Jouw mening over de Landbouwkrediet Fidelio Step-up spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
webmaster
Jouw mening over de Landbouwkrediet Fidelio Step-up spaarrekening
Landbouwkrediet lanceert een innovatieve nieuwe spaarrekening met 3 jaar gewaarborgde rente.
Lees meer hier:
https://www.spaargids.be/sparen/landbou ... rente.html
Wat vindt u van deze nieuwe rekening? Laat het hier weten.
Lees meer hier:
https://www.spaargids.be/sparen/landbou ... rente.html
Wat vindt u van deze nieuwe rekening? Laat het hier weten.
Re: Jouw mening over de Landbouwkrediet Fidelio Step-up spaarrekening
Is toch een te overwegen product waard niet? Je krijgt vergoeding op de inleg op dat spaarboekje, dat blijkbaar op termijn 3,5% geeft zonder RV en je krijgt nog een winstdeelname als cooperant van landbouwkrediet (ongeveer 5%). Naar mijn weten toch een van de meest interessante producten op de markt. Voorts hebben deze "aandelen" geen beursrisico want ze worden niet verhandeld.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
indien de rente daalt zullen ze hun belofte niet kunnen waarmaken
( beperking van de premie tot 50% )
Ik zie de rente niet dalen. Geen haar op mijn hoofd gelooft dat de ECB lager gaat dan 1%. De Duitsers willen niet. De reden waarom de Duitsers bij de Euro zouden toetreden was dat ze de vinger op de renteknop mochten houden. Als Trichet de rente verlaagt richting 0,5% dan is het kot te klein denk ik. Dat slaan de Duitsers de deur dicht en voeren ze hun Deutsche Mark weer in. Een rente verlaging zal het inflatierisico in de toekomst zeer sterk doen toenemen en als er een ding is waar de Duitsers allergisch aan zijn, dan is het wel inflatie.paul schreef: indien de rente daalt zullen ze hun belofte niet kunnen waarmaken
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het niet zo aantrekkelijk.
Ik blijf er af
Ik blijf er af
En een jaarlijkse beheerskost voor de coöperanten van 25.2 € ... . Nee dan liever Citibank termijn op 1 jaar.
Maar zoals Rob al heeft aangegeven, een jaarlijkse kost van 25.2 euro voor de effecten zorgt er wel voor dat die opbrengst serieus minder wordt, voor de rest vind ik het principe zeker niet slecht.Pieterjan schreef: Is toch een te overwegen product waard niet? Je krijgt vergoeding op de inleg op dat spaarboekje, dat blijkbaar op termijn 3,5% geeft zonder RV en je krijgt nog een winstdeelname als cooperant van landbouwkrediet (ongeveer 5%). Naar mijn weten toch een van de meest interessante producten op de markt. Voorts hebben deze "aandelen" geen beursrisico want ze worden niet verhandeld.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Toen ik achter een lening ging horen bij LBK dan kreeg ik ook interessantere rentevoeten indien ik Fidelio klant werd. Op die aandelen krijg je wel een intrest, dus als je genoeg aandelen hebt, is die 25,2 euro meer dan te recupereren (je doet er nog winst aan).cp1234 schreef:Maar zoals Rob al heeft aangegeven, een jaarlijkse kost van 25.2 euro voor de effecten zorgt er wel voor dat die opbrengst serieus minder wordt, voor de rest vind ik het principe zeker niet slecht.Pieterjan schreef: Is toch een te overwegen product waard niet? Je krijgt vergoeding op de inleg op dat spaarboekje, dat blijkbaar op termijn 3,5% geeft zonder RV en je krijgt nog een winstdeelname als cooperant van landbouwkrediet (ongeveer 5%). Naar mijn weten toch een van de meest interessante producten op de markt. Voorts hebben deze "aandelen" geen beursrisico want ze worden niet verhandeld.
Om nog even aan toe te voegen, ik heb mijn lening daar dus niet genomen
Wat betreft dit product, gezien deze tijden is dit op dit moment een interessante rentevoet. Echter als we mogen geloven dat de inflatie serieus zal stijgen, zullen we daar best rekening mee houden...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Het is volgens mij nooit interessant om vandaag de dag in te tekenen op vastretende producten. De rente staat zeer laag, volgens de economische theorie (die wel eens fout kan zijnVaganzza schreef:Toen ik achter een lening ging horen bij LBK dan kreeg ik ook interessantere rentevoeten indien ik Fidelio klant werd. Op die aandelen krijg je wel een intrest, dus als je genoeg aandelen hebt, is die 25,2 euro meer dan te recupereren (je doet er nog winst aan).cp1234 schreef:
Maar zoals Rob al heeft aangegeven, een jaarlijkse kost van 25.2 euro voor de effecten zorgt er wel voor dat die opbrengst serieus minder wordt, voor de rest vind ik het principe zeker niet slecht.
