Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Kan een notaris dit op papier zetten?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
108 berichten
  • Pagina 3 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

Re: Kan een notaris dit op papier zetten?

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 09:51

burgundy schreef: ↑28 augustus 2019, 09:01 Het probleem is niet uw ouders.
Al eens gehoord van werken en zelf centjes te vergaren.
Nu uw ouders verwijten maken dat ze niet willen schenken ?
Beschouw de erfenis als een toegift naar de toekomst toe.
Ik werk tussen de 50 en de 60 uren per week. Heb een universitair diploma en een mooi salaris.
Maar geld lenen kost een hoop geld. Geen enkele hard werkende Vlaming kan vermijden dat hij geld moet lenen, tenzij er geschonken wordt. "De leningen zijn goedkoop" maar als je als koppel 300 000 euro leent, betaal je er mijns inziens binnen 20 jaar een kleine 400 terug aan de bank.

En aan die nozems hier die ermee moeten lachen.. Als je ouders een vermogen van 1 miljoen euro zonder schenking, pas bij sterfte nalaten aan hun kinderen, moeten er een bom successierechten op betaald worden. Als je weet dat dat anders had gekund, zij het mits schenking met behoud van vruchtgebruik, dan is het gewoon frustrerend

moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 09:55

Yaris schreef: ↑28 augustus 2019, 09:23 Je ouders hebben je 20 jaar met veel toewijding opgevoed. Nu hebben ze voor jou geen waarde meer en moeten ze opkrassen. >:(
Dat staat er niet. Voor mijn part blijven ze er zo lang ze willen.
En je weet helemaal niks over de verstandhouding tussen mij en mijn ouders.
In dezelfde situatie zou je zelf ook boos zijn als je straks tegen je pensioenleeftijd 2 huizen erft, die je niet meer nodig hebt en waar je een bom successierechten op moet betalen, allemaal omdat je ouders het niet verstandig hebben aangepakt.

Hypocriet

moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 09:56

Yaris schreef: ↑28 augustus 2019, 09:23 Je ouders hebben je 20 jaar met veel toewijding opgevoed. Nu hebben ze voor jou geen waarde meer en moeten ze opkrassen. >:(
Dat staat er niet. Voor mijn part blijven ze er zo lang ze willen.
En je weet helemaal niks over de verstandhouding tussen mij en mijn ouders.
In dezelfde situatie zou je zelf ook boos zijn als je straks tegen je pensioenleeftijd 2 huizen erft, die je niet meer nodig hebt en waar je een bom successierechten op moet betalen, allemaal omdat je ouders het niet verstandig hebben aangepakt.

Hypocriet

moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 10:14

lietchi schreef: ↑28 augustus 2019, 09:49 Het toppunt is dan nog dat deze constructie niet nodig is. Gewoon lenen en kopen als koppel en 't is opgelost. In snap niet goed wat het probleem is: als je zou uit elkaar gaan, dan is dat geen overkomelijk probleem. Misschien moet je verkopen, of misschien ook niet, je financiële situatie kan dan al anders zijn.

Ik ben nog meer overtuigd dat ik geen kinderen wil, als ik door m'n kind zo zou onder druk gezet worden ::)
Ik hoop dat dit niet serieus is.
Onder druk gezet worden om wat te doen?
Ik heb mijn ouders heel duidelijk gemaakt dat ik ze er niet uit wil. Zou zelf de tuin nog komen doen om ze er te houden. Het belemmert wel dat ik er nu kan gaan wonen, maar daar zijn andere oplossingen voor.

Er staat dat het knelpunt is dat ze er nu niet uit willen. Dat vullen ze hier uiteraard weer in als "hij wil ze eruit".
Mij gaat het erom dat er straks geen nodeloze successierechten betaald moeten worden. Ze kunnen ook schenken met behoud van vruchtgebruik.
Ik ken heel wat mensen in gelijkaardige situaties waar de ouders tegen hun pensioenleeftijd begonnen zijn met schenken, net om die successierechten te vermijden. Kinderen worden van zware leningen ontlast.

