kapitalisatiedeelbewijzen aan toonder
TIP
kapitalisatiedeelbewijzen aan toonder
Ik heb onlangs enkele kapitalisatiedeelbewijzen van Dexia "Bonds" aan toonder ontvangen van mijn grootmoeder (waarde minder dan 10.000,00 euro) (alle erfgenamen hebben een gelijk deel gekregen).
Ik vroeg mij nu af of er nog een manier is om anoniem deze effecten aan toonder om te zetten en dus onmiddellijk het geld cash te ontvangen in plaats van op een rekening ? Of wordt je sowieso altijd geregistreerd als je deze effecten omzet ?
Alvast bedankt
Ik vroeg mij nu af of er nog een manier is om anoniem deze effecten aan toonder om te zetten en dus onmiddellijk het geld cash te ontvangen in plaats van op een rekening ? Of wordt je sowieso altijd geregistreerd als je deze effecten omzet ?
Alvast bedankt
Re: kapitalisatiedeelbewijzen aan toonder
Tenzij je de effecten van je grootmoeder gestolen hebt zie ik geen reden waarom dat een probleem zou zijn.buks schreef:Ik heb onlangs enkele kapitalisatiedeelbewijzen van Dexia "Bonds" aan toonder ontvangen van mijn grootmoeder (waarde minder dan 10.000,00 euro) (alle erfgenamen hebben een gelijk deel gekregen).
Alvast bedankt
Omdat de bank... De bank doet just niks.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: kapitalisatiedeelbewijzen aan toonder
Anoniem bestaat niet meer !buks schreef:Ik heb onlangs enkele kapitalisatiedeelbewijzen van Dexia "Bonds" aan toonder ontvangen van mijn grootmoeder (waarde minder dan 10.000,00 euro) (alle erfgenamen hebben een gelijk deel gekregen).
Alvast bedankt
Zelfs het incasso van een coupon van een effekt aan toonder, gebeurt via uw rekening.
U kunt deze effekten aan toonder deponeren op uw effektenrekening.
Bij latere verkoop op uitwisseling zal er altijd een spoor zijn naar uw rekening waar het bedrag op gecrediteerd werd.