KBC Brandverzekering?
KBC Brandverzekering?
Dag Allemaal
Vraagje, moet een brandverzekering gaan afsluiten.
Is die van KBC goed?
Hun familiale ook?
Graag info en ervaringen?
Bedankt!
Vraagje, moet een brandverzekering gaan afsluiten.
Is die van KBC goed?
Hun familiale ook?
Graag info en ervaringen?
Bedankt!
Re: KBC Brandverzekering?
Test-Aankoop schreef in maart 2008:
Op basis van de 100 criteria die wij selecteerden,
kunnen we ons erover verheugen dat
de polissen er in hun geheel kwalitatief op
zijn vooruitgegaan. De beste van de test zijn,
in volgorde: KBC (agenten), AXA (makelaars),
Winterthur (makelaars), Fidea (makelaars),
DVV (agenten) en Ethias (rechtstreeks).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
KBC-groep is op zich niet goed. Doen altijd moeilijk bij schadegevallen. Het is gekend bij de schade-experteurs (tegenexpert) dat als ze met Fidea of KBC te maken hebben, het er altijd zeer moeilijk aan toe gaat.
Natuurlijk houdt test-aankoop hier geen rekening mee, hoewel dit zeeeer belangrijk is. Ik herhaal dan nogmaals dat test-aankoop geen ballen kent van verzekeringen.
Natuurlijk houdt test-aankoop hier geen rekening mee, hoewel dit zeeeer belangrijk is. Ik herhaal dan nogmaals dat test-aankoop geen ballen kent van verzekeringen.
-
super.gerda
- Newbie

- Contacteer:
Dan heb je nog geen schadegeval met Ethias meegemaakt.
Onnozele argumenten om een prutssom niet te betalen.
Belachelijk gewoon. Al de advocaten en briefwisseling kostte al meer dan hetgeen ze mij moeten betalen (als de rechtbank mij gelijk geeft).
G.
Onnozele argumenten om een prutssom niet te betalen.
Belachelijk gewoon. Al de advocaten en briefwisseling kostte al meer dan hetgeen ze mij moeten betalen (als de rechtbank mij gelijk geeft).
G.
Jullie hebben gelijk. In een verzekering is het eigenlijk belangrijker ervaringen met schadeafhandeling te verzamelen dan om theoretische dekking of de precieze hoogte van dekking te kennen...
Zelf nog geen schadegevallen meegemaakt...
Zelf nog geen schadegevallen meegemaakt...
Ik heb zelf een brandverzekering bij AXA. Deze wordt door Test-Aankoop als "beste koop" naar voor geschoven.
Heb zelf nog geen schadegevallen meegemaakt.
Mijn makelaar heeft me er trouwens op gewezen dat je je ook voor een klein jaarlijks bedrag kan verzekeren bij een andere maatschappij om de schadeafhandeling te laten doen. Deze maatschappij regelt dan alles en gaat het maximum uit je dekking persen, zodat de verzekeringsmaatschappij niet met allerhande truken er kan proberen onderuit te geraken. Ik weet wel niet meer om welke maatschappij het ging...
Mijn makelaar heeft me er trouwens op gewezen dat je je ook voor een klein jaarlijks bedrag kan verzekeren bij een andere maatschappij om de schadeafhandeling te laten doen. Deze maatschappij regelt dan alles en gaat het maximum uit je dekking persen, zodat de verzekeringsmaatschappij niet met allerhande truken er kan proberen onderuit te geraken. Ik weet wel niet meer om welke maatschappij het ging...
Moest je daar nog kunnen achterkomen, lijkt me wel handig om te hebben.Jay schreef: Ik heb zelf een brandverzekering bij AXA. Deze wordt door Test-Aankoop als "beste koop" naar voor geschoven.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
heeft hij het niet gewoon over een rechtsbijstandsverzekering?cp1234 schreef:Moest je daar nog kunnen achterkomen, lijkt me wel handig om te hebben.Jay schreef: Ik heb zelf een brandverzekering bij AXA. Deze wordt door Test-Aankoop als "beste koop" naar voor geschoven.
Neen, het is een verzekering specifiek voor brand- en waterschadeclaims.
Als ik nog eens bij mijn makelaar kom zal ik dit navragen.
Klinkt idd zoals een rechtsbijstandverzekering. Die zorgt ervoor dat je je eigen expert krijgt, en volgt de zaak voor u op. Zij weten hoever je kan gaan en betalen desnoods gerechtskosten mocht de maatschappij niet willen plooiten. Voor de rest moet je makelaar zijn werk doen en ook de zaak opvolgen.Jay schreef: Neen, het is een verzekering specifiek voor brand- en waterschadeclaims.
En als dat nog niet voldoende is, neem dan de optie 'onrechtstreekse verliezen'. Daardoor krijgt je 10% meer, maar uw premie is ook 10% duurder.