kbc medewerker aan telefoon weet veel over uitgaven
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
kbc medewerker aan telefoon weet veel over uitgaven
Is het normaal dat een medewerker zegt aan de telefoon dat ik veel uitgaven doe aan 1 bepaalde site? We waren over iets bezig die totaal daar niet mee te maken had maar opeens kwam dat ter sprake.
Ik spreek hier over kbc trouwens
Ik spreek hier over kbc trouwens
Re: kbc medewerker aan telefoon weet veel over uitgaven
Ik zou zeggen dat het van de context afhangt.
Wanneer je belt ivm bijv. een probleem met je Visa-afrekening, kan ik mij wel inbeelden dat de medewerker je afrekening te zien krijgt.
Zo'n gesprekken worden normaliter opgenomen. Je kan een klacht indienen en zien hoe KBC er zelf over denkt.
Wanneer je belt ivm bijv. een probleem met je Visa-afrekening, kan ik mij wel inbeelden dat de medewerker je afrekening te zien krijgt.
Zo'n gesprekken worden normaliter opgenomen. Je kan een klacht indienen en zien hoe KBC er zelf over denkt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als het 'relevant' is voor wat de bank je contacteert valt het misschien nog te begrijpen.
Stel bijvoorbeeld regelmatige 'aankopen' op Napoleon Games of soortgelijke... dit kan wel relevant zijn als je een krediet aanvraagt.
Dat je veel op Zalando/Bol.com koopt, lijkt me dan wat 'te veel' van het goede
Stel bijvoorbeeld regelmatige 'aankopen' op Napoleon Games of soortgelijke... dit kan wel relevant zijn als je een krediet aanvraagt.
Dat je veel op Zalando/Bol.com koopt, lijkt me dan wat 'te veel' van het goede

iets teveel speciale films besteld?

De verrichtingen op de zichtrekening(en dus ook betalingen met je debetkaart) kunnen ze normaliter wel zien(Bij HelloBank gebruiken ze trouwens om je identiteit ter verifiëren).
Of ze je CreditCard verrichtingen kunnen zien, weet ik niet, maar het zou mij niet verbazen.
Of ze je CreditCard verrichtingen kunnen zien, weet ik niet, maar het zou mij niet verbazen.
Hmm ze dachten dat ik gokte op G2A (gamen kan je mss gokken noemen?jensus schreef: ↑15 april 2019, 16:09 Als het 'relevant' is voor wat de bank je contacteert valt het misschien nog te begrijpen.
Dat je veel op Zalando/Bol.com koopt, lijkt me dan wat 'te veel' van het goede![]()

