KBC en hun belachelijke prijsverhogingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC en hun belachelijke prijsverhogingen
Ik heb ook in 2020 door alle oude rekeningen en spaarboekjes die ik nog had eens geweest en afgesloten. Nu enkel nog een privé rekening bij KBC en bij BNP.
Eén rekening bij Argenta stond op -0.15 cent... En bij Deutsche Bank (ooit gratis) swingen de kosten ondertussen de pan uit. Hun online systeem is daarnaast triestig.
Eén rekening bij Argenta stond op -0.15 cent... En bij Deutsche Bank (ooit gratis) swingen de kosten ondertussen de pan uit. Hun online systeem is daarnaast triestig.
Ja, ik zag dat DB opeens 20€ aanrekende voor Mastercard. Dacht dat die gratis was mits je voldoende verrichtingen deed. Maar in de kleine lettertjes staat nu dat ze enkel nog gratis is indien je private backing of DB personal neemt.
Nu goed, ik had er nooit 1 bij Argenta, maar dat kan veranderen ;-).
Ga mij er ook eens in verdiepen hoe ik Rabobank opzeg. Gebruik die rekening al jaren niet meer sinds ze quasi niks meer aanbieden, rekening leeggemaakt toen ik pensioensparen overzette. Maar ze afsluiten, dat moet ik nog bekijken.
Edit: zo dus: https://verzekeringeninbelgie.be/raboba ... -opzeggen/
Nu goed, ik had er nooit 1 bij Argenta, maar dat kan veranderen ;-).
Ga mij er ook eens in verdiepen hoe ik Rabobank opzeg. Gebruik die rekening al jaren niet meer sinds ze quasi niks meer aanbieden, rekening leeggemaakt toen ik pensioensparen overzette. Maar ze afsluiten, dat moet ik nog bekijken.
Edit: zo dus: https://verzekeringeninbelgie.be/raboba ... -opzeggen/
De desinformatie van KBC, spaar gerust 990€ voor de volle 30%
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pen ... -2020.html

https://www.kbc.be/particulieren/nl/pen ... -2020.html
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoezo desinformatie?
Het is 990 euro het bedrag van 2020 wordt gewoon behouden?
Het is 990 euro het bedrag van 2020 wordt gewoon behouden?
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://financien.belgium.be/sites/defa ... 030.10.pdf
990
En anders doet Ag Insurance ook aan desinformatie want daar is het ook 990
990

En anders doet Ag Insurance ook aan desinformatie want daar is het ook 990

Wie biedt meer?

Dan is testaankoop veel te duur

Dan is testaankoop veel te duur

Volgens de tijd is het inderdaad 990€.. Een mens moet tegenwoordig moeite doen, heb het potje weer volgestort 

-
- Hero Member
- Contacteer:
Elke maand, dat is goed voor een beleggingsfonds, voor PS speel ikzelf op veilig met Tak21, ik nader stilaan de 55Timoootjex schreef: ↑7 januari 2021, 18:16Heb mijn bijzondere voorwaarden gehad staat ook 990 op(12*82,5)

Als centjes niet nodig offensief gaan.BEspaar schreef: ↑7 januari 2021, 18:20Elke maand, dat is goed voor een beleggingsfonds, voor PS speel ikzelf op veilig met Tak21, ik nader stilaan de 55Timoootjex schreef: ↑7 januari 2021, 18:16
Heb mijn bijzondere voorwaarden gehad staat ook 990 op(12*82,5)![]()
Estate Guru believer.
Ik gebruik mijn kredietkaarten dan ook overal waar mogelijk. Waarom zou ik niet winkelen aan 99% ipv aan 100% (Colruyt wordt een grote uitzondering waar je niet met een Visa of MC terechtkan (Dats24 en al hun andere filialen kan het dan weer wel). Je kan bv. je Telenet rekening op diverse manieren betalen, waaronder VISA...SMGGM schreef: ↑7 januari 2021, 08:18
Dus je geeft per jaar €12.000 uit op je beobank VISA kaart[/url].
Dat klinkt echt schitterend, maar hoe realistisch is dit?
Jij hebt ofwel belachelijk veel geld en bijgevolg ook grote uitgave (en dan stel ik mij openlijk de vraag of je echt nood hebt aan letterlijk dit eruit persen) of je speelt in de grijze zone en doet transacties naar jezelf.
Ik kom met mijn normaal verkeer niet hoger dan €1 / maand bij Keytrade (meestal is het zelfs maar 60 cent) wat hetzelfde is als ongeveer 20 transacties (laat staan dat ik er bij Hello bank nog eens 20 kan produceren). €12.000 op mijn VISA kaart, I hope not!
Je zal maar eens een reis met Visa betalen...
Factuuroverschrijvingen gebeuren via Keytrade (en je zal verschieten hoeveel dat er zijn per maand)
En met de Hello rekening een krant, een brood etc.. van 2 of 3 euro met 0,5 euro korting kopen is best wel leuk.
Ik koop dus heus niet zo maar om een "percentje" te krijgen, ik kijk gewoon rond wie geen "graaierbank" is.
Ik heb ook niet de 40 à 70 euro meegerekend die ik NIET moet betalen om met mijn eigen geld iets te doen. Dan zitten we eerder aan 300 euro per jaar.
Enne, ik word er niet rijk van hé, Maar het zorgt er wel voor dat ik niet elk jaar topics moet openen om te komen klagen over de zoveelste kostenverhoging van banken.

[quote=Nete post_id=485922 time=1610101849 user_id=547]
Enne, ik word er niet rijk van hé, Maar het zorgt er wel voor dat ik niet elk jaar topics moet openen om te komen klagen over de zoveelste kostenverhoging van banken.
Klopt. Echter, KBC verdient nu zelfs geen 2,5€ meer aan mij en bij de volgende fratsen gaat de deur daar volledig dicht.

Klopt. Echter, KBC verdient nu zelfs geen 2,5€ meer aan mij en bij de volgende fratsen gaat de deur daar volledig dicht.
Naar het schijnt gaan een aantal grootbanken de handen in mekaar slaan en het gebruik van geldautomaten uitbesteden. Iedereen zou dan binnen een straal van 2 km een automaat ter beschikking moeten hebben. Hou uw portemonnee maar open dan