Iedereen hier zou hetzelfde reageren als ik. Ik zie geen enkel rationeel argument om niet te schenken, en vind de meeste reacties hier grenzeloos hypocriet

moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 10:18

dreaZ schreef: ↑28 augustus 2019, 18:35 Niet alleen je ouders zijn een probleem, ook je partner is een sta-in-de-weg. Op dit moment is ze een economische kost en over 12 jaar is ze misschien foetsjie. Ik zou dus eerst en vooral op zoek gaan naar een andere levensgezellin, eentje die er mag zijn en tegelijkertijd ook geld binnenbrengt. Daarnaast raad ik je aan om op zoek te gaan naar meer begripvolle ouders.
Hoe dan ook -met je huidige kennissenkring krijg je deze klus niet geklaard.
Want alle vrouwen met buitenlandse roots zijn gold diggers.. gesproken als een echte Vlaams Belang stemmer.
Mijn vriendin brengt trouwens wel degelijk geld binnen en gaat gewoon werken zoals iedereen.

moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 10:25

Frederic schreef: ↑28 augustus 2019, 11:35
JanPeeterss schreef: ↑28 augustus 2019, 11:00
VS.

Troll alert! Gelieve de user te bannen.
Misschien moet die zus nog een broer worden, het kan allemaal de dag van vandaag

Niet te vlug oordelen zou ik zeggen 😁
Ik wijzig details over familieleden, locaties, bedragen, geslachten, beroepen.. allemaal om een anonimiteit te behouden. Dat zouden meer mensen moeten doen als ze een beetje verstand hadden. De kern van de zaak blijft wel het zelfde en het doel is verstandig advies in te winnen.

Of je nu een budgetslager van 52 bent uit West Vlaanderen en een veel jongere zus, of een 24 jarige zanger uit Brussel met een oudere broer, het punt over je financiële situatie blijft hetzelfde.

Mensen zijn maar al te nieuwsgierig en dat kun je dus op die manier bekampen.

moneytalks
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer moneytalks
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door moneytalks » 31 augustus 2019, 10:36

Yaris schreef: ↑28 augustus 2019, 18:41
dreaZ schreef: ↑28 augustus 2019, 18:35 Daarnaast raad ik je aan om op zoek te gaan naar meer begripvolle ouders.
Hoe harteloos en egoïstisch kun je als ouders zijn om je huis niet weg te schenken aan je inwonende zoon en te verhuizen?
Want de inwonende zoon die dagelijks de klok rond werkt is natuurlijk een profiteur. De Vlaamse mentaliteit ten top

Werkende kinderen die bij ouders inwonen zijn op veel plekken in de wereld volledig standaard. Vandaag de dag hebben kinderen schenkingen van hun ouders nodig om uberhaupt iets te kunnen kopen, en dat gaat alleen maar erger worden. Allemaal zaken waar niemand van de derde leeftijd op dit forum zich bewust van lijkt te zijn. Vroeger was het allemaal een pak goedkoper en de meesten onder jullie konden op 1 salaris lenen zonder enig startkapitaal.

Huurprijzen van 2019 liggen hoger dan veel maandelijkse aflossingen voor diezelfde woningen 10 jaar geleden.
Ik ken bvb iemand die met weinig startkapitaal een appartement kocht, 10 jaar geleden aan een aflossing van 600 euro per maand. Vandaag bedraagt de maandelijkse huurprijs voor dat appartement 700 euro (!)

Er staat nergens dat mijn ouders moeten verhuizen. Zou ik zelf niet willen.
Je moet wel slim omgaan met je vastgoed om gigantische successierechten te vermijden. Doorgaans helpen ouders hun kinderen ook op het moment dat het nodig is en niet als de kinderen met pensioen gaan. Dat mensen hier daar zo op reageren, is geweldig hypocriet

MoneyTalks91
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MoneyTalks91
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MoneyTalks91 » 31 augustus 2019, 11:37

NS2SN schreef: ↑28 augustus 2019, 11:10 Ongelooflijk zeg, "mijn ouders willen het ouderlijke huis nog niet verlaten". Die mensen hebben daar dan ook heel hun leven voor gewerkt net zoals die 2 andere appartementen die ze in eigendom hebben. Moest ik zo op geld beluste kinderen hebben, ik schonk alles weg aan het goede doel.
Er staat niet dat ze het huis moeten verlaten of dat ik dat verwacht. Er staat gewoon dat ze het niet willen en dat een schenking zonder behoud van vruchtgebruik daarom geen mogelijkheid is.

Als jij kinderen hebt en via een schenking kan vermijden dat ze de komende 20 jaar zwaar moeten lenen op 2 salarissen, denk ik dat je dat gaat doen. Je kan ook al je eigendommen op eigen naam laten staan, je kinderen 20 jaar zwaar laten lenen en ze op hun pensioenleeftijd de eigendommen geven. Die ze dan niet meer nodig hebben en waar ze 27% successierechten op moeten betalen ipv 3 als je tijdig schenkt (3-9-27)

In België ontstaan bij de meeste erfkwesties ruzies die nooit meer bijgelegd worden. Als ik zie hoe advies over verstandig omgaan met schenkingen onmiddellijk ontaard in persoonlijke aanvallen (op geld belust zijn, profiteren van je ouders, je ouders het huis uit willen zetten, buitenlandse vriendinnen die enkel op geld uit zijn, machogedrag, arrogantie) dan verbaast me dat helemaal niks. De meeste mensen op dit forum zijn zelf money minded, kortzichtig en agressief.