Dus ja ok dan is het niet verdacht.
Nee ik vroeg een krediet aan voor iets en daarom dus de vraag.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ja lijkt me een heel goeie reflex van KBC om dit soort vragen te stellen. Eigenlijk is dit een voordeel van big data te gebruiken want KBC kan gerichten gaan modelleren en dus scherpen tariferen aan de juiste klanten.boonpwnz schreef: ↑15 april 2019, 16:39Hmm ze dachten dat ik gokte op G2A (gamen kan je mss gokken noemen?jensus schreef: ↑15 april 2019, 16:09 Als het 'relevant' is voor wat de bank je contacteert valt het misschien nog te begrijpen.
Dat je veel op Zalando/Bol.com koopt, lijkt me dan wat 'te veel' van het goede![]()
![]()
Boontje ,boonpwnz schreef: ↑15 april 2019, 16:39Hmm ze dachten dat ik gokte op G2A (gamen kan je mss gokken noemen?jensus schreef: ↑15 april 2019, 16:09 Als het 'relevant' is voor wat de bank je contacteert valt het misschien nog te begrijpen.
![]()
Vorige week ging uw vraag over gaten in de pollen wat uitgaven betreft.
Hoe een som te reserveren.
NU geeft ge zelf het antwoord waar ge uw centjes aan besteed.
Dus ge weet perfect waar de centjes naar toe gaan.
Dus wees een man en doe iets aan uw uitgaven patroon.
centen aan game's kunt ge nuttigere zaken mee aankopen.
Krijgt ge het niet onder controle zoek hulp.
Uw grote twijfels zullen wat minder kopzorgen worden.
Estate Guru believer.
Plantin,
Tot op zekere hoogte volg ik u. Maar de man werkt en heeft geen relatie. Dan heeft hij toch recht op een hobby. De 1 gamet, een ander hangt iedere avond op café. Nog een ander gaat naar de meisjes van plezier. Misschien zou ik het alle 3 doen, who knows.
Tot op zekere hoogte volg ik u. Maar de man werkt en heeft geen relatie. Dan heeft hij toch recht op een hobby. De 1 gamet, een ander hangt iedere avond op café. Nog een ander gaat naar de meisjes van plezier. Misschien zou ik het alle 3 doen, who knows.
banken mogen niet ""zomaar" in uw bankverrichtingen zitten snollen
KBC is daar ooit eens 20 jaar geleden voor op de vingers getikt, dat ze nakeken dat mensen hun verzekering via een overschrijving aan een andere verzekering betaalde.
KBC belde die op, met de melding dat zij "een betere of goedkopere" verzekering hadden, zoiets mag niet.
Anderzijds als ze weten dat je geld aan goksites geeft, kan ik begrijpen dat we weigerachtig staan tegenover een lening
plus als ik mij goed herinner ook nog geld via het Ministerie van Sociale voorzorg krijgt/kreeg bovenop uw loon ivm een bepaalde medische toestand
Banken worden daar niet happy van
KBC is daar ooit eens 20 jaar geleden voor op de vingers getikt, dat ze nakeken dat mensen hun verzekering via een overschrijving aan een andere verzekering betaalde.
KBC belde die op, met de melding dat zij "een betere of goedkopere" verzekering hadden, zoiets mag niet.
Anderzijds als ze weten dat je geld aan goksites geeft, kan ik begrijpen dat we weigerachtig staan tegenover een lening
plus als ik mij goed herinner ook nog geld via het Ministerie van Sociale voorzorg krijgt/kreeg bovenop uw loon ivm een bepaalde medische toestand
Banken worden daar niet happy van
Voor zijn krediet is hij blijkbaar gaan aankloppen bij Kbc voor een speedelec .Fakkel schreef: ↑15 april 2019, 18:39 Plantin,
Blijkbaar heeft hij centjes te kort, maar werkt 80 % ipv voltijds.
Dit alles toch op een ander forum te lezen. (userbase )
Waarom op forum y een vraag en op een ander forum het hele verhaal ?
Kwestie van iedereen bezig te houden zeker.
Estate Guru believer.
"speedelec"
levensgevaarlijk, onlangs nog iemand mee verongelukt
dat maakt kbc nog minder happy, het is de bedoeling dat zij ooit eens hun geld terugkrijgen
levensgevaarlijk, onlangs nog iemand mee verongelukt
dat maakt kbc nog minder happy, het is de bedoeling dat zij ooit eens hun geld terugkrijgen
Wat er ook van is: hij heeft hier lang geleden al aangegeven dat hij het soms moeilijk heeft om zijn uitgaven onder controle te houden.
Maar het strekt hem tot eer dat hij daar tenminste probeert iets aan te verhelpen door hier raad te komen vragen over manieren om besparingen te kunnen doen, en zo.
Niemand hoeft te oordelen over andermans uitgaven: iedereen heeft zo zijn voorkeuren. (Ikzelf geef veel geld uit aan reizen, maar moet daarvoor besparen op andere zaken die voor jullie misschien belangrijker lijken.)
Anderzijds: ik zou het ook niet zien zitten als een bank mijn uitgavenpatroon controleert en mij daarover ter verantwoording roept. Bankmedewerkers kúnnen dat, maar of dit ook ethisch verantwoord is
Toevallig heb ik jaren geleden met een KBC-medewerker (een persoonlijke kennis van mij) ook ervaringen gehad die voor mijn gevoel mijn privacy schonden. Ik ben daar toen niet lang meer klant gebleven.
Maar het strekt hem tot eer dat hij daar tenminste probeert iets aan te verhelpen door hier raad te komen vragen over manieren om besparingen te kunnen doen, en zo.
Niemand hoeft te oordelen over andermans uitgaven: iedereen heeft zo zijn voorkeuren. (Ikzelf geef veel geld uit aan reizen, maar moet daarvoor besparen op andere zaken die voor jullie misschien belangrijker lijken.)
Anderzijds: ik zou het ook niet zien zitten als een bank mijn uitgavenpatroon controleert en mij daarover ter verantwoording roept. Bankmedewerkers kúnnen dat, maar of dit ook ethisch verantwoord is

Toevallig heb ik jaren geleden met een KBC-medewerker (een persoonlijke kennis van mij) ook ervaringen gehad die voor mijn gevoel mijn privacy schonden. Ik ben daar toen niet lang meer klant gebleven.
als ze controles doen om je al dan n iet een lening toe te staan kan het zowel in het belang van de bank als de klant zijn
De vraag is wel, vanaf wanneer overtreedt de bank de regels ?
De vraag is wel, vanaf wanneer overtreedt de bank de regels ?
Dat werd direct verkondigd dat het een ongeval met een speed pedelec was, maar men heeft dit later gecorrigeerd. Het was GEEN speed pedelec maar een gewone elektrische fiets.