Om nog even aan toe te voegen, ik heb mijn lening daar dus niet genomen(SSV was er te duur
)
Wat betreft dit product, gezien deze tijden is dit op dit moment een interessante rentevoet. Echter als we mogen geloven dat de inflatie serieus zal stijgen, zullen we daar best rekening mee houden...
De winst van die fidelio aandelen zou trouwens wel mooi zijn, dus wanneer je er inderdaad genoeg hebt, is dit toch interessant. Wel moet je toegeven dat 3% gewoon mager is. Ik zoek mijn heil dus eerder in andere beleggingsproducten zoals aandelen, obligatiefondsen etc. Je hebt ook fondsen die beleggen in staatsobligaties, niet 100% veilig maar toch redelijk laag risico, als je niet graag risico's wilt hebben.
Laatst gewijzigd door Pieterjan op 13 september 2009, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
alles over fidelio:
http://www.meerdanrendement.be/
http://www.fidelio.be
ik heb nog een vraag:
als je fidelio wil worden moet je waarschijnlijk nog een zichtrekening en beleggersrekening openen bij landbouwkrediet?
ik heb nog een vraag:
als je fidelio wil worden moet je waarschijnlijk nog een zichtrekening en beleggersrekening openen bij landbouwkrediet?
Laatst gewijzigd door gerd op 14 september 2009, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Fidelio vennoot heb je recht op een gratis pakketreking met zichtrekening en bancontact kaarten.gerd schreef: alles over fidelio:
ik heb nog een vraag:
Je betaalt inderdaad wel 25.2 € per jaar voor de voordelen die je als Fidelio vennoot krijgt.
Ik ben zelf geen klant bij het Landbouwkrediet.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Blijkbaar is het dividend de laatste 5 jaar al 5% geweest. Dus als je voor meer dan 504€ aandelen hebt, heb je winst. Ook blijken deze dividenden tot 170 euro vrij van RV.Vaganzza schreef:Toen ik achter een lening ging horen bij LBK dan kreeg ik ook interessantere rentevoeten indien ik Fidelio klant werd. Op die aandelen krijg je wel een intrest, dus als je genoeg aandelen hebt, is die 25,2 euro meer dan te recupereren (je doet er nog winst aan).cp1234 schreef:
Maar zoals Rob al heeft aangegeven, een jaarlijkse kost van 25.2 euro voor de effecten zorgt er wel voor dat die opbrengst serieus minder wordt, voor de rest vind ik het principe zeker niet slecht.
Om nog even aan toe te voegen, ik heb mijn lening daar dus niet genomen(SSV was er te duur
)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
Kamiel Buffet
Ik vind het commercieel zeer goed gevonden van Landbouwkrediet maar ik zou het niemand willen aanraden want dit is je reinste boerenbedrog.
Waarschijnlijk gaan er weer een aantal zich hier laten vangen.
Als je in een Tak21 product kan instappen zonder kosten en zonder uitstapkosten ( en er zijn maatschappijen die dat zo aanbieden ) dan heb je al vanaf het tweede jaar een opbrengst die veel veel hoger ligt - zelfs als je rekening houdt met de verzekeringstaks en de RV.
Bovendien zit je bij LK vast aan de lage rente van dit moment. Bij een Tak21 mag je verwachten dat de bonus meestijgt als de rente weer gaat stijgen.
Iemand die rendement wil, die kiest zeker niet voor Fidelio Step Up
Waarschijnlijk gaan er weer een aantal zich hier laten vangen.
Als je in een Tak21 product kan instappen zonder kosten en zonder uitstapkosten ( en er zijn maatschappijen die dat zo aanbieden ) dan heb je al vanaf het tweede jaar een opbrengst die veel veel hoger ligt - zelfs als je rekening houdt met de verzekeringstaks en de RV.
Bovendien zit je bij LK vast aan de lage rente van dit moment. Bij een Tak21 mag je verwachten dat de bonus meestijgt als de rente weer gaat stijgen.
Iemand die rendement wil, die kiest zeker niet voor Fidelio Step Up
-
Honnepon
Het is vreemd maar de link op de website van Landbouwkrediet brengt je op een scherm waarbij je moet inloggen.
You are attempting to access a secure area. To continue, please enter your username and password
(username)
(password)
Hoe moet je hier als klant inloggen?
Ik heb enkel een Digipass en een gebruikerscode dus met die gegevens kan ik niet inloggen.
Het is toch raar dat die informatie geheim is. Daar is toch niets vertrouwelijks mee!
You are attempting to access a secure area. To continue, please enter your username and password
(username)
(password)
Hoe moet je hier als klant inloggen?
Ik heb enkel een Digipass en een gebruikerscode dus met die gegevens kan ik niet inloggen.
Het is toch raar dat die informatie geheim is. Daar is toch niets vertrouwelijks mee!
kan je die maatschappelijke aandelen terug verkopen als je ervan af wil?