KBC - Afspraak Tevredenheidsgesprek
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: KBC - Afspraak Tevredenheidsgesprek
Ho als het dat maar is...
Ze zullen U dan een ifima aanbieden (eventueel van de secundaire markt)
Bv zoals dit KBC Ifima NV 4,500 % 17/09/2014 97,150 5,680 % 50 000
Het zijn wel meestal achtergestelde obligaties in grotere coupures te kopen. Dus meteen flink wat risico...
Er loopt hier minstens één draadje of die producten.
Ze zullen U dan een ifima aanbieden (eventueel van de secundaire markt)
Bv zoals dit KBC Ifima NV 4,500 % 17/09/2014 97,150 5,680 % 50 000
Het zijn wel meestal achtergestelde obligaties in grotere coupures te kopen. Dus meteen flink wat risico...
Er loopt hier minstens één draadje of die producten.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Mocht het 'n boek zijn over de geschiekenis van de Griekse economie is het toch wel jammer dat je dit boek niet gekregen hebt.nuyttie schreef:... Uiteraard wist ik wel dat dit niet ging gaan en heb er dan maar onmiddellijk van geprofiteerd om alles op te zeggen bij KBC (en de beloofde boek over Griekenland heb ik dan ook niet gekregen)
Ik ben ook eens naar een gesprek bij KBC geweest voor de autoverzekering te bespreken. Na de berekening en vergelijking met mijn huidige autoverzekering zei de vrouw vlakaf dat ze geen beter voorstel kon doen en dat ik beter bij mijn huidige verzekering zat. Ze wees met verder gewoon op de verschillen maar daar bleef het bij.
Ik vond het wel goed dat ze gewoon toegaf dat ze niet beter konden doen.
Ik vond het wel goed dat ze gewoon toegaf dat ze niet beter konden doen.
- Renteshopper
- Jr. Member

- Contacteer:
ik had het bij een bezoek aan KBC lastig met het feit dat ik niets op papier kreeg en ik eigenlijk ook de rentevoet de ze vroegen voor een groene lening niet en nooit teweten ben gekomen. Het was een goede rente en met die 2 % fiscale korting was het zeker goed. Ik had de indruk dat ik de rentevoet maar te wete ging komen als ik effectief ging tekenen.
Uiteindelijk heb ik het renovatiewerkje uitgesteld , of die ik het misschien nooit...
Uiteindelijk heb ik het renovatiewerkje uitgesteld , of die ik het misschien nooit...
Bij mijn (aller)laatste bezoek aan KBC, waarbij alles afgerond werd ivm met mijn opzeg van mijn zicht- en spaarrekening, vroeg de filiaalhoudster mij, of ze ook mocht weten voor welke bank ik in de plaats gekozen had.
Ik heb haar geantwoord dat het een combinatie van banken was, waarbij ik haar de voordelen ten opzichte van KBC opsomde.
En ik heb er nog bijgezegd dat het niets persoonlijks tegen haar of de bank was, en dat ze mij bij betere voorwaarden mocht terugverwachten als klant.
Ze heeft heel vriendelijk afscheid genomen en ik dacht : misschien is ze zelf ook op zoek naar betere bankvoorwaarden
Ik heb haar geantwoord dat het een combinatie van banken was, waarbij ik haar de voordelen ten opzichte van KBC opsomde.
En ik heb er nog bijgezegd dat het niets persoonlijks tegen haar of de bank was, en dat ze mij bij betere voorwaarden mocht terugverwachten als klant.
Ze heeft heel vriendelijk afscheid genomen en ik dacht : misschien is ze zelf ook op zoek naar betere bankvoorwaarden
Ik ben ook bankier en ik vraag dat ook altijd als klanten hun rekeningen opzeggen.. Willen ze het niet zeggen geen probleem, zeggen ze het wel, we kunnen er enkel uit leren...
Even een kleine anekdode,
De verantwoordelijke sparen en beleggen, van een grootbank, niet KBC, wil me absoluut spreken, ik stem zuchtend toe.
Na een gesprek geeft ze zelf toe, dat er betere producten op de markt zijn, maar dat ze uiteraard haar winkel moet proberen te verkopen.
Maar zegt ze, het geld van mijn kinders spaarboekje staat bij Rabobank, zelfs als personeelslid van een grootbank, (niet KBC) hebben mijn kids nog betere voorwaarden bij Rabobank.
Deze was tenminste eerlijk.
De verantwoordelijke sparen en beleggen, van een grootbank, niet KBC, wil me absoluut spreken, ik stem zuchtend toe.
Na een gesprek geeft ze zelf toe, dat er betere producten op de markt zijn, maar dat ze uiteraard haar winkel moet proberen te verkopen.
Maar zegt ze, het geld van mijn kinders spaarboekje staat bij Rabobank, zelfs als personeelslid van een grootbank, (niet KBC) hebben mijn kids nog betere voorwaarden bij Rabobank.
Deze was tenminste eerlijk.
Tja iedereen weet dat de grootbanken de minste spaarrekeningen hebben.. Maar je mag niet vergeten dat de meeste mensen graag nog altijd persoonlijk contact hebben met de bank zodat hun geld 'tastbaar' is. Dit is vooral zo bij de oudere generatie, de jongeren zijn mede door het internetbankieren niet zo gehecht aan een kantoor. Ik vraag me wel af waar we binnen 30 jaar staan, denk dat de helft van de kantoren weg zullen zijn.
Ja,Dreamo87,ik ben het volledig eens met je visie ! De grootbanken 'overleven' meer en meer op de ouderen die niet vertrouwd zijn met het internet !!
Dreamo87 schreef:Tja iedereen weet dat de grootbanken de minste spaarrekeningen hebben.. Maar je mag niet vergeten dat de meeste mensen graag nog altijd persoonlijk contact hebben met de bank zodat hun geld 'tastbaar' is. Dit is vooral zo bij de oudere generatie, de jongeren zijn mede door het internetbankieren niet zo gehecht aan een kantoor. Ik vraag me wel af waar we binnen 30 jaar staan, denk dat de helft van de kantoren weg zullen zijn.
De oudere generatie gaat naar de bank om de hoek, om hun klapje te doen over het weer en de kinderen, ik geef ze als tip :
Doe uw klapje bij de bakker of de slager, daar is het gratis.
Maar ja, oude mensen zijn als kinderen, ze krijgen met nieuwjaar een gratis scheurkalender en een agenda van hun dure grootbank, en ze zijn zo blij als een kleuter.
Dreamo87 schreef:Tja iedereen weet dat de grootbanken de minste spaarrekeningen hebben.. Maar je mag niet vergeten dat de meeste mensen graag nog altijd persoonlijk contact hebben met de bank zodat hun geld 'tastbaar' is. Dit is vooral zo bij de oudere generatie, de jongeren zijn mede door het internetbankieren niet zo gehecht aan een kantoor. Ik vraag me wel af waar we binnen 30 jaar staan, denk dat de helft van de kantoren weg zullen zijn.
De oudere generatie gaat naar de bank om de hoek, om hun klapje te doen over het weer en de kinderen, ik geef ze als tip :
Doe uw klapje bij de bakker of de slager, daar is het gratis.
Maar ja, oude mensen zijn als kinderen, ze krijgen met nieuwjaar een gratis scheurkalender en een agenda van hun dure grootbank, en ze zijn zo blij als een kleuter.