KBC Premium Banking of ING Personal Banking
TIP
KBC Premium Banking of ING Personal Banking
Goeiemiddag,
momenteel ben ik klant bij BNP in segment Priority Banking, gezien ze deze adviezen betalend willen maken zou ik willen overstappen naar KBC Premium Banking of ING Personal Banking. Iemand ervaring hiermee en indien iemand bij beide klant is, wat is de beste optie?
momenteel ben ik klant bij BNP in segment Priority Banking, gezien ze deze adviezen betalend willen maken zou ik willen overstappen naar KBC Premium Banking of ING Personal Banking. Iemand ervaring hiermee en indien iemand bij beide klant is, wat is de beste optie?
Re: KBC Premium Banking of ING Personal Banking
Even een stapje terug. Misschien best even de vraag stellen: waarmee heb je hulp nodig? Hoe ziet een voor jou goede relatie eruit?
Laatst gewijzigd door Roo op 22 maart 2018, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is niet zo zeer welke bank, maar welke persoon u advies geeft.Vita schreef: ↑22 maart 2018, 13:16 Goeiemiddag,
Je kan bij een bank zijn die minder goed staat aangeschreven voor de klassieke bankzaken, maar waar de persoon U wel uitgebreid advies geeft als het over beleggingen gaat. Zal altijd koffiedik kijken zijn.
Gewoon de totale kluif van beleggingsadvies, successie-advies, fiscaal advies, ...
-
Philippesmet
- Newbie

- Contacteer:
Stond onlangs een artikel over in de tijd. Volgens mij werd dit bij KBC, ING,...ook betalend.