Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

KBC en hun belachelijke prijsverhogingen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
278 berichten
  • Pagina 9 van 19
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 19
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: KBC en hun belachelijke prijsverhogingen

• Citeer

Bericht door haelewyn » 2 februari 2021, 18:27

Nete schreef: ↑2 februari 2021, 17:37
Ik hoef geen bijkomende prijs (en ik ben een man), mijn 300 euro volstaat als prijs...
Ik toon enkel dat er buiten KBC ook nog leven is...
En dat zal er altijd wel blijven. ;D

Kumquat schreef: ↑2 februari 2021, 17:48 Niemand twijfelt nog over wat er op zijn grafzerk zal staan.
Hij was niet vies van een klantenvoordeel hier of daar ? Dat staat toch niet echt mooi he.
'Hij is nu gestopt met sparen' ?
Of emblemen van Mobile Vikings (20 jaar klant), Hello Bank (ik ben fan !), Beobank Mastercard (Wij geven je meer terug !)
Keytrade (Zijt ge rap content, van ons krijgt ge 5 cent)
Of gewoon een afrekening van zoveel jaren voordelen sparen in een kadertje ?

Kumquat
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Kumquat
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kumquat » 2 februari 2021, 18:40

Natal schreef: ↑2 februari 2021, 18:26 Niets ... wie zo spaarzaam is hoeft geen grafzerk. Tenzij hij er geld aan toe krijgt.
Ach, wij zijn zelf ook heel spaarzaam. Daar lach ik op zich absoluut niet mee. Waar ik wel mee lach is het idee dat kortingen die je krijgt om geld op een net iets andere manier uit te geven 1 op 1 corresponderen met geld dat je krijgt van de banken.

400 Euro uitgespaard door nog een jaar langer te doen met de smartphone, is 400 Euro die je nog hebt en die je anders niet meer zou hebben.
2 Euro gekregen omdat je een smartphone van 400 Euro gekocht hebt met een kaart waar je een half percentje cashback krijgt voor aankopen boven de 100 Euro is 2 Euro gekregen... maar enkel als je die uitgave sowieso gedaan had. En, nou ja, als je zo'n hele reputatie opbouwt rond "geld uitgeven, maar slimmer" als "slim" alternatief voor "minder geld uitgeven", dan functioneert dat als vorm van post purchase rationalization en ga je onbewust minder helder denken over de noodzaak van je uitgaven. Dé manier om geld aan mensen te verdienen is ze domme uitgaven laten doen op een manier waarop ze zich slim voelen.

Als er een ding is waarvan ik onder de indruk ben, dan is het wel iemand die een groot aandeel van zijn uitgaven met een cashback-kaart betaalt, én desondanks extreem weinig geld er mee "verdient" in absolute bedragen.

Nete
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nete
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nete » 2 februari 2021, 18:59

IK heb dit topic niet gestart hé.
Steeds opnieuw komen er zagen over de steeds duurder wordende banken, dat is ook zéér eentonig hoor.

@ Kumquat: En steeds opnieuw herhalen dat ik geld buitensmijt aan nutteloze aankopen om toch maar een percentje te krijgen zijn beneden alles. Wie geeft u het recht om botweg te zeggen dat ik zomaar koop om te kopen ?
Ik nodig je uit om eens een bewijs te leveren van uw valse beweringen.
Maar het feit dat u steevast 300 euro als "borrelnootjes" blijft bestempelen zegt genoeg...

Ik vier trouwens dit jaar een jubileum: in 1991 heb ik de betalende zichtrekening (toen ASLK ermee begon) vaarwel gezegd.
Gaat intussen toch al over enkele duizenden euro's borrelnootjes.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 2 februari 2021, 19:44

Je zegt daar inderdaad wel iets dat al een oud zeer is : betalende rekeningen zijn er vroeger ook nog geweest, toen werd alles gratis om klanten te lokken (niet bij alle banken) en dan verdween het ook weer want de banken verdienden naar hun zin ook te weinig.
Ik herinner me dat ik vroeger bij BBL iets van een vijftien euro per jaar betaalde voor een Groene Rekening.. Kan dat ?
Maar dat was tenminste nog een bank met alles erop en eraan en een verdomd goeie en persoonlijke service.
Die waren hun geld meer waard dan eender welke heutekneuterbank van vandaag.

Eén zaak is positief veranderd : dat je dingen van thuis kan doen. Maar om dat te kunnen doen hebben banken veel mensen vaarwel gezegd en kantoren gesloten.. Kom me vooral niet vertellen dat dat duur voor hen geweest is.

Moraal van het verhaal : de geschiedenis herhaalt zich.

