat mvno's gesneuveld. Het landschap van operatoren is dunner gezaaid dan voorheen. Minder concurrentie, .. moet ooit een opwaartse druk op de tarieven geven.
https://www.base.be/fr/particuliers/cam ... o-rtl.html
Allo rtl, zeer gunstig geprijsde mvno beneden de taalgrens, gaat ook op in "base".
"""""""L'aventure Allo RTL continue avec BASE
Fin janvier, Allo RTL et BASE mettront fin à leur collaboration. Ne vous inquiétez pas : vous pourrez toujours appeler, envoyer des SMS et surfer avec votre numéro habituel. Nous nous assurerons à ce que vous puissiez continuer à profiter du meilleur service.""""""
Sorry : alleen Franse tekst op de website. Allo Rtl zit aan de Franstalige kant van het land.
Er zijn nogal wat mvno's gesneuveld. Het landschap van operatoren is dunner gezaaid dan voorheen. Minder concurrentie, .. moet ooit een opwaartse druk op de tarieven geven.
https://www.base.be/fr/particuliers/cam ... o-rtl.html
Laatst gewijzigd door haelewyn op 16 november 2018, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Opwaartse druk
Ga maar eens kijken naar tarieven buiten bundel.
Ga maar eens kijken naar tarieven buiten bundel.
Weet er iemand de code om de voicemail helemaal uit te schakelen bij Jim mobile?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Vragen aan de helpdesk. Kan je bij Jim mobile niet zelf doen.
Gewoon in instellingen sim kaart voicemail nummer wissen.
Zo staat het toch op de jim website.
Estate Guru believer.
Laat maar weten of dat lukt. Vroeger lukte wat op hun website stond ook niet maar ondertussen hebben ze hun Poolse informatica al even in huis. Wie weet hebben ze die bug er al uit gehaald.
ik weet dat ik bij de 1st simkaart (iphone die stuk was volgens iemand, maar die heb ik heb kunnen fixen) die we hebben de voicemail heb kunnen uitzetten... zonder de helpdesk :-)
nu heb ik nog een kaartje in een oude GSM gestoken (geen smartphone) voor een andere toepassing maar ik kan mij niet direct meer herinneren hoe ik vorige keer de voicemail heb uitgezet op die iphone. Ik ga het eens nakijken Platin. De telefoon ligt ergens anders maar ik laat je iets weten of ik nog iets kan aanpassen om die voicemail eruit te krijgen.
nu heb ik nog een kaartje in een oude GSM gestoken (geen smartphone) voor een andere toepassing maar ik kan mij niet direct meer herinneren hoe ik vorige keer de voicemail heb uitgezet op die iphone. Ik ga het eens nakijken Platin. De telefoon ligt ergens anders maar ik laat je iets weten of ik nog iets kan aanpassen om die voicemail eruit te krijgen.
ik heb het in mijn archieven (haha) terug gevonden:
To cancel the redirect, form and call these codes: ##61#, ##62#, and ##67#. Attention: this also disables your voicemail, so make sure to set up your voicemail again.
zie ook link: https://support.jimmobile.be/hc/en-us/a ... all%20rate
Ik ga dat eens testen op die oude gsm ook wanneer ik kan. Op de iphone voordien werkte dit in ieder geval.
To cancel the redirect, form and call these codes: ##61#, ##62#, and ##67#. Attention: this also disables your voicemail, so make sure to set up your voicemail again.
zie ook link: https://support.jimmobile.be/hc/en-us/a ... all%20rate
Ik ga dat eens testen op die oude gsm ook wanneer ik kan. Op de iphone voordien werkte dit in ieder geval.
Goed om te weten dat ze hun bugs er uiteindelijk toch laten uithalen