kan het geld vd spaarr. online nr externe rekening bij n ander bank overgeschr
kan het geld vd spaarr. online nr externe rekening bij n ander bank overgeschr
Welk van beide reakties is juist ? die van bkcp of die van een client.
Gelieve op dit forum te willen antwoorden en niet te vragen om te bellen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een berichtje op spaargids: spaarekeningen -bkcp
Re: BKCP
« Antwoord #8 Gepost op: 2 Augustus 2009, 14:18:56 »
Ikzelf heb ook een spaarrekening bij BKCP en tot heden heel tevreden met een rente die tot de betere behoort. Mijn probleem was wel hoe geld afhalen zonder naar het kantoor te moeten gaan en ... de oplossing lijkt te werken, via hun "internetbankieren" kan ik geld overschrijven naar mijn zichtrekening van een andere bank - reeds getest en het lukt
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor uw bericht.
Onze bank werkt helemaal niet met "tegenrekeningen" bij een andere bank. Wij kunnen deze dan ook niet inbrengen in uw on-line abonnement.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar uw bkcp kantoor in xxxxxxx. U kan mij uiteraard ook opbellen op onderstaand telefoonnummer voor verdere informatie.
Met vriendelijke groeten,
naam was ingevuld
Client Center
078/155.144
Gelieve op dit forum te willen antwoorden en niet te vragen om te bellen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een berichtje op spaargids: spaarekeningen -bkcp
Re: BKCP
« Antwoord #8 Gepost op: 2 Augustus 2009, 14:18:56 »
Ikzelf heb ook een spaarrekening bij BKCP en tot heden heel tevreden met een rente die tot de betere behoort. Mijn probleem was wel hoe geld afhalen zonder naar het kantoor te moeten gaan en ... de oplossing lijkt te werken, via hun "internetbankieren" kan ik geld overschrijven naar mijn zichtrekening van een andere bank - reeds getest en het lukt
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor uw bericht.
Onze bank werkt helemaal niet met "tegenrekeningen" bij een andere bank. Wij kunnen deze dan ook niet inbrengen in uw on-line abonnement.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar uw bkcp kantoor in xxxxxxx. U kan mij uiteraard ook opbellen op onderstaand telefoonnummer voor verdere informatie.
Met vriendelijke groeten,
naam was ingevuld
Client Center
078/155.144
Laatst gewijzigd door paul op 12 augustus 2009, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: kan het geld vd spaarr. online nr externe rekening bij n ander bank overgeschr
Ondertussen een antwoord van BKCP ontvangen:
xxxx,
Bedankt voor uw bericht.
Ik probeer toe te lichten. Voor zover ik lees, klopt de informatie op De Spaargids volledig.
- Onze bank werkt niet met tegenrekeningen zoals hieronder vermeld.
- Dit weerhoudt u echter niet als klant om on-line overschrijvingen te doen van uw spaarrekening Excellence naar “om het even” welke zichtrekening bij een andere bank, zolang deze zichtrekening maar op exact dezelfde naam staat als de spaarrekening bij bkcp waarvan u overschrijft. Dit is wettelijk ook verplicht.
In de hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.
Vriendelijke groeten,
naam was ingevuld
Client Center
078/155.144
xxxx,
Bedankt voor uw bericht.
Ik probeer toe te lichten. Voor zover ik lees, klopt de informatie op De Spaargids volledig.
- Onze bank werkt niet met tegenrekeningen zoals hieronder vermeld.
- Dit weerhoudt u echter niet als klant om on-line overschrijvingen te doen van uw spaarrekening Excellence naar “om het even” welke zichtrekening bij een andere bank, zolang deze zichtrekening maar op exact dezelfde naam staat als de spaarrekening bij bkcp waarvan u overschrijft. Dit is wettelijk ook verplicht.
In de hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.
Vriendelijke groeten,
naam was ingevuld
Client Center
078/155.144
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.