Die andere eigendommen op hun naam zijn trouwens totaal niet afkomstig van hun eigen inbreng. Die komen van anderen in de familie zoals bijvoorbeeld grootouders. 1 ervan stelde altijd dat het geld voor kleinkinderen bedoeld was omdat de ouders alles al voor elkaar hebben. Maar om successierechten te vermijden werd het op de kinderen doorgegeven ipv de kleinkinderen. Dan zeggen "het is mijn eigendom waar ik hard voor heb gewerkt" is gewoon onjuist en oneerlijk.
Laatst gewijzigd door MoneyTalks91 op 31 augustus 2019, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.

MoneyTalks91
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MoneyTalks91
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MoneyTalks91 » 31 augustus 2019, 11:43

Frederic schreef: ↑28 augustus 2019, 11:35
JanPeeterss schreef: ↑28 augustus 2019, 11:00
VS.

Troll alert! Gelieve de user te bannen.
Misschien moet die zus nog een broer worden, het kan allemaal de dag van vandaag

Niet te vlug oordelen zou ik zeggen 😁
De .91 account was ik vergeten. Die probeerde ik op reis aan te maken maar dat werd vanuit een of ander VB - protectionisme niet toegestaan. Pas weken later in BE. Eigen volk eerst...

To the point.. Ik verander details over namen, locaties, beroepen, geslachten, leeftijden, bedragen om privacy te garanderen. Mensen zijn verschrikkelijk nieuwsgierig en daar moet je op anticiperen. Dat zouden meer mensen moeten doen. Of je nu een Gentse budgetslager van 53 met een jongere broer bent, of een zanger van 24 uit Brussel, de vraag blijft hetzelfde.

Bannen.. Dan kunnen we jou ook bannen omdat je zegt dat je 78kg weegt ipv 95
Laatst gewijzigd door MoneyTalks91 op 31 augustus 2019, 12:08, 2 keer totaal gewijzigd.

MoneyTalks91
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MoneyTalks91
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MoneyTalks91 » 31 augustus 2019, 11:52

anonymous schreef: ↑28 augustus 2019, 15:11
NS2SN schreef: ↑28 augustus 2019, 11:10 Ongelooflijk zeg, "mijn ouders willen het ouderlijke huis nog niet verlaten". Die mensen hebben daar dan ook heel hun leven voor gewerkt net zoals die 2 andere appartementen die ze in eigendom hebben. Moest ik zo op geld beluste kinderen hebben, ik schonk alles weg aan het goede doel.
+1. Dertiger, woont nog thuis (parasiteren dus) en wil dan nog zijn ouders zo rap mogelijk buiten sjotten om te kunnen cashen. Moest ik je ouders zijn ik stap naar de vrederechter om je als parasiet buiten te zetten en ik zou mijn huis nog liever in brand steken dan het te schenken aan op geld beluste kinderen die nog geen slag hebben uitgevoerd.
Er staat nergens dat ze buiten moeten of dat ik dat zou willen. Er staat dat dat het knelpunt is, en dat daarom schenking zonder behoud van vruchtgebruik geen mogelijkheid is.
Als je meerdere eigendommen bezit en niet tijdig begint met schenken, moeten je kinderen 27% successierechten betalen op de hoogste schaal. Daar moet je dus slim mee omgaan.

Je kan ook al je eigendommen houden, je kinderen onnodig zwaar laten lenen en ze de eigendommen nalaten tegen hun pensioenleeftijd. Dan ben je een dommerik, waarvan er helaas meerdere rondlopen in deze maatschappij.

Thuis wonen terwijl je werkt = parasiteren. Je weet blijkbaar niet welk startkapitaal jongeren tegenwoordig nodig hebben om leningen aan te kunnen gaan.

Verstandig omgaan met schenkingen en successierechten vermijden = op geld belust zijn.
Buitenlandse vrouwen = ook op geld belust

De ware aard van veel Vlamingen.
Laatst gewijzigd door MoneyTalks91 op 31 augustus 2019, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

MoneyTalks91
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MoneyTalks91
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MoneyTalks91 » 31 augustus 2019, 11:58

pukkie007 schreef: ↑28 augustus 2019, 09:19 Weer een versie van: geen geduld en ik wil ... Ge gaat nog tegen veel muren oplopen met die mentaliteit.