Kumquat
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Kumquat
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kumquat » 2 februari 2021, 21:00

Nete schreef: ↑2 februari 2021, 18:59 IK heb dit topic niet gestart hé.
Steeds opnieuw komen er zagen over de steeds duurder wordende banken, dat is ook zéér eentonig hoor.

@ Kumquat: En steeds opnieuw herhalen dat ik geld buitensmijt aan nutteloze aankopen om toch maar een percentje te krijgen zijn beneden alles. Wie geeft u het recht om botweg te zeggen dat ik zomaar koop om te kopen ?
Ik nodig je uit om eens een bewijs te leveren van uw valse beweringen.
Maar het feit dat u steevast 300 euro als "borrelnootjes" blijft bestempelen zegt genoeg...

Ik vier trouwens dit jaar een jubileum: in 1991 heb ik de betalende zichtrekening (toen ASLK ermee begon) vaarwel gezegd.
Gaat intussen toch al over enkele duizenden euro's borrelnootjes.
Ik schrijf nergens dat jij nutteloze aankopen doet, wel dat de abstracte klant die centjes en percentjes krijgt daardoor nutteloze aankopen gaat doen. A fortiori de abstracte klant die zichzelf wijs maakt dat hij heel slim is met al die centjes en percentjes te maximaliseren. Dus al wat je voorstelt als gewoon een kwestie van gezond verstand, met dat aanstellerig air van "Hoe kan het nu dat iedereen zo dom is in vgl. met mij?", is per definitie niet universaliseerbaar.

En nogmaals, iets dat ik al vaak gesteld heb maar dat jij steeds negeert: als je claimt dat teruggekregen centjes en percentjes gelijk staan aan gekregen geld, dan moet jij als persoon die dat beweert bewijzen dat je die aankopen anders ook zou gedaan hebben. Het maakt namelijk deel uit van de bewering. Je kan dat botweg beweren, en agressief doen t.a.v. anderen die daar vraagtekens bij plaatsen, maar de clou van het hele systeem is natuurlijk dat iedereen zichzelf slimmer vind dan de gemiddelde persoon en dus denkt dat hij of zij zich niet laat vangen. Het is dan ook geen gekregen geld tot ik bewijs dat het het gevolg is van extra uitgaven. Het is gekregen geld van zodra jij bewijst dat het het gevolg is van uitgaven die je sowieso zou gedaan hebben. Wat niemand voor zichzelf kan bewijzen, want niemand heeft inzicht in de onbewuste aspecten van zijn of haar besluitvormingsproces.

EDIT mod: kleine knip gedaan achteraan het bericht.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 2 februari 2021, 21:56

Als het je niet aanstaat dat de banken hun tarieven verhogen ga er dan weg, stap over naar een bank die "voorlopig " nog gratis of minder betalende rekeningen heeft.. Simpel as that..
KBC zit er geen fluit mee in als je het daar aftrapt hoor... tenzij je min.500.000euro of méér daar hebt staan, maar dan zal je rekening sowieso al gratis zijn..
Heeft totaal géén zin om hier je beklag te doen, moet je richten aan de desbetreffende bank..

Nete
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nete
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nete » 2 februari 2021, 23:24

Kumquat schreef: ↑2 februari 2021, 21:00
Ik schrijf nergens dat jij nutteloze aankopen doet
Nochtans begin je enkele lijntjes lager opnieuw te insinueren.
Niemand moet mijn manier van handelen involgen hoor, maar als er één iemand zijn oogkleppen afzet als gevolg van mijn post, dan ben ik een gelukkig man. Heeft er niemand een boodschap aan dan ben ik niet ongelukkiger hoor.

Omdat ik "mijn" waarheid niet kan bewijzen, maar jij de uwe nog veel minder, zou het u sieren om iets minder agressief te reageren.
Enne, geld dat ik NIET elk jaar moet uitgeven om mijn eigen geld uit te geven (iets ontvangen van Keytrade, een volgende maand minder moeten betalen voor mijn uitgaven met 5 euro ipv 20 euro kostende kredietkaarten, 120 euro minder uitgave voor 2 GSM abbo's via Hellobank) is voor mij equivalent aan ontvangen geld, ongeacht wat jij er van maakt.

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 3 februari 2021, 07:39

Nete, als je de CAKE app gebruikt dan kan je nog wat extra's scoren ;-) Dan moet je natuurlijk wel je bankgegevens willen delen via PSD2 met CAKE.

