Kan geen overschrijving doen met Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Kan geen overschrijving doen met Argenta
Nog iemand problemen daarmee? Vooraleer ik de overschrijving kan ondertekenen komt melding: sessie afgesloten wegens geen activiteit...
Ik was bij mijn tweede poging nochtans vliegensvlug om te proberen ondertekenen.
Ik was bij mijn tweede poging nochtans vliegensvlug om te proberen ondertekenen.
Re: Kan geen overschrijving doen met Argenta
Had ik ook bij mijn eerste poging.
Na opnieuw inloggen kreeg ik bij een tweede poging wel de nieuwe "toevoegen aan verzendmap / direct tekenen" popup, ik kan voorlopig verder...
Na opnieuw inloggen kreeg ik bij een tweede poging wel de nieuwe "toevoegen aan verzendmap / direct tekenen" popup, ik kan voorlopig verder...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Te optimistisch geweest, mijn volgende overschrijving lukt ook weer niet 

De computer zal in paasreces zijn. Overschrijvingen die je vandaag post worden toch pas morgen verwerkt.
Ik krijg gewoon niet de tijd om te ondertekenen
Ik dacht een mail gekregen te hebben met de melding dat in het weekend van Pasen aanpassingen zijn,
zie ook : https://www.argenta.be/portalserver/arg ... erbetering
zie ook : https://www.argenta.be/portalserver/arg ... erbetering
Ik heb vorige week ook een mail gekregen dat het niet zou werken. Dus eventjes wachten tot morgenvroeg of misschien vanavond laat eens proberen?
zelfde probleem hier.
Als ik wil ondertekenen wordt de sessie beëindigd. Het zal een probleem zijn bij Argenta zelf.
Als ik wil ondertekenen wordt de sessie beëindigd. Het zal een probleem zijn bij Argenta zelf.
Het stond bij de aankondigingen dat het niet ging werken over het verlengde weekend.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Vandaag (paasmaandag) is een officiële banksluitingsdag.
Alle banken (ook Argenta) hebben verwittigd dat overschrijvingen tijdig moesten gebeuren, omdat er 4 opeenvolgende sluitingsdagen zijn met pasen (vanaf vrijdag 30/03 tem maandag 02/04).
Argenta heeft bovendien van die sluitingsdagen gebruik gemaakt om aanpassingswerken uit te voeren. Ook hiervan werden we verwittigd.
Alle banken (ook Argenta) hebben verwittigd dat overschrijvingen tijdig moesten gebeuren, omdat er 4 opeenvolgende sluitingsdagen zijn met pasen (vanaf vrijdag 30/03 tem maandag 02/04).
Argenta heeft bovendien van die sluitingsdagen gebruik gemaakt om aanpassingswerken uit te voeren. Ook hiervan werden we verwittigd.
Als klant van Argenta heb je enige tijd gelden al een mail gekregen dat in het paasweekend bepaalde diensten niet actief zouden zijn ingevolge het lang paasweekend en het installeren van nieuwe computersoftware. Ook op het aanmeldingsscherm van Argenta is dat bericht al geruimte tijd te lezen. Maar ja, je moet het ook willen zien of lezen. En dan is men verwonderd dat er nog steeds mensen zijn die zich laten oplichten ondanks alle berichten van de banken.
Volgens het bericht van argenta zou het internet bankieren vanaf zondagavond 1 april 20u wel terug actief zijn! Niet helemaal dus: consulteren lukt, ook al getrouwheidspremie van 1ste kwartaal bijgeschreven, maar overschrijven lukt nog niet blijkbaar.
Momenteel staat er, nadat je op "mijn argenta" geklikt hebt:
"...Er is momenteel nog een probleem met overschrijvingen. Achterliggend proberen we dit op te lossen hierdoor kan het zijn dat uw internetbankieren en mobile app even onbeschikbaar zijn. ..."
"...Er is momenteel nog een probleem met overschrijvingen. Achterliggend proberen we dit op te lossen hierdoor kan het zijn dat uw internetbankieren en mobile app even onbeschikbaar zijn. ..."
In het bericht dat ik gekregen heb staat dat vanaf 1 april 20 u het internetbankieren terug beschikbaar zouden zijn.poulidor schreef: ↑2 april 2018, 11:43 Als klant van Argenta heb je enige tijd gelden al een mail gekregen dat in het paasweekend bepaalde diensten niet actief zouden zijn ingevolge het lang paasweekend en het installeren van nieuwe computersoftware. Ook op het aanmeldingsscherm van Argenta is dat bericht al geruimte tijd te lezen. Maar ja, je moet het ook willen zien of lezen. En dan is men verwonderd dat er nog steeds mensen zijn die zich laten oplichten ondanks alle berichten van de banken.
Dat was een grap.