Waarom uw ouders hun kinderen op die leeftijd geen deel van de koek geven is mij ook een raadsel. Maar zij hebben er voor gewerkt ( hoop ik toch), dus zij beslissen. End of story.
Gewerkt voor het ouderlijke huis dat x3 in waarde is gegaan sinds de aankoopdatum. Niet voor andere eigendommen die geschonken zijn. Dikwijls nog door mensen die zeiden dat het voor kleinkinderen bedoeld was, maar die successierechten wilden vermijden en het dus aan kinderen nalieten. Eigendommen van derde partijen en dan zeggen dat je het zelf hebt klaargespeeld.. Iets dat ik heel vaak hoor.
Je hebt trouwens ook van die ouders die hun kinderen geld toestoppen dat de ouders zelf gekregen hebben via bvb grootouders, maar dan bij schenking aan de kleinkinderen wel eisen dat ze het besteden zoals de ouders het willen. Samenvattend gaat alles over controle, volgens mij

MoneyTalks91
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MoneyTalks91
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MoneyTalks91 » 31 augustus 2019, 12:02

dreaZ schreef: ↑28 augustus 2019, 18:35 Niet alleen je ouders zijn een probleem, ook je partner is een sta-in-de-weg. Op dit moment is ze een economische kost en over 12 jaar is ze misschien foetsjie. Ik zou dus eerst en vooral op zoek gaan naar een andere levensgezellin, eentje die er mag zijn en tegelijkertijd ook geld binnenbrengt. Daarnaast raad ik je aan om op zoek te gaan naar meer begripvolle ouders.
Hoe dan ook -met je huidige kennissenkring krijg je deze klus niet geklaard.
Gesproken als een echte Vlaams Belang stemmer.
Buitenlandse vrouwen zijn uit op geld. Ik merk dit gedrag bij heel veel mensen.
Op zoek gaan naar iemand die geld binnenbrengt. De realiteit over de meeste relaties in België. Dus ook helemaal geen wonder dat 3 kwart van de relaties uitdraaien op een scheiding, en bij dat andere kwart zijn er vaak financiële bijbedoelingen.
Mijn partner heeft trouwens een eigen vermogen en een inkomen

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 31 augustus 2019, 13:02

Binnenlandse vrouwen ook, maak u niet ongerust ;D

fropskottel
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer fropskottel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door fropskottel » 31 augustus 2019, 13:29

MoneyTalks91 schreef: ↑31 augustus 2019, 11:58 Gewerkt voor het ouderlijke huis dat x3 in waarde is gegaan sinds de aankoopdatum. Niet voor andere eigendommen die geschonken zijn. Dikwijls nog door mensen die zeiden dat het voor kleinkinderen bedoeld was, maar die successierechten wilden vermijden en het dus aan kinderen nalieten. Eigendommen van derde partijen en dan zeggen dat je het zelf hebt klaargespeeld.. Iets dat ik heel vaak hoor.

Je hebt trouwens ook van die ouders die hun kinderen geld toestoppen dat de ouders zelf gekregen hebben via bvb grootouders, maar dan bij schenking aan de kleinkinderen wel eisen dat ze het besteden zoals de ouders het willen. Samenvattend gaat alles over controle, volgens mij
Miljaar manneke, gij zijt goed in uzelf beklagen. Ge zijt hogere middenklasse hier in België, bij de rijkste 3% van deze wereld dus, en het is nog niet genoeg!

Hun bezit= hun regels, uw bezit= uw regels. Duidelijk?

Wat maakt het voor u uit dat ze afstrijden dat hun bezit opbouwen makkelijker was? Geen zak!

Ge kunt twee dingen doen. Ofwel blijft ge bleiten. Ofwel ziet ge eindelijk in dat ge het zo slecht nog niet hebt.

Als ge meer centen wilt zonder ervoor te werken, wacht dan op uw erfenis verdomme!

dave1976
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer dave1976
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dave1976 » 31 augustus 2019, 13:36

Wat heeft vlaams belang hier weer mee te maken? En wat is volgens jou een vb stemmer dan? Een egoïst die enkel aan zichzelf denkt? tja.Soms is het gewoon beter bepaalde zaken niet te posten en zelf achter oplossingen te zoeken. Je kon toch weten dat hier commentaar op ging komen hoe goed je het misschien ook bedoelde.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

108 berichten
  • Pagina 3 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy