KBC IFIMA S.A. (LUX) Note NOK, 5 jaar, coupon 2,00%
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
KBC IFIMA S.A. (LUX) Note NOK, 5 jaar, coupon 2,00%
Obligatie uitgifte : KBC IFIMA S.A. (LUX) Note NOK, 5 jaar, coupon 2,00%
https://www.kbc.be/product/beleggen/obl ... a-nok.html
Garantie: KBC Bank NV (niet-achtergesteld)
Uitgifteprijs 101,25% plaatsingscomissie van 1,25% inbegrepen.
Wisselkosten ongeveer 1% ( aankoop en verkoop = 2% ?)
Aankoopkost: 0,50% ( aankoop en verkoop = 1% ?)
Beurstaks: 0,09%
Roerende Voorheffing: 30%
Moody’s: A1 / S&P: A / Fitch: A-
Volgens mijn eigen berekening is het resultaat (rekening houdend met ALLE kosten) 0,80%/j
Ik maak de berekening met gekapitaliseerde opbrengst, om aan de eindmeet een juister idee te hebben.
De wisselkosten en de kosten voor effectenverrichtingen bereken ik 1 x bij de start en 1x op het einde.
Het resultaat: 0,80%/j of zie ik dit verkeerd ??
https://www.kbc.be/product/beleggen/obl ... a-nok.html
Garantie: KBC Bank NV (niet-achtergesteld)
Uitgifteprijs 101,25% plaatsingscomissie van 1,25% inbegrepen.
Wisselkosten ongeveer 1% ( aankoop en verkoop = 2% ?)
Aankoopkost: 0,50% ( aankoop en verkoop = 1% ?)
Beurstaks: 0,09%
Roerende Voorheffing: 30%
Moody’s: A1 / S&P: A / Fitch: A-
Volgens mijn eigen berekening is het resultaat (rekening houdend met ALLE kosten) 0,80%/j
Ik maak de berekening met gekapitaliseerde opbrengst, om aan de eindmeet een juister idee te hebben.
De wisselkosten en de kosten voor effectenverrichtingen bereken ik 1 x bij de start en 1x op het einde.
Het resultaat: 0,80%/j of zie ik dit verkeerd ??
Laatst gewijzigd door rudallen op 13 december 2016, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: KBC IFIMA S.A. (LUX) Note NOK, 5 jaar, coupon 2,00%
RV vanaf 1 januari is 30%.
ok, heb mijn bericht aangepast 27% >>> 30%Hyakari schreef:RV vanaf 1 januari is 30%.
jaar later 35 % ??
Het is inderdaad triest om vast te stellen dat het RV-beleid van onze regering nog de grootste risicofactor is bij het beleggen in obligaties
Hoe dan ook, met een netto-rendement van (hoogstens) 0,8 / jaar over 5 jaar zou ik persoonlijk passen. Er zijn termijnrekeningen op 5 jaar die nu al meer opleveren ...
Hoe dan ook, met een netto-rendement van (hoogstens) 0,8 / jaar over 5 jaar zou ik persoonlijk passen. Er zijn termijnrekeningen op 5 jaar die nu al meer opleveren ...
-
anonymous9
Zoiets is énkel als je verwacht dat de NOK fors in waarde zal stijgen.
Dus, KBC biedt 2% bruto op 5 jaar. De Noorse staatsobligaties op diezelfde periode brengen 1,14% op. Dus los van alle belastingen, betaalt een commerciële instelling slechts 0,86% per jaar meer dan de risk-free interest rate.
Dat is zoiets als de BNP die een paar maand geleden geld zou ophalen met een obligatie op 10 jaar van 0,9% in België.
Ik pas gegarandeerd.
Dus, KBC biedt 2% bruto op 5 jaar. De Noorse staatsobligaties op diezelfde periode brengen 1,14% op. Dus los van alle belastingen, betaalt een commerciële instelling slechts 0,86% per jaar meer dan de risk-free interest rate.
Dat is zoiets als de BNP die een paar maand geleden geld zou ophalen met een obligatie op 10 jaar van 0,9% in België.
Ik pas gegarandeerd.