KBC moeilijk bereikbaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
KBC moeilijk bereikbaar
'Door het coronavirus kun je momenteel enkel telefonisch een afspraak maken. Daardoor zijn helaas ook de wachttijden langer. We werken eraan om dit te verhelpen. Alvast bedankt voor je begrip.'
bij elke site van KBC kantoren staat de info hierboven
Als ik bel naar de telefoonnummers van kantoren Ladeuzeplein Leuven en heverleecentrum zegt een stem dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn dat ik moet bellen KBC live ,Als ik bel dan heb ik 10 minuten lang moeten wachten.
Klanten kunnen alleen op afspraak KBC kantoren bezoeken en de kantoren lijken telefonisch onbereikbaar.
Ik heb een brief van KBC gekregen waar ze schrijven dat vanaf 1 april uittreksels printen niet meer mogelijk is en wie niet online gaat dan zal KBC maandelijks 1,50 euro rekenen per spaarrekening.
Bij ING en Bnpparisbas is al lang niet mogelijk uittreksels te printen toch is sturen van uittreksels niet verplicht en de klant kan saldo printen aan bank-automaten.
medewerker zegt dat ik moet me toch één keer KBC online inloggen maar dat de mogelijkheid blijft om op zelf-banking automaten om verrichtingen tussen rekeningen en naar anderen rekeningen te doen.
bij elke site van KBC kantoren staat de info hierboven
Als ik bel naar de telefoonnummers van kantoren Ladeuzeplein Leuven en heverleecentrum zegt een stem dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn dat ik moet bellen KBC live ,Als ik bel dan heb ik 10 minuten lang moeten wachten.
Klanten kunnen alleen op afspraak KBC kantoren bezoeken en de kantoren lijken telefonisch onbereikbaar.
Ik heb een brief van KBC gekregen waar ze schrijven dat vanaf 1 april uittreksels printen niet meer mogelijk is en wie niet online gaat dan zal KBC maandelijks 1,50 euro rekenen per spaarrekening.
Bij ING en Bnpparisbas is al lang niet mogelijk uittreksels te printen toch is sturen van uittreksels niet verplicht en de klant kan saldo printen aan bank-automaten.
medewerker zegt dat ik moet me toch één keer KBC online inloggen maar dat de mogelijkheid blijft om op zelf-banking automaten om verrichtingen tussen rekeningen en naar anderen rekeningen te doen.
Laatst gewijzigd door janu op 27 januari 2021, 18:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: KBC moeilijk bereikbaar
Maak op een of andere smartphone of tablet een profiel aan en log af en toe eens in. Dan krijg je geen uittreksels meer 'geforceerd' opgestuurd en zijn er dus ook geen kosten.
Ik heb het ook zo gedaan voor mezelf en voor mijn ouders.
Profiel voor mezelf op de gsm.
Profiel op een oude tablet voor mijn ouders.
Probleem opgelost.
Ik heb het ook zo gedaan voor mezelf en voor mijn ouders.
Profiel voor mezelf op de gsm.
Profiel op een oude tablet voor mijn ouders.
Probleem opgelost.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je kan meerdere profielen op dezelfde device zetten hé 

Op pc zou ik zonder twijfel ja zeggen... Op Tablet ? Geen idee
Bij andere banken heb ik al gezien dat je soms een tweede profiel op één apparaat kan zetten.
Edit : even nagekeken en ik zie op tablet geen mogelijkheid om een gebruiker toe te voegen. Zeker ? ?

Bij andere banken heb ik al gezien dat je soms een tweede profiel op één apparaat kan zetten.
Edit : even nagekeken en ik zie op tablet geen mogelijkheid om een gebruiker toe te voegen. Zeker ? ?
Op tablet scherm waar je gebruiker moet selecteren heb je onder de gebruiker 2 knoppen:
Gebruiker toevoegen
Gebruiker verwijderen
Dat moet je hebben. Dus nog voor je je code kan ingeven.
Gebruiker toevoegen
Gebruiker verwijderen
Dat moet je hebben. Dus nog voor je je code kan ingeven.
Thanks Natal.
Ik wil niet moeilijk doen , maar ...
Gebruiker verwijderen kan bij mij nadat ik op MENU geklikt heb, links bovenaan.
Gebruiker toevoegen staat er bij mij niet bij.
Mijn eigen basisrekening heeft geen volmachthouders. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
Ik wil niet moeilijk doen , maar ...
Gebruiker verwijderen kan bij mij nadat ik op MENU geklikt heb, links bovenaan.
Gebruiker toevoegen staat er bij mij niet bij.
Mijn eigen basisrekening heeft geen volmachthouders. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.