Nete
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nete
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nete » 3 februari 2021, 09:57

Jamesken schreef: ↑3 februari 2021, 07:39 Nete, als je de CAKE app gebruikt dan kan je nog wat extra's scoren ;-) Dan moet je natuurlijk wel je bankgegevens willen delen via PSD2 met CAKE.
Heb ik al ontdekt hoor (misschien zelfs via Spaargids, ben niet zeker)

Nete
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nete
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nete » 3 februari 2021, 10:23

Kumquat schreef: ↑2 februari 2021, 21:00 Je zit al 484 posts Rainman-gewijs te obsederen over (zwaar gemasseerde) concrete getallen om indruk te maken op andere centjes- en percentjesmaximalisten, maar je kan niet bewijzen hoeveel daarvan echt "gratis geld" is.
Zeg man, waar haal jij het lef vandaan om mij via de zoveelste leugen te beschuldigen ???
Ik heb die 484 posts eens diagonaal doorlopen en vind er hier en daar eentje terug die over bankkosten gaat.
Je begint echt wel een beetje veel te ver te gaan.

janu
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer janu
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door janu » 3 februari 2021, 11:09

Is KBC op weg te gaan een online bank te worden?

Kumquat
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Kumquat
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kumquat » 3 februari 2021, 12:08

Nete schreef: ↑2 februari 2021, 23:24
Kumquat schreef: ↑2 februari 2021, 21:00
Ik schrijf nergens dat jij nutteloze aankopen doet
Niemand moet mijn manier van handelen involgen hoor, maar als er één iemand zijn oogkleppen afzet als gevolg van mijn post, dan ben ik een gelukkig man. Heeft er niemand een boodschap aan dan ben ik niet ongelukkiger hoor.

Omdat ik "mijn" waarheid niet kan bewijzen, maar jij de uwe nog veel minder, zou het u sieren om iets minder agressief te reageren.
Enne, geld dat ik NIET elk jaar moet uitgeven om mijn eigen geld uit te geven (iets ontvangen van Keytrade, een volgende maand minder moeten betalen voor mijn uitgaven met 5 euro ipv 20 euro kostende kredietkaarten, 120 euro minder uitgave voor 2 GSM abbo's via Hellobank) is voor mij equivalent aan ontvangen geld, ongeacht wat jij er van maakt.
Stop eens met die onnozele aanstellerij. En in het bijzonder: stop met helemaal te denken op basis van zwaar overtrokken karakteriseringen en daar vervolgens op agressieve wijze absurde conclusies aan te verbinden over wat ik jou zogezegd aan doe. Ik "beschuldig" jou nergens van. Jij zit mij heel de tijd te verwijten dat ik leugens over jou verspreid en je van vanalles beschuldig. Dat is omdat jij je gedraagt als aangeschoten wild indien er iemand is die niet kritiekloos meegaat in je opschepperij over je 300 Euro per jaar (en dan ben naar eigen zeggen nog bescheiden), al 30 jaar lang.

Jij beweert iets, ik geef kalm een tegenargument waarom dat niet op gaat. Het is hier een "forum". Het Forum was de plek in het oude Rome waar mensen discussieerden met argumenten. Dat heeft niets met "beschuldigingen" of "agressie" (projection much?) te maken. Als je per se wil kan je het een "beschuldiging" noemen, maar dat is dan ook wel een heel ruim gebruik van dat woord en dan kan je elke bewering in het kader van een discussie een beschuldiging noemen - 't is niet dat ik je van iets strafbaar beschuldig. If you can't stand the heat, get out of the kitchen. Als je niet wil dat anderen daar bedenkingen bij hebben, dan moet je een website over jezelf maken, www.cashback-kampioen.be, met een foto van jezelf en je palmares van getallen die 1 op 1 corresponderen met gekregen geld. Dan heb je een schrijn voor jezelf en kan niemand er zonder je toestemming bedenkingen posten bij die getallen.

Dan stuur je me zo'n PM waarin je me met een gekunsteld formele pseudo-juridische gewichtigheid (je spreekt me opeens aan met "u", terwijl het anders steeds neerbuigende aansprekingen zoals "man" en "kerel" zijn) probeert te imiteren en me van "leugens" beschuldigt en me waarschuwt dat je de moderator op me afgestuurd hebt. Ik verspreid geen "leugens" over jou omdat ik een argument maak op basis van hoe een abstracte gebruiker van al die centjes- en percentjesssystemen ze gebruikt, a fortiori iemand die er een hele identiteit aan op hangt. Want ik heb jou in dit forum nog nooit zien posten over iets anders. Het zal vast wel eens gebeuren, maar het is geen leugen om te schrijven dat jij over niets anders post. Dat is nl. een karakterisering, en een karakterisering staat of valt niet 100% zo of 100% niet zo.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 3 februari 2021, 12:18

