Kapotte droogkast
Kapotte droogkast
Hoi piepeloi,
mijn droogkast is kapot. Heel de boel opengevezen maar niets aan te zien. Ze doet niets meer, dus waarschijnlijk is de printplaat eraan.
Het kabeltje juist voor de printplaat heeft elektriciteit, dus aan het snoer is er niets.
Ik heb gezien dat je dit zelf op internet kunt kopen, maar er staat bij 'niet geconfigureerd'. Nu een paar vraagskes :
1. hoe weet ik zeker dat het de printplaat is. (het kost +/- 150 euro)
2. is het erg dat ze niet geconfigureerd is ? En kan ik ze zelf configureren ?
3. aangezien we al veel spots gehad hebben die gesprongen zijn, 2 x inductieplaat kapot, ventilatie kapot, grasmachine kapot, ... en telkens zou een stroomstoot wel de oorzaak kunnen zijn. Kan het zijn dat er iets scheelt aan onze installatie in het algemeen of kan dat niet ?
In de grote omgeving (in een straal van 150 meter) zijn er zeker 6 huizen met zonnepanelen. Misschien dat dit een probleem geeft ?
mijn droogkast is kapot. Heel de boel opengevezen maar niets aan te zien. Ze doet niets meer, dus waarschijnlijk is de printplaat eraan.
Het kabeltje juist voor de printplaat heeft elektriciteit, dus aan het snoer is er niets.
Ik heb gezien dat je dit zelf op internet kunt kopen, maar er staat bij 'niet geconfigureerd'. Nu een paar vraagskes :
1. hoe weet ik zeker dat het de printplaat is. (het kost +/- 150 euro)
2. is het erg dat ze niet geconfigureerd is ? En kan ik ze zelf configureren ?
3. aangezien we al veel spots gehad hebben die gesprongen zijn, 2 x inductieplaat kapot, ventilatie kapot, grasmachine kapot, ... en telkens zou een stroomstoot wel de oorzaak kunnen zijn. Kan het zijn dat er iets scheelt aan onze installatie in het algemeen of kan dat niet ?
In de grote omgeving (in een straal van 150 meter) zijn er zeker 6 huizen met zonnepanelen. Misschien dat dit een probleem geeft ?
Re: Kapotte droogkast
"Spikes" op het net komen quasi overal voor, je moet niet naar die zonnepanelen kijken want die geven ten eerste geen spikes of kortsluitingen. PV installaties genereren bovendien een zuivere sinus, wat net positief is voor het net.
Boosdoener zal eerder een industriële verbruiker zijn met grote vermogens die (al dan niet onverwacht) aan/uit geschakeld worden.
ivm uw droogkast : geen idee, voor 150 euro zou ik toch al eerder een elektroboer opzoeken. Die doen het misschien voor hetzelfde bedrag.
Boosdoener zal eerder een industriële verbruiker zijn met grote vermogens die (al dan niet onverwacht) aan/uit geschakeld worden.
ivm uw droogkast : geen idee, voor 150 euro zou ik toch al eerder een elektroboer opzoeken. Die doen het misschien voor hetzelfde bedrag.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Kapotte droogkast
Ik zou zeggen, neem het eens mee naar een repair-café maar in de buurt van Waregem zie ik d'er enkel een paar staan in het Kortrijkse, niet in Waregem. Daar zouden ze uw toestel waarschijnlijk uitmeten en het probleem kunnen specificeren. Een droogkast weegt niet zoveel, dus een probleem lijkt het mij niet. En het is bovendien gratis.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!