Kumquat schreef: ↑3 februari 2021, 12:08
Nete schreef: ↑2 februari 2021, 23:24

Stop eens met die onnozele aanstellerij. En in het bijzonder: stop met helemaal te denken op basis van zwaar overtrokken karakteriseringen en daar vervolgens op agressieve wijze absurde conclusies aan te verbinden over wat ik jou zogezegd aan doe. Ik "beschuldig" jou nergens van. Jij zit mij heel de tijd te verwijten dat ik leugens over jou verspreid en je van vanalles beschuldig. Dat is omdat jij je gedraagt als aangeschoten wild indien er iemand is die niet kritiekloos meegaat in je opschepperij over je 300 Euro per jaar (en dan ben naar eigen zeggen nog bescheiden), al 30 jaar lang. Jij beweert iets, ik geef kalm een tegenargument waarom dat niet op gaat. Het is hier een "forum". Het Forum was de plek in het oude Rome waar mensen discussieerden met argumenten. Dat heeft niets met "beschuldigingen" of "agressie" (projection much?) te maken. Als je per se wil kan je het een "beschuldiging" noemen, maar dat is dan ook wel een heel ruim gebruik van dat woord en dan kan je elke bewering in het kader van een discussie een beschuldiging noemen - 't is niet dat ik je van iets strafbaar beschuldig. If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

Dan stuur je me zo'n PM waarin je me met een gekunsteld formele pseudo-juridische gewichtigheid (je spreekt me opeens aan met "u", terwijl het anders steeds neerbuigende aansprekingen zoals "man" en "kerel" zijn) probeert te imiteren en me van "leugens" beschuldigt en me waarschuwt dat je de moderator op me afgestuurd hebt. Ik verspreid geen "leugens" over jou omdat ik een argument maak op basis van hoe een abstracte gebruiker van al die centjes- en percentjesssystemen ze gebruikt, a fortiori iemand die er een hele identiteit aan op hangt. Want ik heb jou in dit forum nog nooit zien posten over iets anders. Het zal vast wel eens gebeuren, maar het is geen leugen om te schrijven dat jij over niets anders post. Dat is nl. een karakterisering, en een karakterisering staat of valt niet 100% zo of 100% niet zo.
Kun je die dicussie niet ""privé """ verderzetten.
Hier hebben we er weinig aan, en hebben we eigenlijk niks mee te maken tussen U twee..

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 3 februari 2021, 12:19

Nete schreef: ↑2 februari 2021, 23:24 Enne, geld dat ik NIET elk jaar moet uitgeven om mijn eigen geld uit te geven (iets ontvangen van Keytrade, een volgende maand minder moeten betalen voor mijn uitgaven met 5 euro ipv 20 euro kostende kredietkaarten, 120 euro minder uitgave voor 2 GSM abbo's via Hellobank) is voor mij equivalent aan ontvangen geld, ongeacht wat jij er van maakt.
Tja, als je heel veel uitgeeft is het natuurlijk gemakkelijk daar iets op te besparen.
Als je heel weinig uitgeeft kan je natuurlijk ook geen grote besparingssommen aanvoeren.

Als je 120 euro kan 'besparen' op 2 gsm abonnementen heb je natuurlijk eerst wel meer dan 120 euro moeten uitgeven om ook maar iets te besparen. Kan je beter aan de bron beginnen en een goedkoper abonnementen nemen.

Kumquat
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Kumquat
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kumquat » 3 februari 2021, 12:21

David_DeWa schreef: ↑3 februari 2021, 12:19
Nete schreef: ↑2 februari 2021, 23:24 Enne, geld dat ik NIET elk jaar moet uitgeven om mijn eigen geld uit te geven (iets ontvangen van Keytrade, een volgende maand minder moeten betalen voor mijn uitgaven met 5 euro ipv 20 euro kostende kredietkaarten, 120 euro minder uitgave voor 2 GSM abbo's via Hellobank) is voor mij equivalent aan ontvangen geld, ongeacht wat jij er van maakt.
Tja, als je heel veel uitgeeft is het natuurlijk gemakkelijk daar iets op te besparen.
Als je heel weinig uitgeeft kan je natuurlijk ook geen grote besparingssommen aanvoeren.

Als je 120 euro kan 'besparen' op 2 gsm abonnementen heb je natuurlijk eerst wel meer dan 120 euro moeten uitgeven om ook maar iets te besparen. Kan je beter aan de bron beginnen en een goedkoper abonnementen nemen.
Weet waar je aan begint als je dat soort bedenkingen uit. ;D

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

278 berichten
  • Pagina 9 van 19
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 19
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy